Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Miasto chce odsunąć nowy dworzec od osiedla

Utworzony przez pin, 27 grudnia 2013 r. o 07:46 Powrót do artykułu
Jak mnie śmieszą wpisy typu "ja bym zrobił", "powinno być...".Na początek proponuję zrobić cokolwiek pożytecznego a nie klikać w klawiaturę
Wraz z kolegami zaprojektowaliśmy ostatnio parking podziemny przed Teatrem w Budowie (obecnie  CSK). Czy to pożyteczna rzecz? A Pan co ostatnio pożytecznego zrobił, Panie "szpila"?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z planami budowy wielkiego centrum komunikacyjnego w rejonie dworca głównego ? I przeniesienia tam komunikacji autobusowej z podzamcza ? Już nie aktualne ? :) Teraz chcecie to robić na osiedlu mieszkaniowym ?   Co to za głupota ten przystanek na Czubach ? Dla kogo ten przystanek na Czubach ? Dla kilku osób jednego dziennie pociągu z Wawy ? Zamiast zatrzymywać pociąg tuż przed stacją dworzec główny usprawnijcie komunikację z tegoż dworca głównego. A może dla menelstwa potrzebne kolejne miejsce do picia ?   Przecież to jest komunistyczny pomysł z przed ponad 30 lat, że robotnicy będą do pracy (FSC,odlewnia, itd) dojeżdżać kolejką miejską jak w Gdańsku :) tylko że czasy trochę się zmieniły.   Jeśli już to budować przy samych Kraśnickich, nawet poszedł bym dalej i zbudować tam wielki węzeł komunikacyjny,PKP, PKS, busy, przenieść dworzec autobusowy z podzamcza. Blisko obwodnicy miasta, busy i wielkie autobusy nie musiały by jeździć przez całe i tak zapchane miasto, przez miasto niech jeździ komunikacja miejska, reszta powinna być na obrzeżach miasta i rejon Kraśnickich bliskość węzła obwodnicy doskonale się do tego nadaje.
  dla jednego pociągu z Wawy? Lublin jest bardzo dobrze skomunikowany ze stolicą, aczkolwiek wątpię by jakiekolwiek pośpieszne się tam zatrzymywały, ale dla przewozów regionalnych byłby to istotny przystanek... o wiele łatwiej wielu dojeżdżającym byłoby dostać się na Czuby, Porębę czy LSM do domu, aliżeli dojeżdżać dodatkowo komunikacją miejską z Dworca Głównego, gdzie połączenia są pożal się Boże...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Całkowicie zgadzam się z wpisem internauty A.Baranowskiego ,Eleonory czyK.Sandurski
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tym miejscu ok 1990 roku już przebudowywano linię kolejową pod przyszły peron. Odsunięto tor  1 od toru 2 i tu mniej więcej gdzie kończy się ulica Szafirowa róg Węglinek miał być przystanek. To nadal dobry pomysł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem czy jest sens robienia przystanku na stasinie to taka sama odległość między osiedlem czuby a dworcem pkp więc łatwiej wysiasc i dojechac do domu z pkp niz ze stasina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak widzę napis os. Poręba, to dostaję drgawek i zastanawiam się, kto ważny tam mieszka. Już na końcowym  nie mieszczą się autobusy, a teraz jeszcze dostaną połączenie kolejowe.  Tu nie chodzi o zwykłą zazdrość, tylko mieszkając w innej dzielnicy /Czechów, oś.Szymanowskiego/ też bym chciała mieć normalny dojazd np. do pracy. Moje pieniądze z podatków będą finansować komfort innym?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Idealnie miejsce jest tam, gdzie pierwotnie miał ten przystanek być. Pomiędzy dwoma łukami, gdzie aktualnie poszerzone jest międzytorze. Dojazd do przystanku nie zwiększyłby ruchu na osiedlowych uliczkach. Wystarczyłoby tylko przedłużyć ulicę granitową, zakończyć ją pętlą autobusową i parkingiem. To chyba najtaniej by wyszło i najmniej by komukolwiek zaszkodzilo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Patrząc jak blisko siebie są przystanki: Lublin Północny, Zadębie, Ponikwoda -to czemu nie można było by pogodzić wszystkich i zrobić przystanki w pobliżu ulic: Filaretów, Granitowej i Folwarcznej ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla porównania: jadąc z Lublina (Dworca Głównego) do przystanku Rudnik jest 8 kilometrów i Rudnik jest czwartym przystankiem. Za to jadąc z Głównego do Motycza jest 11 km -a na tej trasie nie ma żadnego przystanku. Gdyby zrobić przystanki przy ulicach które wypisałem powyżej, to Motycz byłby czwartym przystankiem na 11 kilometrze. Czyli: i tak "luźniej" niż w stronę Lubartowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech nie przesuwają nowego przystanku kolejowego . Dostępność dla zwykłych ludzi przemawia na TAK  wobec lokalizacji . Las w niczym nie przeszkadza , bo przecież są przy wielu liniach kolejowych przystanki przylegające do lasu . Jeśli miasto chce przybliżyć kolej ludziom - bezpośrednie sąsiedztwo ogromnego osiedla jest atutem - nie przeszkodą . MYŚLEĆ , WŁADZO MIEJSKA , MYŚLEĆ !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zaklady bukmacherskie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...