Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowa sieć linii autobusowych i trolejbusowych w Lublinie

Utworzony przez adam 12, 6 października 2014 o 08:47 Powrót do artykułu
Najpierw sieć trakcyjna, potem trolejbusy a teraz zastanawianie się co z tym zrobić. Gratuluję mózgom z ZTM i UM Lublin. Bez dodatkowej sieci na Czechów i W Śródmieściu niczego sensownego się nie zrobi. Miało być ekologicznie a będzie jakieś dziwactwo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najpierw zbudowali trakcję, a teraz będą się zastanawiać, jak poprowadzić tam trolejbusy, żeby to miało sens. Piękne. Niech zgadnę, osobisty pomysł Żuka? ;) I druga uwaga - wszystkie dzielnice na północ od Al Solidarności są odcięte od trolejbusów. Zamiast budować dwie duże drogi przez puste pola (Zelwerowicza i Poligonową), które przydadzą się dopiero jak powstanie ZOL (bo one nie rozwiążą korków na lewoskręcie z Solidarności w Sikorskiego), Żuk mógł rozwiązać narastający kłopot niedrożnego korytarza z LSM na Czechów przez brakujący tunel pod Racławickimi, co zresztą obiecywał. I przy okazji mógłby rozwinąć komunikację trolejbusową na tą wielką część Lublina. Ale Żuk lubi robić na opak (ostatnio po stadionie i zdegradowanym Motorze, zainstalował rowery miejskie - mógł to zrobić na wiosnę, kiedy zaczyna się sezon, ale po co - lepiej zrobić to pod koniec września, za to bliżej wyborów - i bez konsultacji z zarządami dzielnic - to tak apropos "Lublina dzielnic" ;) )
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przydałoby się bezpośrednie połaczenie z Abramowickiej na Mełgiewską. Teraz trzeba jechać z przesiadkami a nawet miedzy przstankami przejść. Mełgiewska to zakłady przemysłowe, punkty handlowe i uczelnia Abramowicka i cała diesiąta to duże skupisko ludności.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A gdzie można zgłaszać postulaty?  jesli chodzi o gminy ościenne to postuluję w imieniu wielu mieszkańców, aby wydłużyć jedna linię za Czechów - do Jakubowic Konińskich, np. do Dworu Anna. W tej sprawie było juz kilka zebrań, ale nie ma mądrego, żeby pomysł zrealizować. A stąd mnóstwo ludzi dojeżdża. Proponuję zrobić akcję postulowania o przedłużenie chociażby jednej linii. Może wreszcie ktoś nas zauważy.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Cała ta akcja z siecią trolejbusową wydaje się być bez ladu i składu. jak to mozliwe, że najpierw wydano pieniądze i rozwinięto sieć a teraz trwają ustalenia co i jak ma jeździć? Poza tym, dlaczego nikt nie pomyślał o trolejbusach w Elizówce!!! Jest to skandaliczna niekompetencja! Powstające w tym rejonie miasta sklepy i osiedla a także sama Giełda w Elizówce wymagają już dziś powiększonego transportu. Bałaganiarstwo i tyle!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja chętnie będę korzystał z komunikacji miejskiej, ale pod warunkiem, że będzie można się dostać z punktu a do b SZYBKO, a nie tak ja teraz... Żaden autobus nie jedzie prosto do celu, tylko muszą krążyć po całym mieście (takie też są rzecz jasna potrzebne, ale na litość boską nie wszystkie!)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najpierw zbudowali trakcję, a teraz będą się zastanawiać, jak poprowadzić tam trolejbusy, żeby to miało sens. Piękne. Niech zgadnę, osobisty pomysł Żuka? ;) I druga uwaga - wszystkie dzielnice na północ od Al Solidarności są odcięte od trolejbusów. Zamiast budować dwie duże drogi przez puste pola (Zelwerowicza i Poligonową), które przydadzą się dopiero jak powstanie ZOL (bo one nie rozwiążą korków na lewoskręcie z Solidarności w Sikorskiego), Żuk mógł rozwiązać narastający kłopot niedrożnego korytarza z LSM na Czechów przez brakujący tunel pod Racławickimi, co zresztą obiecywał. I przy okazji mógłby rozwinąć komunikację trolejbusową na tą wielką część Lublina. Ale Żuk lubi robić na opak (ostatnio po stadionie i zdegradowanym Motorze, zainstalował rowery miejskie - mógł to zrobić na wiosnę, kiedy zaczyna się sezon, ale po co - lepiej zrobić to pod koniec września, za to bliżej wyborów - i bez konsultacji z zarządami dzielnic - to tak apropos "Lublina dzielnic" ;) )
Jaki znowu tunel?? Człowieku zejdź na ziemię... Nikt wam nie da tego co pis wam może obiecać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Cała ta akcja z siecią trolejbusową wydaje się być bez ladu i składu. jak to mozliwe, że najpierw wydano pieniądze i rozwinięto sieć a teraz trwają ustalenia co i jak ma jeździć? Poza tym, dlaczego nikt nie pomyślał o trolejbusach w Elizówce!!! Jest to skandaliczna niekompetencja! Powstające w tym rejonie miasta sklepy i osiedla a także sama Giełda w Elizówce wymagają już dziś powiększonego transportu. Bałaganiarstwo i tyle!
Bo miasto Lublin go dobry samarytanin i wybuduje trakcje trolejbusowe sąsiedniej gminie Niemce. Jesli gm. Niemce chce mieć trolejbusy, nic nie stoi na przeszkodze aby sfinansowała taką inwestycje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja chętnie będę korzystał z komunikacji miejskiej, ale pod warunkiem, że będzie można się dostać z punktu a do b SZYBKO, a nie tak ja teraz... Żaden autobus nie jedzie prosto do celu, tylko muszą krążyć po całym mieście (takie też są rzecz jasna potrzebne, ale na litość boską nie wszystkie!)
ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ! WARTO BY STWORZYĆ LINIE EXPRESS KTOÓRE ZATRZYMUJĄ SIE TYLKO NA WYBRANYCH PRZYSTANKACH PZDR
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bardzo potrzebny jest trolejbus  z Czechowa   z Paderewskiego  do LSM   do ZUS,  jedna linia 42  nie wystarcza  , kursuje  ze zbyt mala  czestotliwoscia i jesli  bedzie  154 nalezy  wydłuzyc np.  ta linie  i zrobic  kawałek  sieci
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najpierw sieć trakcyjna, potem trolejbusy a teraz zastanawianie się co z tym zrobić. Gratuluję mózgom z ZTM i UM Lublin. Bez dodatkowej sieci na Czechów i W Śródmieściu niczego sensownego się nie zrobi. Miało być ekologicznie a będzie jakieś dziwactwo.
Sieć na Czechowie i w Śródmieściu była planowana, ale wiceprezydent Fic i jego świta usunęli ważne odcinki trakcji z projektów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A moze by tak bezposrednie polaczenie od szpitala onkologicznego do PKP. Jest tylko jedna linia 160, ale jeszcze trzeba do pociagu przebiec ul Pocztowà lub przez bazarek, a przeciez tylu pacjentow dojezdza lub odwiedzajacych chorych w szpitalach(6 zresztà)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jedna linia już jest. Zamiast "9" np. "109". Za wyjątkiem krótkiego odcinka przez pl. Wolności obie linie się pokrywają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak już tutaj ktoś wcześniej wspomniał: potrzebne są linie "szybsze" -wtedy to miało by jakiś sens. Zauważcie, że bardzo mało mamy linii , które 'wykorzystują i śmigają" po naszych dwupasmówkach... Jeżeli ktoś potrzebuje się szybko "dostać" z PKSu na Felin, to nie dziwię się, że przesiada się na samochód...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
linie beda kuroswoac lsm-czuby-weglin, + plus moze cos w kierunku Wrotkowa albo dworca pkp a.okablowali całą południowo-zachodnią czesc miasta bez pomysłu- nie da sie dojechać ani na czechów, ani do ścisłego środmiescia, nie mówiac o sławinie/ sławinku. moze jedynie linia w kierunku kalinowszczyny omijajc sciesłe centrum ... bezsens..bez ładu i składu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bardzo potrzebny jest trolejbus  z Czechowa   z Paderewskiego  do LSM   do ZUS,  jedna linia 42  nie wystarcza  , kursuje  ze zbyt mala  czestotliwoscia i jesli  bedzie  154 nalezy  wydłuzyc np.  ta linie  i zrobic  kawałek  sieci
  Linia 26 też z Paderewskiego przejeżdża obok ZUS  
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: