a wystarczy nieco pozmieniać długość zielonego światełka w odpowiednich godzinach, nieco poprawiłoby sytuację, ale i tak skrzyzowanie zaprojektowane jest bez sensu, ale trudno zrobić z malucha mercedesa
|
|
Pomników władzy i to bardzo kosztownych ostatnio się w Lublinie pojawiło dosyć dużo, więc ten powinien być rzeczywiście okazały żeby jakoś wyglądał.
|
|
Wladze miasta pięknie utrudnily życie mieszkancom i społeczności szkół artystycznych, serdecznie dziękujemy!!!!
|
|
Pogońcie w końcu tego Kieliszka, trzeba wziąć jakiegoś fachowca z Warszawy albo innego dużego miasta który już takie korki przerabiał.
|
|
Kieliszka za karę trzeba postawić na środku tego skrzyżowania i niech tam kieruje ruchem.
|
|
Glupota z ta ulica i mostem
|
|
trudno oczekiwac plynnosci na takich waskich uliczkach jak muzyzna/narutowicza/nadbystrzycka
|
|
To po co by ten most zbudowany?
|
|
Przez tyle lat karmiono nas opowieściami jaki to ten most jest niezbędny i jak będzie super jak go się wybuduje. Teraz: "Będzie gorzej jak było bo tak ma być. I co nam zrobicie?". Szkoda mi tego Kieliszka bo jako PR musi nastawiać twarz za innych nieudaczników a jak wywalą w końcu obecną władzę to On pracy w mieście raczej nie znajdzie. Dlatego chciałbym poznać nazwiska tych "geniuszy inaczej" z ratusza którzy to bagno nam urządzają a teraz chowają się za plecami innych, niech w przyszłości nie będą mieli okazji marnować cudzych pieniędzy, czasu i zdrowia.
|
|
Ale nie ma z tym najmniejszego problemu. Na Nadbystrzyckiej od Politechniki zrobić tak jak na początku po przebudowie. Prawy pas do jazdy na wprosy w Narutowicza i w prawo w Muzyczną, a lewy tylko do skrętu w Głęboką. Wtedy zielone na wprost Nadbystrzyckiej i Narutowicza mogło by być zapalone równolegle, tak samo jak następnie lewo skręty.
|
|
Ja proponuję wyciąć skręt (w lewo) w Muzyczną od strony Narutowicza, jest całkowicie niepotrzebny. A zresztą, najlepiej to tam zrobić rondo i będzie się dało skręcić w każdą stronę, i to w miarę płynnie.
|
|
Bo trzeba sprawdzać dokumentację przed odbiorem, zanim się zleci roboty. A nie bezkrytycznie przyjmuje rozwiązania ze strzałkami.
|
|
Rozwiazanie problemu jest proste.zrobic deptak na moscie.
|
|
Dla mie otwarcie Muzycznej poprawiło przepustowość, co prawda na innym kierunku, ale ja jestem zadowolony.
|
|
Tak to za Żuka ma być. Jakaś inwestycja, potem okazuje się że ta inwestycja coś zakłóca to trzeba coś nowego budować. A firmy budowlane zadowolone że hej. I kto jeszcze ma z tego kasę??? Bo mieszkańcy tylko kłopoty i ponad miliardowy dług który kiedyś trzeba będzie spłacić.
|
|
A komunikacja miejsca to co? Lata nad korkami? |
|
Z wydzielonymi buspasami za chwilę autobusy będą poruszać się po mieście o wiele szybciej niż osobówki. |
|
Ale co ma gościu prezydent do przepisów? Nie mogą naraz puścić zielonego dla wjeżdżających w Muzyczną i z Narutowicza i z Nadbystrzyckiej bo tego zabraniają im przepisy. Czepianie się w tym wypadku prezydenta to jest kretynizm do kwadratu i pomylenie adresów bo to nie on tworzy przepisy dotyczące organizacji ruchu na skrzyżowaniach. |
|
Moim zdaniem cały problem tkwi w zaniechaniach. Piękne plany, a wykonanie jak zwykle. Należało planując tak potrzebną, oczekiwaną inwestycję pomyśleć i objąć jej zasięgiem także skrzyżowanie z ulicą Narutowicza i Nadbystrzycką ale wpełnym zakresie. Od lat siedemdziesiątych ubiegłego stulecia oczkuje na przebudowę odcinek ulicy Nadbystrzyckiej od Zana do Głębokiej. Coś jednak stale stoi na przeszkodzie by wyburzyć wątpliwej urody i w złym stanie technicznym budynki u zbiegu ulic Nadbystrzyckiej i Głębokiej. Podobnie zaniechano budowy BUS-pasa na al. Tysiąclecia. Zamiast rozbudować wlot od skrzyzowania z Al. Unii Lubelskiej to zabrano kierowcom jeden pas. A co? Nie można? Lepiej utrudnić życie niż je ułatwiać.
|
|
Nie chcecie korków? Jest prosta recepta - przesiadka z osobowego do autobusu i korki znikną. Jeden autobus = 40 samochodów. Tutaj dowód: d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/44/0e/54afdda79daae_o,size,933x0,q,70,h,64cb4b.jpg
|
Strona 4 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|