Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Szanowny pseudo dziennikarzu, jeśli piszesz, że: Z tego do lubelskiego oddziału tylko 14. =14 Osiem dotyczyło jakości świadczeń. Zastrzeżenia dotyczyły np. warunków w uzdrowisku, jakości protez stomatologicznych czy zachowania pielęgniarki z przychodni wobec dziecka. = 8 Dwie kolejne dotyczyły utrudnionego dostępu do świadczeń zdrowotnych lub odmowy ich udzielenia. Chodzi np. o przypadek, gdy chirurg nie chciał przyjść na wizytę domową. = 2 Pojawiły się także dwie skargi dotyczące nienależnego pobierania opłat, np. za usunięcie zęba. =2 Więc co jest na rzeczy że nie pozyskałeś (nie usotępniono Ci) informacji o pozostałych 2 przypadkach? Ale czy słyszałeś może o oficjalnych skargach które są od razu wywalane do kosza? proszę poszukaj tych dwóch zgubionych, napisz o nich, a zostaniesz w moich oczach nareperowany
Zaloguj się, aby oddać głos
0
fundusz mówi bzdury.nie odnotowuje skarg.wysłałem e-maila z podaniem 2 gabinetów stomatologicznych w których odmówiono mi zapisania dziecka na usunięcie zeba mlecznego.Oba miały ważne kontrakty.Zapytałem jednoczesnie nfz o wskazanie mi gdzie mogę to zrobić.Odpowiedzi od października nie otrzymałem. Druga sprawa to numerki w przychodniach,proszę sobie pochodzić i zobaczyć ile osób odchodzi z kwitkiem bo nie ma numerków a lekarz mówi nie przyjmę.Jednego dnia więcej byłoby skarg.Lekarze poz wprowadzili reglamentację przyjęć .A w odróżnieniu od specjalistów,zobowiązują się wszystkim pacjentom zapewnić wizytę w godzinach 8-18.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ale chyba niedługo zaczniemy narzekać na urzędników prezydenta Żuka za to co chcą zrobić z niektórymi przychodniami. Grozi to pozbawieniem lub utrudnieniem dostępu do lekarzy załym dzielnicom. Przykład ul.Topolowa jest przychodnia lekarzy rodzinnych,specjalistów,laboratorium,rehabilitacja,I wszystko wg wymagań wprowadzonych w latach 90 osobne spółki.Teraz Wydział Gospodarowania Mieniem doszedł do wniosku,że budynek wraz z należnym gruntem trzeba sprzedać po cenach rynkowych.I jak któraś ze spółek nie ma tyle kasy by wykupić pomieszczenia to pacjentów może przyjmować pod mostem wg słów zastępcy dyrektora tegoż wydziału. Może potrzebne jest pospolite ruszenie mieszkańców dzielnic korzystających z usług tej przychodni i uświadomienie zarządowi miasta i urzędnikom,że nie są wieczni na stołkach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W zeszłym roku byłem kilka razy z dziećmi w przychodni.Leżałem w szpitalu, oraz po 16 miesiącach oczekiwania byłem wreszcie w sanatorium. Jestem totalnie b. zadowolony. Żadnych uwag. Tak trzymać,
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: