Ta droga to inwestycja za miliony ktora przyniesie tylko szkody mieszkancom. Jest mnostwo tanszych alternatyw. Nie buduje sie ruchliwej drogi w srodku dzielnicy. Jesli juz to drogi lokalne a tych mamy za duzo. Szkoda tylko ze miasto nie ma pieniedzy na ich utwardzenie.
|
|
Jeżeli to ma być wąska droga zbiorcza to niech budują. Nie mam nic przeciwko.
|
|
a jakie przygotowanie i wykształcenie dot. drogownictwa ma ten Samolej? Żeby się wypowiadać trzeba miecć pojęcie i rzeczowe argumenty.
|
|
To nie ma byc wąska droga - teraz ruchem rządzi google maps - to będzie najkrótsza droga od południowej obwodnicy przez miasto w kierunku Warszawy. Sorry ale ja nie chę ciężarówek co 30 sekund koło domu. Niech nam wyasfaltują te drogi które już sa i połączą nas z Zemborzycką przez Południową i Lema.
|
|
Uwaga na trole.
Komentujący pod nickiem "mieszkaniec" i "przeciwnik" to ta sama osoba, do tego pisze też jako gość. Widać po adresach IP. Co za bujda z tymi "30 do 50 ciężarówek na godzinę", co minutę ciężarówka?
|
|
Szanowna Pani/Panie - proszę się liczyc ze słowami i nie wyzywać ludzi, których nawet Pani/Pan nie zna. Dla tej drogi są alternatywy, które nie bądą szkodzić okolicznym mieszkańcom. Co do liczby mieszkańców Lublina - stale sie ona zmniejsza ni nic nie wskazuje na zmianę tego trendu - ekstensywna gospodarka spowoduje tylko nie potrzebny wzrost kosztów utrzymania. Zysk będa mieli tylko ci którzy odrolnia ziemię i pobuduja na nowych terenach osiedla. Co do demokracji - to niestety system ten nie jest idelany i cytując klasyka "dwóch pijaczków spod budki z piwem ma w demokracji więcej do powiedzenia niz profesor uniwersytetu". |
|
Nie ta sama osoba tylko pisząca ze współdzielonego adresu IP. Swoją droga kim ty jesteś, że znasz adres IP? Czy ktoś Ci płaci za tę robotę? |
|
No i właśnie dlatego, że ekstensywna gospodarka jest niekorzystna, bo rozciąga miasto i zmusza do wyprowadzek do ościennych gmin, trzeba dążyć do powstawania nowej zabudowy mieszkaniowej w starych dzielnicach a nie tworzyć nowe. Dziesiąta jest do tego idealna, bo ma mało zabudowy wielorodzinnej i duże rezerwy wolnych terenów. To nieprawda, że zysk będą mieli tylko ci którzy odrolnią ziemię. Zysk będzie miało całe miasto i to pokaźny, w postaci wzrostu wpływów z podatku od nieruchomości.
|
|
Tak budujmy kolejne ruchliwe drogi zamiast utwardzac juz istniejace lokalne. Wydamy miliony a ludzie zamiast sie tu osiedlac beda uciekac coraz dalej od centrum...
|
|
Panie prezydencie prosze bardzo nie uginać się przed grupą psełdo protestem .Lublin jest zakorkowny i każdadroga dodatkowo to sukces Lublina .Jeżeli pan wybuduje ma pan móje poparcie w wyborach ,nie robić z Lublina Zaścianka nie bo nie ,jeżeli im głośno niech przeniosą się do centrum ,tam oaza spokoju
|
|
Tak dokładnie - do
Tak dokładnie do ościennych gmin. Droga o której mowa będzie prowadzić prościutko do gminy Głusk... gdzie tu logika? |
|
Koło mojego już jeżdżą i nie jęczę w gazecie, że mi szumi za oknami. I co cwaniaczku? |
|
"Nadmierne obciążenie układu drogowego" likwiduje się poprzez ograniczanie ilości samochodów. Budowa nowych ulic powoduje tylko zwiekszenie ruchu i obniża jakosc życia. Ograniczanie ruchu najlepiej zrobić usprawniajac komunikację zbiorową. Gdzie sa np buspady na Narutowicza? Jak ma być spokojniej na ulicach jak trolejbusy stoją w korkach? One mają śmigać tak, zeby ludzie woleli jechać nimi niż pchać się do auta.
|
|
Jak du|pę wozić to każdą drogą byle tylko nie przebiegała pod oknami. Niech innym smrodzą, ale nie pod oknami jakiegoś Samoleja. Goń się leszczu.
|
|
Trzeba było przyjść na spotkanie mieszkańców z prezydentem i posłuchac argumntów, a nie wymądrzać się ... chyba z toalety te argumenty skoro takimi operujesz
|
|
I co teraz sie mścisz i chcesz, żeby inni mieli gorze
I co teraz chcesz, zeby inni mieli jeszcze gorzej niż Ty? |
|
Panie prezydencie, jeśli Pan się przychyli do pomysłu tej drogi i poprze Pan tych pseudomieszkańców z niby tej ulicy to zagłosuję na pana przeciwnika
|
|
Nie Samolej a dokładnie doktor nauk medycznych towarzysz Samolej. Stary PZPRowiec.
|
|
Panie Prezydencie ma Pan planistów wiec zaplanujcie drogę tak by była korzystna dla miasya i nie krzywdziłs okolicznych mieszkańców. Przecież na pewno są alternatywy.
|
|
Droga o której mowa będzie łączyć Dziesiątą i Głusk (dzielnicę Lublina, nie gminę) z centrum biurowym Zana i dalej z kolejnym centrum biurowym na Helenowie oraz dzielnicami Pn-zachodnimi jak Węglin, Sławin, Helenów, Szerokie. Na wprost, bez konieczności przejeżdżania przez centrum, dzięki czemu odciąży m.in. Kunickiego, Pl Bychawski, Piłsudskiego, Lipową, Al. Racławickie, a z drugiej strony odciąży: Diamentową, i Jana Pawła II. Dlatego logika i sens w tym jest. |
Strona 2 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|