Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Okret tonie. Szczury pierwsze to wyczuły, i uciekają gdzie pieprz rosnie. Kto będzie następny. A podobno kapitan i oficerowie ze statku (powietrznego)schodzą ostatni. Tacy co maja honor.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co bardziej kompetentnych wyciągają, zostają ludzie z nadania politycznego (obym się mylił).   Brak mi słów do wpisu przedmówcy, tylko ktoś kto chce źle dla naszego województwa wypisuje takie rzeczy... czyżby opozycja?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Krzowski i Muszyński to był doborowy duet. Jeden kłaniał się w pas drugiemu, a drugi filozof rzundził jak mu zagrano. Krzowski też dostał odprawę, a może kolejną premię skoro odszedł sam? Ten port to jedna wielka pomyłka. Iluś ludzi z niego skorzystało. Zapewne są to ciągle ci sami ludzie, bo w końcu tak naprawdę to komunikacja do pracy. Port nie ma połączenia z Frankfurtem skąd można latać po całym świecie. Nie przyczynił się ani do rozwoju lubelskiego, ani też nie dał zbyt wielu miejsc pracy. Jedno jest pewne - kosztował mnóstwo pieniędzy - wykup działek w Niedźwiadzie i w ok. Świdnika, pensje, premie, zlecenia, wyjazdy służbowe, obsługa prawna, inne koszty, budowa. Zatrudnianie tylko kolesi nawet tych z rady miasta i urzędów. Okres wydawania pieniędzy nie mając nic - ok. 10 lat. Wybudowanie lotniska w XXI wieku w mieście, tak aby samolloty rozpoczynały lot i go kończyły przelatując nisko nad 2 miastami jest kuriozum. Podobnym wynalazkiem będzie stadion na Krochmalnej. Po co to komu? W mieście jezdnie i chodniki tragiczne od lat. Te co są kładzione na nowo - wykonanie byle jakie - np.: Filaretów. Kolej w tragicznym stanie. Obwodnicy ciągle brak, ekspresówek jak na lekarstwo. Dług miasta kolosalny. Bezrobocie ogromne dodając tych, ktorzy musieli wyjechać gdziekolwiek byle dalej i tych co pracują na zlecenia nie zarabiając nawet minimalnej. Jedynym marnym co prawda pocieszeniem jest tylko to, że taka sytuacja dotyczy nie tylko Lublina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Muszę się zgodzić z pierwszym wpisem. Okręt tonie i już się nie da więcej z niego wyciągnąć. Lada dzień może zabraknąć kasy na wypłaty i dopiero byłaby rozpacz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
okręt tonie dlatego WizzAir chce nowe połączenia uruchomić z Lublina, niektórych wypocin sfrustrowanych pisaurów nawet nie chce się czytać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
okręt tonie dlatego WizzAir chce nowe połączenia uruchomić z Lublina, niektórych wypocin sfrustrowanych pisaurów nawet nie chce się czytać
  No właśnie w tym roku już pewny Mediolan i Rzym nie wiem skąd te chore wymysły że okręt tonie :-D
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No właśnie w tym roku już pewny Mediolan i Rzym nie wiem skąd te chore wymysły że okręt tonie :-D
Dwa nowe połączenia, o ile będą, w miejsce dwóch zlikwidowanych, to prawdziwy cud i zysk dla lotniska. Sam nie wierzysz w to co piszesz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dwa nowe połączenia, o ile będą, w miejsce dwóch zlikwidowanych, to prawdziwy cud i zysk dla lotniska. Sam nie wierzysz w to co piszesz.
  nie był bym pewien czy dublin i liverpool zaraz nie wroca procz tego ma byc frankfurt i kijow nie popadajmy w paranoje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kiedy Frankfurt, Birmingham, Tel Awiw?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kiedy Reykiavik, Honolulu i Ułan Bator?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No właśnie w tym roku już pewny Mediolan i Rzym nie wiem skąd te chore wymysły że okręt tonie :-D
Bilans to mówi, bilans.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pasażerowie lotniska jak  i    Lublin dziękuje panu za 10 lat współpracy na terenie regionu Lubelskiego 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zwiał  jedyny facet mający pojęcie o lotnictwie. Inżynier lotniczy,pilot , Były inspektor IKCSP (wtedy 94-95  z  miałem z Nim kontakty).Specjalista od unijnych przepisów lotniczych (szkolenia zagraniczne).Byłem zaskoczony że zwIązał się z PLL. A co teraz? Prezesowi -, jednosobowemu zarządowi strach przed plajtą miesza mózg. Plecie bzdury o terminalu towarowym i przylotach t. zw bizjet'ów. Do,których trzeba zamawiać za opłatą UC,SG, i PAŻG Nię będę zdziwiony jeśli w połowie 2015 rozpocznie się "polowanie na jelenia". Czyli szukanie dzierżawcy bajzla pn PLL.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zwiał  jedyny facet mający pojęcie o lotnictwie. Inżynier lotniczy,pilot , Były inspektor IKCSP (wtedy 94-95  z  miałem z Nim kontakty).Specjalista od unijnych przepisów lotniczych (szkolenia zagraniczne).Byłem zaskoczony że zwIązał się z PLL. A co teraz? Prezesowi -, jednosobowemu zarządowi strach przed plajtą miesza mózg. Plecie bzdury o terminalu towarowym i przylotach t. zw bizjet'ów. Do,których trzeba zamawiać za opłatą UC,SG, i PAŻG Nię będę zdziwiony jeśli w połowie 2015 rozpocznie się "polowanie na jelenia". Czyli szukanie dzierżawcy bajzla pn PLL.
  A mnie dziwi,że człowiek ,specjalista dopuścił do powstania tego cudu,mimo,że doskonale wiedział że ten projekt nie ma racji bytu.Bo jakoś to będzie,uda się wbrew wszelkim znakom na niebie,że jako rodowity lublinianin będzie miał na miejscu pracę do emerytury?Zadba o dzieci i rodzinę?Będzie kiedyś decydował o zatrudnieniu w zamian za profity?Pozostał Mu tylko wygląd Cezara i zszargana opinia,nie mówię o jakimś tam klubie inteligentnych inaczej miłośników lotniska,dawno zadeklarowanych,że do Polski nigdy nie wrocą
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: