no to już skandal.
przecież autosan jest strasznie awaryjny. podobno pękają dachy tego chłamu.
|
|
no to staliśmy się poligonem dla tego jeżdzącego badziewia
|
|
ten Autosan przynajmniej przypomina autobus... A Kapena to bus/dostawczak przystosowany pod przewożenie ludzi... zresztą, jeżdżą już po Lublinie starsze wersje tego syfu, w których nie mogę nawet zmieścić nóg pomiędzy siedzeniami, mimo że wcale nie jestem bardzo wysoki (185cm)
|
|
Dokładnie - podobno. Może najpierw sprawdź, zapytaj, upewnij się a później pisz takie rzeczy? Dla mnie Autosan (zwłaszcza tył) ma bardzo nieproporcjonalny wygląd, skrzypi i trzeszczy niesamowicie wewnątrz (zależy od egzemplarza). Ale cieszę się, że jesteśmy poligonem doświadczalnym - przecież producent musi gdzieś zdobywać doświadczenie. Składają go polskie ręce a nie tureckie jak w przypadku MB Conento |
|
do Garry. Widziałeś popekany dach?bo ja nie a awaryjny jest kazdy pojazd.ale oczywiscie lepiej byłoby kupic pseudo Mercedesa i pompowac pieniążki w zachod ,niż dac zarobic krajowemu producentowi
|
|
podobno jest zrobiony z ciastoliny a w środku zamiast silnika pasażerowie pchają jak we Flinstonach!!! skąd ty się człowieku urwałeś że takie opinie siejesz! jakby wybrali jakiś produkt składany tak jak kolega wyżej zauważył np w turcji pewnie byś piał i pierwszy stał na barykadzie przeciw tureckim wynalazkom i czepiałbyś się czemu nie polski autobus! takim jak ty nikt nigdy nie dogodził bo to niemożliwe. wrzuć na luz, daj sobie spokój, idź odpocznij i zostaw komentowanie |
|
widziałem na fotce, ktoś wrzucił na forum linka. do tego na własne oczy widziałem jak kapało z dachu |
|
jak na razie to widzę, że tobie ciśnienie skoczyło. uważaj bo ci żyłka pęknie. wszystko mi jedno czy produkowany w Turcji, Polsce czy na Madagaskarze. Ważne by była zachowana jakość i funkcjonalność. |
|
to za eksperymenty płać z własnej kieszeni a nie z publicznych, zebranych z podatków |
|
Z dachu kapało? Ehhh autobusu z klimą to Ty rozumiem nigdy nie widziałeś? A Autosany 9 LE to nie 12 LF. 9 LE jezdzi w 19 miastach polskich i 5 zagranicznych (Szwecja, Islandia, Włochy). |
|
I nie płacz ,że w Polsce brak pracy - masz możliwość tułaczki za"chlebem"
|
|
ciole, w czasie deszczu kapało |
|
a tu o kolejnych usterkach:
http://lublin.gazeta...do_naprawy.html
|
|
1. Kolejne czy te same co piszesz o nich wyżej? 2. Ktoś Ci placi za oczernianie polskiej firmy? 3. Dla Ciebie panie ciole 4. W czasie deszczu z klimy kapac nie może? |
|
ktoś ci płaci z obronę chłamu? Panie ciole? nawet jakby to była klima (włączona gdy zimno to dopiero marnotrawstwo) to dopiero źle świadczy o funkcjonalności autosanu. Ciekawe roawiązanie- odprowadzanie wody z klimy wprost na pasażerów Wolę by polskie było kojarzone z dobrą jakością a nie taką tandetą. |
|
no ja w regularnie widzę w autosanach nowych kapiącą wodę z dachu i pozapychane tam jakieś szmatki, mogę porobić fotki i podesłać... |
|
Niestety muszę z przykrością przyznać iż te autobusy to badziewie. Widziałem jak ten autobus się skręca po najechaniu na krawężnik - po prostu tragedia. Znajomy kierowca mówił mi ze na wybojach to boczne ściany się odchylają. A autobusy jeżdżą do sanoka bo kilmatyzacja na dachu jest za ciężka i te dachy pękają. Zresztą była gdzieś w necie fotka jak podtrzymywany jest na wstawki - rozpórki. O iluś tam szybach co raniły pasażerów i nie tylko szkoda wspominać, bo no jest nowy standard komunikacji w tubtinie
|
|
Tu nie bedzie poligonu, Autosan wygrał z modelem M09LE, kompletnie innym niż jeżdżące już M12LF. Autosan nawet go nie zaprojektował - przejął udaną konstrukcję i po prostu ją produkuje - sprzedano już dużo ponad 100 sztuk do innych miast w Polsce i Europie. |
|
Zawsze można było kupić Solarisy. Też polskie, też wyprodukowane i serwisowane w Polsce, ale za to kojarzone z najwyższą europejską jakością
|
|
Nie jednej a conajmniej 3 opisnaych w prasie i 5-6 bocznych o których nikt nie pisał bo pękły samoczynnie podczas jazdy od naprężeń w konstrukcji. Wymieniamy usterki tego szmelcu dalej ?? |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|