Przecież razem z odprawą taki przelot trwa tyle samo czasu co dojazd autobusem... Także w przypadku podróży tylko do Warszawy to całkiem bez sensu. Jedynie w przypadku dalszej podróży z lotniska w Wawy ma to jakiś sens...
|
|
Gdy ktoś próbuje dostać się do centrum Warszawy z centrum Lublina, to czas podróży busem i samolotem może być porównywalny. Do Świdnika trzeba dojechać, potem odprawa, przelot (ok.25-30min), kołowanie, odebranie bagażu i przejazd do centrum stolicy, to zajmie pewnie ok. 2-2,5 h. Mniej więcej tyle jedzie bus z Ruskiej. A swoją drogą warto to sprawdzić, aby mieć porównanie. Dzisiaj kolej spisała się, bo można było już na rano do Portu Lotniczego dojechać, tylko - niestety - pasażerowie nie dopisali (na palcach jednej ręki można ich było policzyć). Miejmy nadzieję, że będzie lepiej.
|
|
Radek furmanką byłoby jeszcze dłużej ale za to jakie widoki.
|
|
Gdy ktoś próbuje dostać się do centrum Warszawy z centrum Lublina, to czas podróży busem i samolotem może być porównywalny. Do Świdnika trzeba dojechać, potem odprawa, przelot (ok.25-30min), kołowanie, odebranie bagażu i przejazd do centrum stolicy, to zajmie pewnie ok. 2-2,5 h. Mniej więcej tyle jedzie bus z Ruskiej. A swoją drogą warto to sprawdzić, aby mieć porównanie. Dzisiaj kolej spisała się, bo można było już na rano do Portu Lotniczego dojechać, tylko - niestety - pasażerowie nie dopisali (na palcach jednej ręki można ich było policzyć). Miejmy nadzieję, że będzie lepiej.Dodaj do tego jeszcze czas dojazdu pociągu. Nie lepiej od razu wsiąść w pociąg do Warszawy? 2,5 h i jesteś w centrum Warszawy, a do wyboru masz jeszcze inne stacje. Korki Cie nie interesują bezpieczeństwo na porównywalnym poziomie co samolot (busy i autobusy to igranie z życiem). Połączenie lotnicze ciekawe natomiast chyba nie uzasadnione ekonomicznie. Swego czasu moja firma analizowała takie połączenie, okazuje się że samolottylko wejdzie na pułap przelotowy i zaraz musi schodzić bo jest w strefie podejścia. |
|
O widzę, że busiarze już na warcie! Ciągle ta sama ograna melodia: dojazd do lotniska, odprawa ect. No to wbijcie sobie do głów, ze od wyjścia z domu w Lublinie, do wyjścia z Terminalu Chopina to max ok. 1,5h. To po kolei: jazda po 5 rano po Lublinie przy uruchomionej obwodnicy i dojazdówkach do max. 15 min. zaparkowanie samochodu (opłata 1 PLN) to ok. 5 min. Odprawa...cóż drodzy Państwo już dawno się odbyła w ... domu przez internet tak, że spokojnie jakieś 25 min. przed odlotem starczy stawić się na check-in. Sam lot to max. 25 min. + 10 min. na dokołowanie i wyjście ect. + 15 min. sam nie wiem na co. Natomiast busik to pewnie zabiera spod samego mieszkania, nie stoi na światłach, korkach a i w samej Warszawie również podrzuca pod sam urząd itp. A tak w ogóle to tu chodzi głównie o KOMFORT i PEWNOŚĆ połączenia a nie sam czas! Jest lekka różnica w 20 min. locie Q400 a podskakiwaniem przez ok. 2,5 godz. pod sufit z kolanami pod brodą. To tyle jeśli chodzi o sam lot Lublin - Warszawa, bo jeśli Warszawa ma być tylko przesiadką po drodze, to szkoda nawet porównywać. W 2,5 h Gdańsk, Wrocław, Poznań, Katowice czy nawet Kraków no tu już chyba państwo z busów chyba nie będą dyskutować, dodając skromny detalik, iż jak kupisz bilet np. Lublin - Paryż przez Warszawę (7:30 AM), to z Lublina masz ok. 15 min. dojazd plus rezerwa na check-in itp. łącznie jakieś 45h. Jak coś się po drodze rozkraczy np. samochód to ew. dojedziesz nawet TAXI. Natomiast jak masz wylot z Warszawy ok. 7,30 AM to o której musisz wyjść z domu w Lublinie? Wystarczy koreczek, dłuższa kontrola bezpieczeństwa (na Okęciu w porannej fali to 45 min naprawdę nie rzadkość) no lekką ręką (bardzo ryzykowną) trzeba liczyć wyjazd z Lublina jakieś min. 4 h przed odlotem czyli coś ok. 3;30 AM. no chyba to wszystko nie jest warte jakieś 50 PLN oszczędności :-).
|
|
Opłacalne jeśli ktoś jedzie tylko na lotnisko i potem dalej w świat - nie musi już wchodzić z bagażami do pociągu/autobusu na lotnisko, czy jechać taksówką.
Dodaj do tego jeszcze czas dojazdu pociągu.
Nie lepiej od razu wsiąść w pociąg do Warszawy?
2,5 h i jesteś w centrum Warszawy, a do wyboru masz jeszcze inne stacje. Korki Cie nie interesują bezpieczeństwo na porównywalnym poziomie co samolot (busy i autobusy to igranie z życiem).
Połączenie lotnicze ciekawe natomiast chyba nie uzasadnione ekonomicznie.
Swego czasu moja firma analizowała takie połączenie, okazuje się że samolottylko wejdzie na pułap przelotowy i zaraz musi schodzić bo jest w strefie podejścia.
|
|
Opłacalne jeśli ktoś jedzie tylko na lotnisko i potem dalej w świat - nie musi już wchodzić z bagażami do pociągu/autobusu na lotnisko, czy jechać taksówką.
Dodaj do tego jeszcze czas dojazdu pociągu.
Nie lepiej od razu wsiąść w pociąg do Warszawy?
2,5 h i jesteś w centrum Warszawy, a do wyboru masz jeszcze inne stacje. Korki Cie nie interesują bezpieczeństwo na porównywalnym poziomie co samolot (busy i autobusy to igranie z życiem).
Połączenie lotnicze ciekawe natomiast chyba nie uzasadnione ekonomicznie.
Swego czasu moja firma analizowała takie połączenie, okazuje się że samolottylko wejdzie na pułap przelotowy i zaraz musi schodzić bo jest w strefie podejścia.
|
|
Szumnie reklamowane połączenie do Wrocławia szybko zniknęło i pewnie już nie wróci. A szkoda, bo jazda PKP na tej trasie zajmuje ponad 8 godzin....a do Wawy to sobie można autem, pociągiem lub autobusem czy w ostateczności busem dojechać (busów nie lubię, ale...).
|
|
Po co latać samolotem, przecież on spaść może !
Najlepiej busikiem !
|
|
Szumnie reklamowane połączenie do Wrocławia szybko zniknęło i pewnie już nie wróci. A szkoda, bo jazda PKP na tej trasie zajmuje ponad 8 godzin....a do Wawy to sobie można autem, pociągiem lub autobusem czy w ostateczności busem dojechać (busów nie lubię, ale...).Też ubolewam nad tym, że LUZ-WRO już nie ma. Z Wrocławia do Lublina jechałem 8 godzin pociągiem, a samolotem leciałem dio WRO zaledwie 45 minut. No cóż trudno, może WRO wróci do LUZ na wiosnę! |
|
Szumnie reklamowane połączenie do Wrocławia szybko zniknęło i pewnie już nie wróci. A szkoda, bo jazda PKP na tej trasie zajmuje ponad 8 godzin....a do Wawy to sobie można autem, pociągiem lub autobusem czy w ostateczności busem dojechać (busów nie lubię, ale...).Teraz można wylecieć 5.50 z Lublina i z przesiadka w Warszawie być na 8.30 we Wrocławiu. Więc nie jest tak źle. Mogli by tylko trochę z ceny zejść. Na plus można teraz zaliczyć to, że do Wrocławia można wyjechać na jeden dzień na spotkanie biznesowe i wrócic tego samego dnia. Wcześniejsze loty tego nie umożliwiały. I nie tyczy się to tylko wrocławia ale i innych miast. |
|
A co z lotami do Liverpool? Mialy wrócić, za tydz rok minie jak ostatni samolot polecial do LPL, a samolot byl zawsze pelny. Bardzo nad tym ubolewam, bylo tak blisko i komfortowo :(
|
|
a co z Dublinem?? loty miały być przywrócone i nic!!!przecież to absurd,abylatać z Warszawy mając lotnisko pod nosem
|
|
Po co samolot??? Liczę, że zapowiedzi p. Zbigniewa Wojciechowskiego za 4 lata staną się faktem. Pociąg do Warszawy w niecałe 40 minut. To jest to!!! Przelot Warszawa-Lublin- cena biletu, czas przejazdu z Lublina do Świdnika, odprawa, przelot, dostanie się na wskazane miejsce w Warszawie to minimum 2 godziny (oczywiście biorąc pod uwagę punktualny odlot). Panie Zbyszku trzymam kciuki.
|
|
Na nic sie zdaly nasze komentarze dot przywrocenia lotow do Liverpoolu .Moze wiecej zainteresowanych napisze w tej sprawie!!!!! POzdrawiam
|
|
Po co samolot??? Liczę, że zapowiedzi p. Zbigniewa Wojciechowskiego za 4 lata staną się faktem. Pociąg do Warszawy w niecałe 40 minut. To jest to!!! Przelot Warszawa-Lublin- cena biletu, czas przejazdu z Lublina do Świdnika, odprawa, przelot, dostanie się na wskazane miejsce w Warszawie to minimum 2 godziny (oczywiście biorąc pod uwagę punktualny odlot). Panie Zbyszku trzymam kciuki.Już średnio rozgarnięty gimnazjalista z uśmiechem puknie się w czoło czytajac zapowiedzi nawiedzonego Wojciechowskiego z PJNu. W Szanghaju, o którym mówił, owszem jest taka kolej dojazdowa do lotniska. To kolej magnetyczna, całkowicie zbudowana na betonowych wiaduktach. W całej Europie chyba tylko w Niemczech jest coś podobnnego, ale to tor tylko doświadczalny. Wrózbita z PJN natomiast myśli zbudować takową we wschodniej Polsce akurat do Lublina. Bogatsze kraje póki co pociągów magnetycznych nie mają z racji kosztów inwestycji. Cóż można pomyśleć o Panu Wojciechowskim i jego pomyśle? Kiełbasa wyborcza zaćmiła umysł, a ciemny naród i tak to kupi (jak mawiał były klasyk z PISuaru). |
|
Na nic sie zdaly nasze komentarze dot przywrocenia lotow do Liverpoolu .Moze wiecej zainteresowanych napisze w tej sprawie!!!!! POzdrawiamSkoro połączenie jest nierentowne to jaki jest sens przywracania? Dlaczego że kilka osób tego chce? Nie można podejmować decyzji dla "widzimisi" kilku osób. Skoro linia lotnicza zawiesza połączenie to ma w tym powód którym najczęściej jest mała sprzedaż biletów na to połączenie. |
|
Przywrócić loty do Liverpoolu !!!! albo do Manchesteru chociaż !!!!
|
|
samoloty do Liverpool miały pełne obłożenie w obie strony bo nimi latałam i połowa polski wschodniej znowu musi jechać do Wawy, Rzeszowa żeby lecieć na wyspy. Dla nas port lotniczy Lublin nie istnieje. Równie dobrze można go zamknąć !!!!!
Przywróćcie Loty do Liverpoolu
|
|
@Anka, napisz do FR.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|