Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kibice Szwecji imprezują na ulicach Starego Miasta w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 18 czerwca 2017 o 22:35 Powrót do artykułu
Bardziej Sweden czy Goteborg? Bo nie wiem czy wyłazić z Motycza....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak zobaczą kto u nas wygrał wybory to spierdziela szybciej, niz po potopie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Policja sobie nie poradzi ze Szwedami bez swoich trzech asów z paralizatorem. trzeba ich zwolnić z pierdla.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No dobrze. Niech się bawią. Są mistrzostwa jest zabawa. Tylko gdzie są Polacy - gospodarze? Po meczu ze Słowacja eyglądali jakby się świat skończył a to przecież początek imprezy. Nawet po porażce - przecież świat i ta fajna impreza się nie skończyła...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i super :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i super! !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Imprezują czy chlają bez umiaru?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no i git :) !!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
GIT! Gdyby tylko jeszcze poodwiedzali nasze lubelskie muzea czy galerie, żeby podbić nam headcount, byłoby perfekcyjnie! Wszak, my kiedy w Sztokholmie to podbijamy headcounty m.in. Vasie, Pałacu Królowej czy u Nobla itd. Warto, gdyby część swojego cennego czasu dedykowali wystawom sztuki. Piwko też GIT, jesli z umiarem :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w Lublinie są bezpieczni, u siebie imigranci dali by im popalić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szwedzi Szwedami, ale te Szwedki opalające się topless nad Zalewem Zemborzyckim miód malina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szwecja, Szwecja to kraj skandynawski, gdzie są same fajne laski
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech się poczują u nas jak u siebie za swoich dobrych czasów. U nich np. w metrze są sterroryzowani przez muzułmanów. Boją się zwrócić im uwagę co by nogi zabrali z siedzeń. Kto był, to widział. Na mnie zrobiło to przygnębiające wrażenie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie byli w Szwecji i chyba nawet nie widzieli na oczy imigranta- a straszą i szczują!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie PIS wam wyprał mózgi. Nie potraficie się uśmiechać i trzymać dystans i luz. Co się stało z Polakami? Uchodzcy nie widzieli na oczy a s....ją ze strachu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przypomina mi się piosenka śpiewana przez Janusza Gajosa o: "wyjątkowo szpetnej Szwedce".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to nie kibice szwecji to kibice motoru
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zobaczył kobiece piersi i już uważa Szwedki za piękne. Jakoś mnie nie dziwi,że nasze dziewczyny nie chcą Ci pokazywać swoich.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"no to cóż, że ze Szwecji"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
O Jejku! Russy u nas! I Wszystkie żółte... xD
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: