Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Obraza dla Lublina czy skuteczna reklama?

Utworzony przez eee tammmm, 20 grudnia 2008 o 01:24 Powrót do artykułu
mi sie podoba. Wiecej luzuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!! leszcze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Skojarzenie jest jedno: Lublin to miasto bałaganu, walających się butelek. Nasz piękny Lublin przedstawiono w tak podły sposób. " A czy aby tak nie jest??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Takie znaki niech w łęcznej stawiają .....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Perła to nie lubelskie pio tylko łęczyńskie sponsorują drużynę ukaraną za korupcję ! Panie wiciński, panie wiciński won z Lublina !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nic tylko ciągłe narzekanie - bo lublin brzydki, bo coś tam - ludzie opanujcie się - trochę więcej wyrozumiałości i pozytywnego nastawienia bo te komentarze to pewnie wiecznie niezadowoleni emeryci piszą. Pozdrawiam wszystkich )))))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PERŁA BROWARY ŁĘCZYŃSKIE...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sam lubię piwo, ale ta reklama jest w wyjątkowo kiepskim i prostackim guście, żeby nie powiedzieć prymitywna. To niestety tzw. znak czasów. Jaką mamy populację, takie mamy i oferty kierowane do niej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niesmaczne i prymitywne-jednym słowem ŻENADA! Panie prezesie-nie stać pana na nic więcej?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
żenada co wyprawią specjaliści z "Perły" Tylko dokopać miastu i ich mieszkańcom, nie wspomnę już że bliżej im do Łęcznej (Nie dają kasy na sport jak inne browary w Polsce) pamiętajcie wcześniejszą reklamę "Mów mi Perełko" z tym gościem byla ohydna, teraz to samo. Ciekaw jeszcze co głupiego wymyśli Pan prezes Wiciński...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Fakt, lepszą reklamą miasta jest biurto promocji miasta z bucem kakowczykiem na czele. Niestety reklama pięknie oddaje lublin, miasto studenckie. LEpsze to niz żałosne kubki biura promocji miasta i plakaty promujące lublin... w lublinie. Znacznie lepszą promocją lublina było by wyremontowane stare miast itp. Ale po co coś zrobić jak trzeba, jak i tak weszystko spierd... A słyszelisci dla czego wasilewski nie buduje obwodnicy ?? Bo do lublina by już tylko wrony dolatywały...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamiast domów i kościoła.....Istotnie,Lublin słynie z nadmiaru kościołów.I tylko takimi budowlami Lublin może się "pochwalić". No i "mała uwaga.Otóż aktualnie w magistracie nie ma takiej funkcji jak "wiceprezydent" (...mówi wiceprezydent Lublina....)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Reklama ma wywołać emocje, więc ta jest strzałem w dziesiątkę. Brawo, mi się podoba, więcej luzu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Perła spada na dziady. Piwo coraz gorsze a reklama dołuje Lublin . Pomysłodawca reklamy chyba był pod wpływem większej ilości browaru.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prawda zawsze w oczy kole . A mi się podoba
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mlodym sie napewno spodoba a reszcie no coz,zawsze ktos bedzie narzekal,jak dla mnie to bomba.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"- Chcieliśmy podkreślić, że jesteśmy obecni w Lublinie, dobrze postrzegani i zauważalni. I że jesteśmy z tego dumni - wylicza Robert Wiciński, prezes spółki Perła - Browary Lubelskie." -- Co ten Pan bredzi?!?! To że firma Browary Lubelskie jest na lubelszcyźnie obecna, dobrze postrzegana i zauważalna JEST WSZYSTKIM WIADOME - TYLKO JAKI TO MA ZWIĄZEK Z BADZIEWIASTYM ZNACZKIEM KOJARZĄCYM SIE Z PIJAŃSTWEM I SYFEM ?!?!?! CHYBA ŻE O TO W TEJ PSEUDO-REKLAMIE CHODZIŁO. Coś mi się wydaje że marketingowcy palneli głupotę, ale to nie powód do idiotycznych komentarzy tłumaczeń Pana prezesa. Pomyśleć trochę( to nie boli) - przeprosić za głupią wpdkę, o...ić pomysłodawcę i tyle, no może poszykać lepszych współpracowników- tylko tyle panie prezesie. Pozdrawiam p.s. A Perła jest OK!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pewnie jakby by na tej tablicy był kościół to by było wszystko w porządku heh Reklama świetna,z poczuciem humoru niestety sztywniakom w ratuszu brakuje dystansu żeby to docenić. Perła nie poddawać się
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kto wi gdzie morzna zamuwić taki znak tylko z nazwą CICIBÓR postawiłby ja go pży Naszym Sklepiku by wszystkie wiedzieli dzie ja sporzywam piwo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Śmieszna jest ta Perła.Chcą pokazać związek z Lublinem a sponsorują Górnik Łęczna!Chyba lepszym rozwiązaniem było by logo na koszulkach Motoru lub innej drużyny sportowej z miasta Lublin!PERłO ŻENADA jeszcze raz ŻENADA!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ta reklama jest bardzo fajna, ja złych opinii nie słyszałem, jeśli jakieś, to fajne napewno lepsze od tych z facetem z butelką między nogami, ale też nigdy nie słyszałem że prezydentem jest jakiś fijałkowski, napewno zaczyna robić sobie medialną kampanię wyborczą, siekawy jestem czym się zajmuje skoro wypowiada się jako marketingowy specjalista.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: