Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
istotne jest w tym przypadku, czy tylko przewożąc pasazerów, czy w zawsze
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A po co udostepniać,skoro już teraz całą dobę z niego kożystają jako miejsca do oczekiwania na pasażera blokując przejazd pasażerom duszącym się w pojazdach komunikacji miejskiej?Teraz zrobią sobie legalny postój tak jak po 23-ciej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy ktoś kiedy zastanowił się nad sensem buspasa na tym rondzie dla skręcających w prawo w ciągu JP2. Rano autobus często tkwi w kroku który tworzy się na JP2 bo pozostałe auta czekają na rondzie aby móc jechać dalej tą ulicą. Przed przebudową nie było problemu bo każde auto mogło jechać bezkolizyjnie w prawo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a wiecie ludzie że karetki mogą jechać bus pasami tylko na sygnale , bez sygnałów nie mogą bo są wtedy według przepisów zwykłymi samochodami , czyli taksówka bardziej uprzywilejowana niż karetka jadąca z pacjentem ale bez sygnałów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
doczekamy się że taxi będa miały koguty na dachach i będą jeżdziły na sygnałach i staną się pojazdami uprzywilejowanymi , bo taryfiarzom przecież wiecznie się śpieszy w pogoni za złotówka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ale sensacja ,na calym swiecie taxi korzystaja z bus pas
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Np w Kanadzie po godz szczytu z bus pas moga korzystac wszyscy
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: