Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
W poniedziałkowym wydaniu GW lubelski port został zaliczony do jednego z" lotnisk widmo". Spadek podróżnych po pierwszym okresie zauroczenia jest aż nadto widoczny i obawiam się , że nowe "sztuczki" już nie pomogą. Najlepszym przykładem jest masowe zamykanie nowowybudowanych lotnisk w Hiszpanii gdzie także przeszacowano liczbę obsługiwanych pasażerów.Już teraz dochodzi do ujawniania " płacenia pod stołem" liniom lotniczym za utrzymanie połączenia (Łódż, Bydgoszcz) i swoją drogą ciekaw jestem ile nas to kosztuje.Za kilka lat europoseł,prezydent i były członek zarządu województwa( ten co wymachiwał małym samolocikiem) będą mieli powód do wstydu i mam nadzieję , że zostaną rozliczeni za marnotrawstwo publicznych pieniędzy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W poniedziałkowym wydaniu GW lubelski port został zaliczony do jednego z" lotnisk widmo". Spadek podróżnych po pierwszym okresie zauroczenia jest aż nadto widoczny i obawiam się , że nowe "sztuczki" już nie pomogą. Najlepszym przykładem jest masowe zamykanie nowowybudowanych lotnisk w Hiszpanii gdzie także przeszacowano liczbę obsługiwanych pasażerów.Już teraz dochodzi do ujawniania " płacenia pod stołem" liniom lotniczym za utrzymanie połączenia (Łódż, Bydgoszcz) i swoją drogą ciekaw jestem ile nas to kosztuje.Za kilka lat europoseł,prezydent i były członek zarządu województwa( ten co wymachiwał małym samolocikiem) będą mieli powód do wstydu i mam nadzieję , że zostaną rozliczeni za marnotrawstwo publicznych pieniędzy.
czytałem ten artykuł i co tu dużo mówić. straszne głupoty tam były wypisane. generalnie artykuł traktował o lotnisku Łódź, obok niego pojawiła się wzmianka o Lublinie jako lotnisku widmo. tyle, że ani słowem w artykule nie wspomniano o lotnisku w Gdyni, w Zielonej Górze czy Radomiu skąd nie odleciał ani jeden samolot!!! dodam, że lotnisko w Bydgoszczy  też radzi sobie marnie! Lublin jak na dwa lata działalności, rozwija się całkiem dobrze! błędem było wierzyć i ufać w zapewnienia marmoladowego zarządu lotniska że w pierwszym roku będzie 300 tys. podróżnych. mi się wydaje, że i przez pierwsze 5 lat nie będzie tych 300 tys. podróżnych co nie zmienia postaci rzeczy, że lotnisko będzie się rozwijać a wraz z nim cały nasz region!    na przyszłość jeśli podpierasz się jakimś artykułem, postaraj się ukazać całość a nie wyrywkowe zdania
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lotniska Duch to żadne odkrycie... w europie są tysiąc lotnisk które nie generują zysków i trzeba do nich dopłacać. Lublin został nieco pokrzywdzonych jako że jest najmłodszym portem w europie i nie miał jeszcze okazji rozwinąć skrzydeł. Lotnisko w szczecinie, Bydgoszczu, zielona Góra, Łódź istnieją od dobrych paru lat i ich sytuacja nie jest dobra. Aby pisać że lublin jest lotniskiem duchem należy porównać luz fo innych lotnisk za 10 lat.Lotnisko jest inwestycją obowiązkowa do której się dopłaca i będzie się dopłacać. Ma służyć mieszkańcom i to od nich zależy jak duży ruch będzie na lotnisku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
już widzę jak pasażerowie z Litwy będą jechać do świdnika 1 pomyśleć wcześniej zanim takie głupoty zacznie się gadać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czytałem ten artykuł i co tu dużo mówić. straszne głupoty tam były wypisane. generalnie artykuł traktował o lotnisku Łódź, obok niego pojawiła się wzmianka o Lublinie jako lotnisku widmo. tyle, że ani słowem w artykule nie wspomniano o lotnisku w Gdyni, w Zielonej Górze czy Radomiu skąd nie odleciał ani jeden samolot!!! dodam, że lotnisko w Bydgoszczy  też radzi sobie marnie! Lublin jak na dwa lata działalności, rozwija się całkiem dobrze! błędem było wierzyć i ufać w zapewnienia marmoladowego zarządu lotniska że w pierwszym roku będzie 300 tys. podróżnych. mi się wydaje, że i przez pierwsze 5 lat nie będzie tych 300 tys. podróżnych co nie zmienia postaci rzeczy, że lotnisko będzie się rozwijać a wraz z nim cały nasz region!    na przyszłość jeśli podpierasz się jakimś artykułem, postaraj się ukazać całość a nie wyrywkowe zdania
  te 300 tyś w pierwszym roku to podobnoż wymysł samego prezesa Muszyńskiego, dziwne ruchy wykonywał ów panicz, w jednym z wywiadów w czasie kampanii wyborczej chwalił się tym, że przewoźnikom opowiadał o tym, że w Lublinie mieszka 500 tyś mieszkańców, nie wiem czy się śmiać czy płakać, totalna amatorka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W poniedziałkowym wydaniu GW lubelski port został zaliczony do jednego z" lotnisk widmo". Spadek podróżnych po pierwszym okresie zauroczenia jest aż nadto widoczny i obawiam się , że nowe "sztuczki" już nie pomogą. Najlepszym przykładem jest masowe zamykanie nowowybudowanych lotnisk w Hiszpanii gdzie także przeszacowano liczbę obsługiwanych pasażerów.Już teraz dochodzi do ujawniania " płacenia pod stołem" liniom lotniczym za utrzymanie połączenia (Łódż, Bydgoszcz) i swoją drogą ciekaw jestem ile nas to kosztuje.Za kilka lat europoseł,prezydent i były członek zarządu województwa( ten co wymachiwał małym samolocikiem) będą mieli powód do wstydu i mam nadzieję , że zostaną rozliczeni za marnotrawstwo publicznych pieniędzy.
  Są spore szanse, że nie będą mieli powodu do wstydu, a wszyscy, w tym obecni malkontenci, będą się cieszyć z okna na świat.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
te 300 tyś w pierwszym roku to podobnoż wymysł samego prezesa Muszyńskiego, dziwne ruchy wykonywał ów panicz, w jednym z wywiadów w czasie kampanii wyborczej chwalił się tym, że przewoźnikom opowiadał o tym, że w Lublinie mieszka 500 tyś mieszkańców, nie wiem czy się śmiać czy płakać, totalna amatorka
bo z tego Muszyńskiego to taki marmoladowy zarządca. nawet przetargu po cichu nie potrafił zrobić na te Volvo dla vipów. liczby mu się mieszały i aż strach pomyśleć że teraz nadzoruje wykonawców przy budowie onkologii.    mniejsza o tego marmoladowego człowieka. ważne że lotnisko działa, że powoli pojawiają się nowe połączenia i generalnie coś się dzieje! 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oprócz Wizz-a i Ryan-a są jeszcze inne tanie linie. Np. AirBerlin, Pegasus. Lublin nie będzie LAX ale kilka połączeń do większych hubów byłoby mile widziane.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bo z tego Muszyńskiego to taki marmoladowy zarządca. nawet przetargu po cichu nie potrafił zrobić na te Volvo dla vipów. liczby mu się mieszały i aż strach pomyśleć że teraz nadzoruje wykonawców przy budowie onkologii.    mniejsza o tego marmoladowego człowieka. ważne że lotnisko działa, że powoli pojawiają się nowe połączenia i generalnie coś się dzieje! 
  w pełni się zgadzam, najważniejsze, że mamy już stałe przejście graniczne bo bez tego ani rusz, nowe kierunki to kwestia czasu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lotnisko zaczyna na siebie zarabiać przy obsłudze miliona pasażerów rocznie,a takiego wyniku port w świdniku nie osiągnie nigdy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ludwik, a obwodnica kiedy na siebie zacznie zarabiać?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czytałem ten artykuł i co tu dużo mówić. straszne głupoty tam były wypisane. generalnie artykuł traktował o lotnisku Łódź, obok niego pojawiła się wzmianka o Lublinie jako lotnisku widmo. tyle, że ani słowem w artykule nie wspomniano o lotnisku w Gdyni, w Zielonej Górze czy Radomiu skąd nie odleciał ani jeden samolot!!! dodam, że lotnisko w Bydgoszczy  też radzi sobie marnie! Lublin jak na dwa lata działalności, rozwija się całkiem dobrze! błędem było wierzyć i ufać w zapewnienia marmoladowego zarządu lotniska że w pierwszym roku będzie 300 tys. podróżnych. mi się wydaje, że i przez pierwsze 5 lat nie będzie tych 300 tys. podróżnych co nie zmienia postaci rzeczy, że lotnisko będzie się rozwijać a wraz z nim cały nasz region!    na przyszłość jeśli podpierasz się jakimś artykułem, postaraj się ukazać całość a nie wyrywkowe zdania
  Sęk w tym kolego, że lotnisko w Radomiu czy Zielonej Górze było zbudowane za niewielkie pieniądze w przeciwieństwie do LUZ-u.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ludwik, a obwodnica kiedy na siebie zacznie zarabiać?
Zarabia na siebie każdego dnia w każdym zatankowanym litrze paliwa...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Cholernie drogie te loty. Dużo bardziej opłaca się lecieć np. z Krakowa. A szkoda...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zarabia na siebie każdego dnia w każdym zatankowanym litrze paliwa...
To jakby nie było obwodnicy to ludzie nie jeździliby samochodami? Ciekawa logika
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z Liverpoolem?????? Tysiące ludzi czeka!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z Liverpoolem?????? Tysiące ludzi czeka!!!!!!!
Gdzie czekaja te tysiące ludzi?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiedy beda wznowione loty Dublin - Swidnik?????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
KIEDY DO WIEDNIA PYTAM JUZ KILKAKROTNIE?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TYLKO NIE EGIPT !!!! TAM LATAJĄ TYLKO RUSKIE I BURACTWO Z POLSZY.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: