Wszystko jest normalne dopóki politycy nie wsadzą swych parszywych łap.
|
|
Sprawdziany można robić tylko tańszym kosztem i bezstresowo. Proponuję w dniu sprawdzianu umieścić jego treść w internecie w odpowiednim miejscu. dyrektor wydrukuje, a następnie szkolna komisja na podstawie stosownego klucz odpowiedzi pracę sprawdzi, wyniki umieści w stosownym formularzu, a system załatwi całą resztę tj. średnią, poszczególne umiejętności itd.
|
|
co to za sprawdzian jak zapobiegliwi rodzice i cwani załatwiaja wszelkiej maści zaswiadczenia dysgrafia,dysortografia itp
|
|
Będzie sprawdzian po klasie 8 ;) za dwa lata...
|
|
Gimnazja to bzdura. Kiedyś było lepiej. Podstawówka, a potem kto co wybrał - zawodówka, technikum albo liceum.
|
|
Lepszy jeden stres niż dwa stresy.... Precz z egzaminem sprawdzającym!
|
|
Co za głupia nauczycielka. Tylko test ma nam dac informację o efektywności nauczania?! STatystyka wypaczyła myślenie nauczycielom. Nie było testów sprawdzających i efekty nauczania były widoczne. Teraz statystyki ( edukacyjna wartość dodana!!!) a dzieci po gimnazjum mają problem z tabliczką mnożenia.
|
|
Oczywiście, że testy nie sprawdzą wszystkiego ale jest to dość dobre narzędzie diagnostyczne. Trzeba popracować nad metodyką układania testów np. test z przedmiotów przyrodniczych nie powinien składać się z samych zadań zamkniętych itp. Bardzo źle robią "reformatorzy". Błędem było powoływanie gimnazjów ale jeszcze większym będzie ich likwidacja. Powołując gimnazja myślano, że uda się stworzyć coś na kształt przedwojennych szkół teraz likwidując myślą, że będą to dawne stare szkoły podstawowe - nic bardziej mylnego. Świat idzie do przodu, czasy się zmieniły. Obecne gimnazja to nie te same szkoły co jeszcze 10 lat temu. Większość szkół gimnazjalnych to dobre placówki oczywiście można także podać przykłady złych, ale jest ich zdecydowana mniejszość. Nie cofajmy kijem Wisły - GIMNAZJA POWINNY POZOSTAĆ. Należy dołożyć rok do liceów, zmienić podstawę programową, siatkę godzin i powrócić do spiralnej metod przekazywania treści z poszczególnych przedmiotów. likwidować w SP i liceum przedmiot "przyroda" i powrócić do nauczania fizyki, chemii, biologii i geografii. Ot i cała reforma. Oczywiście wiązałoby się to z dodatkową kasą a przecież nie chodzi o dobro dzieci i młodzieży, podniesieniem poziomu nauczania.
|
|
Co za głupia nauczycielka. Tylko test ma nam dac informację o efektywności nauczania?! STatystyka wypaczyła myślenie nauczycielom. Nie było testów sprawdzających i efekty nauczania były widoczne. Teraz statystyki ( edukacyjna wartość dodana!!!) a dzieci po gimnazjum mają problem z tabliczką mnożenia.No wcale jej się nie dziwie jak w SP 43 była zwykła nauczycielką matematyki, a w 99 r została wicedyrektorem a w tym roku dyrektorem gimnazjum. Pali się dupa pod stołkiem i boi się że jej pensja spadnie z dyrektorskiej na nauczycielską jak gimnazjum całkiem zlikwidują |
|
Pedagodzy sami się sprawdzajcie. Kiedyś szkoła podstawowa miała 8 klas i było dobrze. Po cholerę tworzono gimnazja. Dla mojej Córki gimnazjum z pewnością kojarzyć się będzie z koszmarem. Uczniowie którzy się popisują i myślą, że są już dorośli bo to już nie podstawówka. Pedagodzy gdzie byliście jak tworzono gimnazja.
Jestem za likwidacją i powrotem do sprawdzonego systemu 8+4 następnie studia
Mam jeszcze jedno dziecko i mam nadzieję, że nie spotka się z rzeczywistością gimnazjalną. Na razie uczy się w klasie I w wieku 6 lat i nie jest szczęśliwa z tego powodu. Kolejny niewypał POpieprzonego rządu chore i jak czyrak należy usunąć. Z tego co widzę to program nauczania dla wymieszanej klasy z 6 latkami kompletnie nie pasuje do tak młodego umysłu. To są dzieci i powinny się jeszcze bawić. Chyba tylko nauczyciele są za pozostawieniem tego bałaganu tak jak jest. Ja podatnik jestem za powrotem do normalności gdzie dzieci są dziećmi i nie testuje się od klas I-III w górę.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|