Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Dzierżawcy zwalniają lokale nawet nie rozpoczynając działalności

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 30 maja 2017 o 07:40 Powrót do artykułu
Centrum miasta już dawno zostało zabite przez deptak. Handel przeniósł się do galerii gdzie można podjechać samochodem i za damo zaparkować, unikając głupich korków w centrum jak te na Okopowej - stworzone przez głupotę naszej władzy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no i c*** niech zrobią z tego mieszkania a i tak po co robić sklep w takim starym syfie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za to miasto płaci za wynajem pomieszczeń biurowych na placu Czehowicza ponad 50 zł za metr kwadratowy.Brawo żuk !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
miasto insp.... desperacji ;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jedne lokale się zwalniają, inne zapełniają
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak jeżdżę to się jeszcze z korkami na Okopowej poza godzinami szczytu nie spotkałem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zlikwidujcie jeszcze więcej parkingów. Po co jechać do centrum skoro łatwiej zaparkować pod obiektami handlowymi?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Jak jeżdżę to się jeszcze z korkami na Okopowej poza godzinami szczytu nie spotkałem
  To mało widziałeś. Po zamknięciu placu litewskiego i wyrzuceniu autobusów stamtąd na Okopową, wystarczą dwa autobusy aby zakorkować całą ulicę, nawet wieczorem. Ale tak to jest jak się wyrzuca autobusy z głównych ulic, na okoliczne uliczki do tego nie przystosowane, a miejska inżynieria ruchu mentalnie i merytorycznie zatrzymała się w latach 70.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
. napisał:
undefined napisał:
Jak jeżdżę to się jeszcze z korkami na Okopowej poza godzinami szczytu nie spotkałem
To mało widziałeś. Po zamknięciu placu litewskiego i wyrzuceniu autobusów stamtąd na Okopową, wystarczą dwa autobusy aby zakorkować całą ulicę, nawet wieczorem. Ale tak to jest jak się wyrzuca autobusy z głównych ulic, na okoliczne uliczki do tego nie przystosowane, a miejska inżynieria ruchu mentalnie i merytorycznie zatrzymała się w latach 70.
 Wniosek? Przesiadka z osobowego do autobusu i korki znikną. Jeden autobus = 40 samochodów. Tutaj dowód: d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/44/0e/54afdda79daae_o,size,933x0,q,70,h,64cb4b.jpg
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Handel przenosi się ze Śródmieścia na inne dzielnice (np. wokół centrów handlowych). Tego trendu już nic nie zatrzyma. Taki biznes i tyle.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nikt już nie wchodzi do takich lokali , te czasy już minęły. Dziękuję za taki lokal żeby mi się potem na głowę zawalił jak ten na lubartowskiej. Należało by się poważnie zastanowić nad odblokowaniem centrum dla nowych inwestycji , czyli wyburzyć wszystko i zbudowac od nowa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
max napisał:
Wniosek? Przesiadka z osobowego do autobusu i korki znikną. Jeden autobus = 40 samochodów. Tutaj dowód: d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/44/0e/54afdda79daae_o,size,933x0,q,70,h,64cb4b.jpg
  To właśnie autobusy i buspasy powodują największe korki. A przegubowe nie dość że nie mieszczą się na przystankach to jeszcze jeżdżą przez większość dnia puste !!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Boją się, że im kamienice runą na głowy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
proponuje jeszcze rozszerzyć strefe parkingowa . wszystkie miasta wyganiający samochody z centrum maja ten sam problem - kielce , poznań . Centrum zamiera handlowo , nikt nie przyjdzie na zakupy jak niema gdzie zaparkować samochodem. bedzie ekologicznie nowocześnie i bez ludzi słuchajcie dalej ekooszołomów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"wszystkie miasta wyganiający samochody z centrum maja ten sam problem - kielce , poznań . Centrum zamiera handlowo , nikt nie przyjdzie na zakupy jak niema gdzie zaparkować samochodem. bedzie ekologicznie nowocześnie i bez ludzi słuchajcie dalej ekooszołomów. " święta prawda
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Handel w centrum miasta zamiera. Nikomu nie chce się przyjeżdżać, ponieważ są problemy ze znalezieniem nawet płatnego miejsca postojowego. Jeszcze ok. 6 lat temu trzeba było polować na lokal - dzisiaj można wybierać i przebierać. Pracuję w Centrum i widzę jak co chwilę nowi najemcy zamykają działalność. Niestety ale ogrom centrów handlowych robi swoje. Tylko patrzeć jak upadnie Galeria Lubelska przy Witosa - Fela ją wessała.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Centrum zamiera handlowo , nikt nie przyjdzie na zakupy jak niema gdzie zaparkować samochodem.
 Tylko że mało kogo już interesuje robienie zakupów w ścisłym centreum Lublina. Bo tu nie ma niczego ciekawego co by można było kupić. Wszystko jest w o wiele większym wyborze gdzie indziej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przcież o to chodziło tym, którzy wyprowadzili ruch i ludzi z Centrum. Ma być pustynia, by zasiedlać ją emigrantami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Centrum niezadługo dołączy do skansenu nwsi lubelskiej i będzie można go oglądać po wykupieniu biletu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
max napisał:
. napisał:
undefined napisał:
 Jak jeżdżę to się jeszcze z korkami na Okopowej poza godzinami szczytu nie spotkałem
To mało widziałeś. Po zamknięciu placu litewskiego i wyrzuceniu autobusów stamtąd na Okopową, wystarczą dwa autobusy aby zakorkować całą ulicę, nawet wieczorem. Ale tak to jest jak się wyrzuca autobusy z głównych ulic, na okoliczne uliczki do tego nie przystosowane, a miejska inżynieria ruchu mentalnie i merytorycznie zatrzymała się w latach 70.
Wniosek? Przesiadka z osobowego do autobusu i korki znikną. Jeden autobus = 40 samochodów. Tutaj dowód: d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/44/0e/54afdda79daae_o,size,933x0,q,70,h,64cb4b.jpg
 nigdzie na swiecie nie przekonasz ludzi ze maja sie przesiasc z wygodnego samochodu do smierdzacego autobusu - bo ot strata kasy i czasu . to ma sens jak sie buduje infrastukture dodatkowa nie  z istniejacej czyli metro buspasy ale całościowe nie kawalek tu kawałek tam. takie dyskusje toczyly się 10 lat temu na zachodzie i szybko im przeszło widok pusty buspas i korek totalny popatrz jp2 autobus stoi w korku ktory sie zrobil bo zbudowano buspas
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: