Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Planują dużą inwestycję drogową w Lublinie. Ale mieszkańcy nie chcą trasy za oknami

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 sierpnia 2017 r. o 20:44 Powrót do artykułu
Ta droga to inwestycja za miliony ktora przyniesie tylko szkody mieszkancom. Jest mnostwo tanszych alternatyw. Nie buduje sie ruchliwej drogi w srodku dzielnicy. Jesli juz to drogi lokalne a tych mamy za duzo. Szkoda tylko ze miasto nie ma pieniedzy na ich utwardzenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli to ma być wąska droga zbiorcza to niech budują. Nie mam nic przeciwko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a jakie przygotowanie i wykształcenie dot. drogownictwa ma ten Samolej? Żeby się wypowiadać trzeba miecć pojęcie i rzeczowe argumenty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie ma byc wąska droga - teraz ruchem rządzi google maps - to będzie najkrótsza droga od południowej obwodnicy przez miasto w kierunku Warszawy. Sorry ale ja nie chę ciężarówek co 30 sekund koło domu. Niech nam wyasfaltują te drogi które już sa i połączą nas z Zemborzycką przez Południową i Lema.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uwaga na trole. Komentujący pod nickiem "mieszkaniec" i "przeciwnik" to ta sama osoba, do tego pisze też jako gość. Widać po adresach IP. Co za bujda z tymi "30 do 50 ciężarówek na godzinę", co minutę ciężarówka?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
ratusz niech się nie ugina a te ćwoki niech się nie zesarają! lublin ma 350 000 mieszkańców którym ta droga ułatwi komunikację wiec niech se w *** wsadzą te sto podpisów! jest demokracja? jest! wiec rządzi większość a większość mieszkańców czeka na tą drogę z utęsknieniem! zawsze możecie się oparawanić ćwoki tak jak to robicie na wczasach
 Szanowna Pani/Panie - proszę się liczyc ze słowami i nie wyzywać ludzi, których nawet Pani/Pan nie zna. Dla tej drogi są alternatywy, które nie bądą szkodzić okolicznym mieszkańcom. Co do liczby mieszkańców Lublina - stale sie ona zmniejsza ni nic nie wskazuje na zmianę tego trendu - ekstensywna gospodarka spowoduje tylko nie potrzebny wzrost kosztów utrzymania. Zysk będa mieli tylko ci którzy odrolnia ziemię i pobuduja na nowych terenach osiedla. Co do demokracji - to niestety system ten nie jest idelany i cytując klasyka "dwóch pijaczków spod budki z piwem ma w demokracji więcej do powiedzenia niz profesor uniwersytetu".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Uwaga na trole. Komentujący pod nickiem "mieszkaniec" i "przeciwnik" to ta sama osoba, do tego pisze też jako gość. Widać po adresach IP. Co za bujda z tymi "30 do 50 ciężarówek na godzinę", co minutę ciężarówka?
 Nie ta sama osoba tylko pisząca ze współdzielonego adresu IP. Swoją droga kim ty jesteś, że znasz adres IP? Czy ktoś Ci płaci za tę robotę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i właśnie dlatego, że ekstensywna gospodarka jest niekorzystna, bo rozciąga miasto i zmusza do wyprowadzek do ościennych gmin, trzeba dążyć do powstawania nowej zabudowy mieszkaniowej w starych dzielnicach a nie tworzyć nowe. Dziesiąta jest do tego idealna, bo ma mało zabudowy wielorodzinnej i duże rezerwy wolnych terenów. To nieprawda, że zysk będą mieli tylko ci którzy odrolnią ziemię. Zysk będzie miało całe miasto i to pokaźny, w postaci wzrostu wpływów z podatku od nieruchomości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak budujmy kolejne ruchliwe drogi zamiast utwardzac juz istniejace lokalne. Wydamy miliony a ludzie zamiast sie tu osiedlac beda uciekac coraz dalej od centrum...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie prezydencie prosze  bardzo nie uginać się przed grupą psełdo protestem .Lublin jest zakorkowny i każdadroga dodatkowo to sukces Lublina .Jeżeli pan wybuduje ma pan móje poparcie w  wyborach ,nie robić z Lublina Zaścianka nie bo nie ,jeżeli im głośno niech przeniosą się do centrum ,tam oaza spokoju
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak dokładnie - do 
undefined napisał:
No i właśnie dlatego, że ekstensywna gospodarka jest niekorzystna, bo rozciąga miasto i zmusza do wyprowadzek do ościennych gmin, trzeba dążyć do powstawania nowej zabudowy mieszkaniowej w starych dzielnicach a nie tworzyć nowe. Dziesiąta jest do tego idealna, bo ma mało zabudowy wielorodzinnej i duże rezerwy wolnych terenów. To nieprawda, że zysk będą mieli tylko ci którzy odrolnią ziemię. Zysk będzie miało całe miasto i to pokaźny, w postaci wzrostu wpływów z podatku od nieruchomości.
 Tak dokładnie do ościennych gmin. Droga o której mowa będzie prowadzić prościutko do gminy Głusk... gdzie tu logika?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lemx napisał:
Moze kolo Twojego domu, cwaniaku?
 Koło mojego już jeżdżą i nie jęczę w gazecie, że mi szumi za oknami. I co cwaniaczku?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Nadmierne obciążenie układu drogowego" likwiduje się poprzez ograniczanie ilości samochodów. Budowa nowych ulic powoduje tylko zwiekszenie ruchu i obniża jakosc życia. Ograniczanie ruchu najlepiej zrobić usprawniajac komunikację zbiorową. Gdzie sa np buspady na Narutowicza? Jak ma być spokojniej na ulicach jak trolejbusy stoją w korkach? One mają śmigać tak, zeby ludzie woleli jechać nimi niż pchać się do auta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak du|pę wozić to każdą drogą byle tylko nie przebiegała pod oknami. Niech innym smrodzą, ale nie pod oknami jakiegoś Samoleja. Goń się leszczu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba było przyjść na spotkanie mieszkańców z prezydentem i posłuchac argumntów, a nie wymądrzać się ... chyba z toalety te argumenty skoro takimi operujesz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co teraz sie mścisz i chcesz, żeby inni mieli gorze
gość napisał:
Lemx napisał:
Moze kolo Twojego domu, cwaniaku?
Koło mojego już jeżdżą i nie jęczę w gazecie, że mi szumi za oknami. I co cwaniaczku?
 I co teraz chcesz, zeby inni mieli jeszcze gorzej niż Ty?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie prezydencie, jeśli Pan się przychyli do pomysłu tej drogi i poprze Pan tych pseudomieszkańców z niby tej ulicy to zagłosuję na pana przeciwnika
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie Samolej a dokładnie  doktor nauk medycznych towarzysz Samolej. Stary PZPRowiec. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Prezydencie ma Pan planistów wiec zaplanujcie drogę tak by była korzystna dla miasya i nie krzywdziłs okolicznych mieszkańców. Przecież na pewno są alternatywy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podpis napisał:
Tak dokładnie - do
undefined napisał:
No i właśnie dlatego, że ekstensywna gospodarka jest niekorzystna, bo rozciąga miasto i zmusza do wyprowadzek do ościennych gmin, trzeba dążyć do powstawania nowej zabudowy mieszkaniowej w starych dzielnicach a nie tworzyć nowe. Dziesiąta jest do tego idealna, bo ma mało zabudowy wielorodzinnej i duże rezerwy wolnych terenów. To nieprawda, że zysk będą mieli tylko ci którzy odrolnią ziemię. Zysk będzie miało całe miasto i to pokaźny, w postaci wzrostu wpływów z podatku od nieruchomości.
Tak dokładnie do ościennych gmin. Droga o której mowa będzie prowadzić prościutko do gminy Głusk... gdzie tu logika?
Droga o której mowa będzie łączyć Dziesiątą i Głusk (dzielnicę Lublina, nie gminę) z centrum biurowym Zana i dalej z kolejnym centrum biurowym na Helenowie oraz dzielnicami Pn-zachodnimi jak Węglin, Sławin, Helenów, Szerokie. Na wprost, bez konieczności przejeżdżania przez centrum, dzięki czemu odciąży m.in. Kunickiego, Pl Bychawski, Piłsudskiego, Lipową, Al. Racławickie, a z drugiej strony odciąży: Diamentową, i Jana Pawła II. Dlatego logika i sens w tym jest.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 6

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...