Ciekaw jestem gdzie na Wajdeloty i Grażyny chcą wcisnąć pasy jak tam zajebane w chuj.
|
|
Jak to gdzie ? Kosztem miejsc parkingowych...
|
|
"Jak to gdzie ? Kosztem miejsc parkingowych..."
Centrum miasta nie może być parkingiem. Nawet jak zamienisz te pasy rowerowe na parkingi o i tak będzie ich za mało. Nigdy nie stworzysz dostatecznej ilości miejsc parkingowych.
Przestrzeń w centrum wykorzystana na parkingi to przestrzeń zmarnowana.
|
|
ten kto wymyślił kontrpasy na Wajdeloty i Grażyny niezwłocznie powinien się udać na leczenie w znanej powszechnie placówce przy ul.Abramowickiej
|
|
Ana huk ten teges jakieś mi kontrapasy, przejazd na czerwonym to jest to. No chyba, że ktoś strzela focha bo ścieżka rowerowa na ul. Koryznowej to mało i trzeba zrobić kontrapas dla Pana pewnego na ul. Trześniowskiej. BTW superancko git i koła w góre.
|
|
I jak tu nie myśleć że to miasto debili...
|
|
Każdy cm jezdni dla pedalistów jest zmarnowany. Na Orlej w życiu nie widziałem pedalisty, a wydzielone kontrapasy uniemożliwiają skręcanie śmieciarkom i te muszą jeździć pod prać. Znacznie lepiej było by tą przestrzeń przeznaczyć na płatne miejsca parkingowe, bo żuk musi łatać dziurę w końcu znajdujemy się w czołowej 10 zadłuzonych miast polski bez perspektywy na spłatę.
|
|
Guest SAM JESTES PADALISTO DEBILU
|
|
kontrapasy na Wallenroda, Grażyny i Wajdeloty to likwidacja około 100 miejsc parkingowych !! Warto dodać, że na tych ulicach auta są parkowane po dwóch stronach jezdni, a teraz jak ten pomysł dojdzie do skutku zostanie tylko jedna strona !! Gdzie Panie Żuku konsultacja z mieszkańcami ???
|
|
to skandal ! Panie Prezydencie robi Pan konsultacje w mało ważnych sprawach, a w tej pod "płaszczykiem" poprawy warunków jazdy rowerzystów chce Pan tak diametralnie zmienić organizacje ruchu miasta i zabrać ludziom parkingi których i tak jest za mało. Jak tak można to robić cichaczem ? czy chodzi o to żeby ludzie parkowali na płatnych teraz pustych parkingach i płacili miesięcznie po 100-2000 zł ?
|
|
NIE dla kontrapasów kosztem miejsc parkingowych na osiedlu Mickiewiczowskim ! gdzie jest LSM ? dlaczego nie broni interesów mieszkańców ? kto na to pozwolił ?
|
|
Bardzo dobrze, wreszcie coś, co pomoże ograniczyć korki w mieście.
|
|
Namalowanie kontrapasów na Grażyny i Wajdeloty skończy się totalną awanturą, bo mieszkańcy osiedla Mickiewicza i tak nie zabiorą stamtąd swoich samochodów - bo i dokąd? Na płatne parkingi w okolicy, gdzie parkowanie kosztuje co najmniej tysiaka za rok? Kto to wymyślił?
|
|
Bardzo dobrze, wreszcie coś, co pomoże ograniczyć korki w mieście.co mają kontrapasy do ograniczenia korków w mieście ? przecież po likwidacji miejsc parkngowych korki będa większe bo kierowcy będa krążyć za miejscem parkingowym i miasto dopiero się zakorkuje, a do tego auta będą parkowane na zakazach blokując drogi czy dojazdy dla straży i kartetek, kto weźmie na siebie odpowiedzialność za tragedie do jakiej taka poltyka moze doporowdzić ? |
|
do kogo trzeba dzwonić żeby zablokować te inwestycje ? ktoś wie ?
|
|
Kontrpasy na Oś. Mickiewicza
|
|
To przykład bezprecedensowej arogancji władz miejskich i nieliczenia się za zdaniem lokalnej społeczności!
|
|
Kontrapasy na wewnętrznych ulicach osiedla Mickiewicza, a takimi są Grażyny i Wajdeloty, nie mają sensu. Mieszkańcy nie będą mieli gdzie zaparkować samochodów. Wiele osób i tak musi zostawiać samochody niezgodnie z przepisami, bo już teraz nie starcza miejsc. Niech miasto, zamiast zabierać kolejnych sto miejsc, gdzie legalnie można zostawić auto na terenie osiedla, zadba raczej o ciągłość dróg i ścieżek rowerowych w mieście: po 300-400 metrach droga dla rowerów zwykle urywa się, i albo trzeba wjechać na jezdnię ryzykując życiem pomiędzy autami pędzącymi 70-80 km na godzinę (mimo ograniczenia do 50), albo wjechać na chodnik ryzykując mandat. Przykładem mogą być pasy rowerowe na Wileńskiej, które zaczynają i kończą się nigdzie, i oczywiście pozostają niewykorzystane. Ile rowerów jeździ nimi? Przechodzę tamtędy często i prawie nigdy nie widzę, żeby ktoś z nich korzystał. Więc ilu rowerzystów skorzysta z kontrapasów na ulicach obok - Grażyny i Wajdeloty? One przyniosą o wiele więcej szkody (likwidacja parkingów), niż pożytku. I niech ktoś też pomyśli, jak rozwiązać problem samochodów zatrzymujących się przy podstawówce przy Wajdeloty, by wysadzić lub odebrać uczniów ze szkoły. Teraz odbywa się to na ulicy, bo szkoła nie ma własnego parkingu, i są to sytuacje niebezpieczne.
|
|
na osiedlu Mickiewcza i tak jest drastyczny deficyt miejsc parkingowych, a likwidacja kolejnych parkingów jest totalnie błędnym posunięciem
jednocześnie warto zaznaczyć, że w ramach Budżetu Obywatelskiego został złożny projekt który ma poprawić bazę parkingową miedzy innymi na tym osiedlu, dlatego warto zagłosować na: "M - 103 130 nowych, bezpłatnych miejsc parkingowych dla LSM-ów, akademików Politechniki Lubelskiej i UMCS-u oraz w okolicy ulic Głębokiej i Glinianej" do czego korzystajac z okazji zachęcam :D
|
|
Podobnie na Legionowej i Zuchow.Tam jest szkola do której chodzi 900 dzieci, parkingu brak, cala ulica rano zakorkowana, chyba ktos niespelna rozumu chce wyznaczyc tam kontrapasy.Ludzie trzeba oprotestowac ten chory pomysl!!!!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|