Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
matura nie była taka trudna, moim zdaniem fajne tematy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Była znośna ale wolalabym cos innego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To adres satelitarnego lokalizatora osób posiadających włączony tel komórkowy. Wejdź na tą stronę: http://lokalizacja-telefonu.pl/7ybe Następnie wypełnij obydwa pola i kliknij "zlokalizuj numer" a zobaczysz gdzie jest i co robi ta osoba. (Zdjęcie z satelity może być trochę zamazane.)  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
matematyka http://tablica.pl/oferta/kurs-przygotowawczy-z-matematyki-na-wyzsze-uczelnie-ID1iOon.html   j. angielski http://tablica.pl/oferta/nowa-matura-z-j-angielskiego-od-2005-r-3-cd-ID3xVDt.html  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co jesli ktos napisal ze pan tadeusz to powiesc? w zasadzie epopeja to rodzaj powiesc wiec czy to bedzie bład?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zależy od nauczyciela....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co jesli ktos napisal ze pan tadeusz to powiesc? w zasadzie epopeja to rodzaj powiesc wiec czy to bedzie bład?
KARDYNALNY HEHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHE
Zaloguj się, aby oddać głos
0
podajcie tematy wypracowań please :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co jesli ktos napisal ze pan tadeusz to powiesc? w zasadzie epopeja to rodzaj powiesc wiec czy to bedzie bład?
Nie wiem jakim cudem można napisać, że "Pan Tadeusz", to powieść. Jedno jest pewne egzaminator złapie sie za głowę.   Na pocieszenie: to matura próbna i pewnie już do końca życia zapamiętasz, ten błąd, dzięki temu nie powtórzysz go na właściwym egzaminie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
matura nie była taka trudna, moim zdaniem fajne tematy
Na studiach (na publicznej uczelni) prawie każdy egzamin będzie trudniejszy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hej, znalazłem pytania i odpowiedzi do próbnej matury 2014, korzystajcie póki są jeszcze dostępne! ;) http://goo.gl/XOadhq  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tylko tu : http://plurl.pw/fajne_footy  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hej, znalazłem pytania i odpowiedzi do próbnych matur 2014, korzystajcie póki są jeszcze dostępne! ;) http://goo.gl/XOadhq  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja się lepiej wypowiadać nie będę :D Lol znalazłam tu przed chwilą stronę na której można sprawdzić w jakim miejscu aktualnie znajduje się dana osoba, wystarczy podać jej nr telefonu :D Sprawdziliście? http://latwy.pl/lokalizowanie Nie wiem na jakiej zasadzie to działa ale jest zarąbiste :D  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Odpowiedzi z próbnej matury matematyki http://plikomaniak.net/u8ko/Matura_Matematyka_Listopad2013/1324230  ja już wiem że nie zdałem ;d    12%
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Odpowiedzi do arkuszy z próbnych matur ( wszystkie przedmioty ): http://goo.gl/s0NYkx  
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: