Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Świetna polityka - najpierw zrobić potem pomyśleć... a najważniejsze to na koniec nagrodę sobie przyznać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A trolejbusy pod zusem jak jeździły z niewłaściwego pasa, tak będą jeździć dalej. Chyba ktoś opiniował i projektował tą trakcję. Czy w tym mieście nikt nie ponosi odpowiedzialności za nic ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pozdrawiam panią :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ciekawe jak w budżecie zapiszą 70mln zwrotu dotacji za stadion
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wystarczy wprowadzić opłaty za parkowanie dla urzędników, pod Ratuszem i resztą Urzędów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ztm skoro skraca trasy linii 44 to niech podniesie ceny biletów zeby ludzie wiecej wydawali na przesiadki bo ztmowi oto chodzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy z biletów za 3.80 można korzystać w lublinie poza linią 55 bo niema zapisu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W warszawie za 100 zł na miesiąc jeździ się czym chce gdzie chce i ile chce, a w lublinie autobusem za 86 zł. Sam bym chętnie do pracy dojeżdżał mpk ale samochodem przy tych cenach wychodzi mi połowę taniej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a dlaczego nie stanieją?!,wtedy więcej osób będzie korzystało i zmniejszą się korki w mieście...za trudne do wprowadzenia?!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dziwny artykuł, bez konkretów. Może będą droższe może nie i bezsensowne dywagacje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Smaga wiesz pan jak pana lubie,ale czepiłeś sie pan tematu komunikacji miejskiej jak pijany płotu.Nie ma z pana strony dnie bez artykułu na ten temat,to już sie robi troche nudne tym bardziej że większość z tych artykułów jast opartych na domniemaniach i gdybaniach.I zero w tych rewelacjach konkretów,lub są ich śladowe ilości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawet jak wprowadzą zmiany trasy poszczególnych linii, to wiele z nich może ulec nieznacznej po otwarciu w 2017 przedłużenia ul. Muzycznej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dziwny artykuł, bez konkretów. Może będą droższe może nie i bezsensowne dywagacje.
  fakt, śmieszny artykuł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba jakiś słaby sezon, nie ma o czym pisać hahaha. Susza jest na topie :-). Może by jakiś wywiad z szamanem :-) co by deszczyk zkołował :-D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro już jesteśmy przy MPK, to proponuję zrobić gruntowny przegląd personelu. Kierowcy autobusów to jedna z najbardziej chamskich i znienawidzonych grup społecznych. Robią ci awanturę za to, że chcesz im zapłacić za bilet (gdy kiosków i automatów brak), niejednokrotnie spotkałam się z opryskliwością i chamstwem. Na skargi nikt nie reaguje, piszą tylko, że kierowca się nie przyznaje i tyle. Trzeba za każdym razem uruchamiać kamerkę w telefonie, to może coś ruszy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Darmowe WiFi w MPK trzeba sobie będzie jakoś odbić, no i zgadzam się z przedmówcą co do personelu. Pytanie czy z ceną biletu wzrośnie jakość i bezpieczeństwo podróży.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ekonomia zna inne wyjście, a jest nim obniżenie stawek tzw. "wozokilometrów", które w przypadku trolejbusów są najwyższymi w kraju, a przy autobusach są również w ścisłej czołówce najwyższych stawek. Biorąc poprawkę na fakt, że MPK Lublin jako dominujący miejski przewoźnik ma jedną z najniższych rentowności w kraju, to nie dziwi, że wyliczone na tej bazie "wozokilometry" są najdroższymi lub jednymi z najdroższych. Może pora żeby ZTM zażyczył sobie kalkulacji kosztów "wozokilometrów", a prezydent te zawyżone koszty przestał pokrywać podwyżkami cen. Tak poza tym żeby nowa siatka połączeń nie wykoleiła starej, to ilość wozokilometrów trzeba zwiększyć do minimum 24,5 miliona, a nie ilości podanej w materiale.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...