Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Mysie bobki i robaki w Leclercu

Utworzony przez ~misio~, 26 lipca 2008 o 02:13 Powrót do artykułu
Dożywotni prezes po co ma sie interesować w sobotę sklepem ? ha ha Dyrektor nie takie rzeczy przerabiał -zwolnią kierownika działu i po krzyku układ mafijno -towarzyski nie da sobie nic zrobić !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Noooo , materiał filmowy jest super , nie z gruchy , ni z pietruchy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może jakaś kara za umyślne OKŁAMYWANIE klientów tą "inwentaryzacją"?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to nie jest wina pracowników tylko kierownictwa gdyż z tego co mi wiadomo juz jakis czas temu jeden z kierowników dostarczyl pani prezes informacje o podobnych sytuacjach a ona w "nagrodę" czyniła go zwykłym pracownikiem, pracownicy rozkładający towar nie sa niczemu winni gdyż nieo szukujmy sie oni robia to co maja nakazane z góry szkoda ze i tak wszystko najbardziej odbije sie na tych ludziach ktorzy zarabiaja tam 800-900 zł za dźwiganie i rozładowywanie czasem nawet kilkuset kilogramowych palet z towarem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ale filmik nakręciliście, dajcie spokój co to wogole ma byc, takich reporterów i dziennikarzy co wydaja takie materialy daremne trzeba pozwalniac.Film ni z gruszki ni z pietruszki nie pasuje do artykułu, nie wiem o co w nim wogole chodz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proponuję bojkot tego typu supermarketów. Dość okłamywania ludzi. Jaki im spadną obroty, to może zaczną poważnie traktować klientów. A poza tym czy Polacy nie umieją prowadzić handlu, muszą nas "wyręczać" Francuzi, Niemcy czy inni?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To skandal jacy ludzie sa tam odpowiedzialni. Dyrektor i kierowniczka spozywczego to ludzie najnizszej wagi... jak oni traktuja swoich podwaldnych to jest przerazajace. Wyzywaja i nie pozwalaja dojsc do slowa. Przytocze tutaj przyklad: dziewczyna tlumaczy ze ma za duzo pracy i nie zdarzy tego wykonac, na co jej kierowniczka nakazuje jej milczenie a do tego komunikuje jej to wrzaskiemna nia. Oni powinni byc skazani za mobbing, ale wszyscy sa tak bardzo zastraszeni i zachukani ze nikt z pracownikow sie nie odzywa, wszyscy cierpia i nic nie mowia. TO SKANDAL !!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wywalić tego całego Wawerka i tych kierowników działów, brudasów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zgadzam się z poprzednikiem. Zbojkotujmy tego typu siecie handl. i róbmy zakupy w osiedlowych sklepach. Nie dajmy się wciąż oszukiwać podstępnymi promocjami !!! Mam nadzieję , ze moj apel spotka się ze zrozumieniem i duże centra zaczną lepiej dbać o interes klienta (konsumenta).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamknąć,wyczyścić z brudu i kierownictwa.Zatrudnić nowy personel kierowniczy i zrobić otwarcie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co robi zaklsd Deretyzacyjny , ktory ma podpisaną z Leclerkiem umowę na zwalczanie szkodników ? Odpowiem - nic! Sprawdza co dwa tygodnie sklep i zaplecze ale nic więcej nie robi.Pisze protokoly pokontrolne takiej samej treści od dawna ale czy sprawdza i zwalcza szkodniki ? odpowiem że nie . Wyklada tylko trutki i na tym kończy się zakladu praca, aby szybciej bo komu chciałoby się dokladnie sprawdzać sklep po 22. Radzilbym skontrolować jeszcze Leclerc na Zana . Tam na piekarni i ciastkach sz prusaki nie mowiąc o owadach latających mklikach . Radzilbym też przejść się po stoiskach z chipsami mąką , tam wystawione są pulapki na owady latajace i otwórzcie je a zobaczycie ile ich jest.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie, przecież rozwiązanie jest proste: BOJKOT! Zamiast w tym hipermarkecie - kupujmy gdzie indziej. Proste i skuteczne. Jak im raz spadną obroty o połowę, to zrozumieją, że klientów należy szanować, a kierownictwo wyleci na zbity pysk. I tak powinno być! To my konsumenci mamy moc - moc wyboru. Używajmy jej!
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: