Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
I elegancki, nawet dalekobieżne powinni takimi zastąpić wagonami bez przedziałów... i pytanie się ciśnie, po co komu Pendolino - piekne i drogie jak we wsi kino???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a jednak czerwone........
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie bądźcie nadmiernie ciekawi... Nie wchodźcie na stronę NEWAG! żadnych zdjęć - dopiero po zalogowaniu (co za idiota to wymyślił????) , znikoma informacja a w ofercie nie ma zestawów SA-137. Zapaleni modelarze kolejowi i amatorzy kolejnictwa dostaną zimny kubeł wody.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co za idiota bierze do taboru nowe jeszcze nieużywane w swojej firmie szynobusy(ma innej firmy) tylko łapówkowicz, nawet jak są obięte 3letnią gwarancją, to koszt napraw w póżniejszym okresie przekroczy koszt kupna , a i ciekawe czy wogóle mają serwis kumaty czy maszyna jeżdzi tylko na tzw. mostakach aby dojechać od pnt. A do pnt. B
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie liczy się gwarancja serwis i  w ilu regionach takie maszyny są użytkowane?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakby każdy patrzył na to w ilu miejscach są użytkowane jakieś pojazdy, to wszędzie nie jeździło by nic, debile. Oprzetargach słyszeliście coś, macie jakieś pojęcie? To co łapówkarstwo wytykacie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a jednak czerwone........ To są barwy standardowe używane dla Przewozów Regionalnych...   Wiem, są różne gusta, ale mi osobiście podobają się takie stonowane kolory na pociągach, a nie oczojebne róznobarwne mieszanki...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie liczy się gwarancja serwis i  w ilu regionach takie maszyny są użytkowane?
Na Pomorzu od przynajmniej 2 lat. Na trasie Gdynia - Kościerzyna jechało się całkiem cicho, spokojnie i przyjemnie :)  w porównianiu z naszymi wtedy jeszcze niemodernizowanymi EN57 a nawet EN57AL :mellow: Na temat awaryjności to pewnie tak jak i u nas w regionie można się tylko dowiedzieć na stronach miłośników kolei ;) "Infrastruktura Kolejowa" :ph34r:
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...