Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Również telewizja kablowa Vectra wysyła często faktury po terminie płatności.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
In-Post to kompletna amatorszczyzna. Firmy szukając pozornych oszczędności zlecają transport korespondencji firemce której "listonosze" wożą korespondencję prywatnymi samochodami porozwalaną na siedzeniach i podłodze. Często korespondencja nie dochodzi wcale a zawsze z duuużym opóźnieniem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja dostalam już po terminie zapłaty .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zawsze można zmienić operatora. Ja nie mam problemów z TP od kiedy zrezygnowałem z ich wątpliwej jakości usług.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
.... tylko, że listonosze z Poczty Polskiej również swoimi prywatnymi autami rozwożą listy I to jest zgodne z prawem ,za co dostają ekwiwalent pieniężny za przejechane kilometry. Więc co do tego to się nie czepiaj .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja tez dostałem po terminie zresztą chcyba cała biała podlaska dostała albo tego samego dnia albo parę dni po
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wypowiedzieć umowę. Kupić komórkę w Playu załadować za 10 zł i konto ważne cały rok. Wątpię aby jakiś dziadzia wygadał miesięcznie więcej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kilka godzin do zapłaty to jeszcze nieżle, ja otrzymalam 4 dni po terminie zapłaty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja dzwoniłam na błękitną linię nikt mi się nie zgłaszał, także niech ta pani nie opowiada bajek
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Non problem.Zdecydowana większość ludzi posiada ROR i wyraziło zgodę do obciążania rachunku bankowego ROR w drodze Polecenia Zapłaty, więc radzę temu Panu uczynić to samo i nie narzekać ( na siebie).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rozwiązać umowę bo NIE dbają o klijenta. Sami swego czasu zmieniali abonament na droższy i udawali wariata ,że klijent sam chćiał.Było jeszcz takie coś że wysyłali do domów młodych ludzi i pod pretekstemaby NIE przechodzić do TELE 2 wstawiali droższy abonament.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
najwyższy czas aby nieuczciwy moloch poszedł w diabły - przekaz idzie 14 dni a oni udają świętych - banda złodziei a ja muszę płacić za tych łobuzów kary w banku - tfu co za perfidia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
janusz napisał:
najwyższy czas aby nieuczciwy moloch poszedł w diabły - przekaz idzie 14 dni a oni udają świętych - banda złodziei a ja muszę płacić za tych łobuzów kary w banku - tfu co za perfidia
Zmień usługodawcę - proste.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
janusz napisał:
najwyższy czas aby nieuczciwy moloch poszedł w diabły - przekaz idzie 14 dni a oni udają świętych - banda złodziei a ja muszę płacić za tych łobuzów kary w banku - tfu co za perfidia
A kto cie zmusza do korzystania z ich usług? Co to, przymus jakiś? Wybierz innego operatora i po kłopocie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wystarczy zadzwonić na blue line TP i poprosić żeby wysyłali faktury Pocztą Polską. Dostosowują się i wysyłają, faktury dochodzą zawsze na czas. Pozdro.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zawsze płacę 1-2 tygodnie później i doliczają mi 10-20 groszy, więc bez przesady... Mam tel. kom. w Erze i kiedyś zapomniałem zapłacić. Zapłaciłem dopiero jak dostałem następny rachunek. Nic nie doliczyli.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jaxa napisał:
Zawsze płacę 1-2 tygodnie później i doliczają mi 10-20 groszy, więc bez przesady... Mam tel. kom. w Erze i kiedyś zapomniałem zapłacić. Zapłaciłem dopiero jak dostałem następny rachunek. Nic nie doliczyli.
To nie wina telekomunikacji , ale inpostu, miałem to samo - poprosiłem operatora o kierowanie przesyłek pocztą polską i problemy się skończyły, dla inpostu " express priorytetowy !!!- może byc dostarczony w ciągu 4 dni a zwykła przesyłka jest doreczana w ciągu 10 dni ( jak się uda) logistycznie jest to dno.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
flora napisał:
To nie wina telekomunikacji , ale inpostu, miałem to samo - poprosiłem operatora o kierowanie przesyłek pocztą polską i problemy się skończyły, dla inpostu " express priorytetowy !!!- może byc dostarczony w ciągu 4 dni a zwykła przesyłka jest doreczana w ciągu 10 dni ( jak się uda) logistycznie jest to dno.
Jak piszą coś o Poczcie, to zaraz podnoszą się głosy,że są niesolidni, a życie pokazuje, że inne firmy to dopiero badziewie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Borys napisał:
Zawsze można zmienić operatora. Ja nie mam problemów z TP od kiedy zrezygnowałem z ich wątpliwej jakości usług.
BUC Z CIEBIE BORYSKU
Zaloguj się, aby oddać głos
0
janusz napisał:
najwyższy czas aby nieuczciwy moloch poszedł w diabły - przekaz idzie 14 dni a oni udają świętych - banda złodziei a ja muszę płacić za tych łobuzów kary w banku - tfu co za perfidia
goń się buraku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: