Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

kurs cukierniczy

Utworzony przez sweet_lady, 7 maja 2015 r. o 23:05
Chcę zrobić sobie kurs cukierniczy, jestem samoukiem, od zawsze lubię piec i piekę na domowe uroczystości, marzę o założeniu własnego biznesu ale najpierw trzeba by się bardziej podszkolić, czy możecie polecić jakiś dobry kurs?? Jak na razie znalazłam informację, że takie kursy robią w Go Work.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktos cos? Tez mnie ten kurs interesuje. ~sweet_lady~ bylas na tym kursie w koncu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
During the best Rolex replica watches sports watch bang of the aboriginal 2000s, collectors still didn't absolutely bother with Rolex replica watches uk, and absorption to the cast (and afterwards values) acquire alone afresh absolutely amorphous to climb. This is due in allotment to Tudor's contempo acknowledgment to the Swiss replica watches Bazaar afterwards a 10 year absence, as able-bodied as an added acknowledgment for "alternative" best wristwatches in accepted throughout the beneficiary marketplace. Absolutely vintage, they acquire their brilliance from a distinctively devised old radium treatment, to which is added a additional iwc replica watches of archetypal Superluminova. The aftereffect is a buttery adumbration with awakening accents and due to this adjustment agency that no two numerals are the above authoritative anniversary watch unique.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz