Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ktoś chwali bus pasy? Chyba urzedasy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Konsultacje społeczne wywołują u mnie skrajne emocje. Pomysł z pozostawieniem drzew i przesunięciem pasa na trawnik pomiędzy nimi a parkiem uważam za świetny.  A Pan Bagiński z takim podejściem powinien przenieść się na tereny wiejskie i tam uprawiać Kształtowanie /swojego/ Otoczenia. Miasto to organizm który się dynamicznie zmienia. A Lublin pilnie wymaga stworzenia osi komunikacyjnej północ-południe. Jedyna nadzieja że Prezydent Żuk to ogarnie. Kształtowanie Otoczenia niech wejdzie na osiedla mieszkaniowe, bo to co tam się dzieje, rodzi estetyczną trwogę.  Trzymam kciuki za rozsądek i szybką realizację projektu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ktoś chwali bus pasy? Chyba urzedasy
      Chwalą ci, którzy mają jakieś pojęcie o funkcjonowanie transportu w mieście.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chwalą ci, którzy mają jakieś pojęcie o funkcjonowanie transportu w mieście.
Nie. Ten buapas to poroniony pomysł. Popierają go anty samochodowe skrajne środowiska, które wiedzę transportową mają ubogą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobrosław Bagiński Yyyyy że co? Proszę opuścić średniowiecze!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Robić, nie pytać okolicznych mądrali bo takim zawsze coś nie tak. Macie władzę, podejmujcie decyzje i szybko do roboty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chwila Sowińskiego ma być 2 pasy w tym bus pas? To po cholerę ta przebudowa problemem jest przejazd północ południe ale dla osobowek Czyli genialne pomysły typu bus pas jp2 -bus pas stoi pusty a reszta stoi w korku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nawet jesli zrobią z Racławickich autostradę to i tak nie ma dróg które by ten ruch odebrały. Tworzenie buspasów na drodze która jest zakrokowana przez godnę w ciągu dnia jest niedorzeczne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ZA 200MLN  na "arenę cyrkową"  mozna było wybudować tunel pod Racławickimi. Dostaliscie kiełbasę to stójcie  w korkach :mellow: 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Od pewnego czasu utarła się w Lublinie pewna reguła. Tam gdzie Ratusz ewidentnie gra na zwłokę i z góry zakłada, że danej inwestycji nie będzie organizuje konsultacje społeczne, które jak wiadomo są przyczyną pustego fermentu z którego nic nie wynika. Wiadomo przecież, że nigdy nie będzie 100 % zgody. Identyczna sytuacja jest z okolicami dworca PKS oraz Placem Litewskim. O przebudowie Racławickich ,,klepie się" już od kilku lat i co, i dalej nic - plany, koncepcje, konsultacje.                              
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie. Ten buapas to poroniony pomysł. Popierają go anty samochodowe skrajne środowiska, które wiedzę transportową mają ubogą
  Wracaj do szkoły.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wracaj do szkoły.
to jest właśnie poziom dyskusji zwolenników buspasów. Chcecie żeby tacy rządzili miastem?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ZA 200MLN  na "arenę cyrkową"  mozna było wybudować tunel pod Racławickimi. Dostaliscie kiełbasę to stójcie  w korkach :mellow:
  za 200 mln tunel byłby w stanie wybudować tylko ktoś z Populizmu i Sloganów, a efekt byłby podobny jak z tą obietnicą budowy 3 000 000 mieszkań  :lol: tunel to koszt rzędu 400-500 mln
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dodaj gościu wyprane pieniadze na tor nad zalewem i planowany remont stadionu lekkoatletycznego za 150  i kolejne na stadion żużlowy, a teraz leć po kasę do urzędu :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
fajne bajeczki opowiadasz - najpierw 200 mln które rzekomo wystarczą na budowę tunelu, teraz remont stadionu startu za 150 mln choć w rzeczywistości ów remont pochłonie 36 mln  :lol: kto cię tak nauczył kłamać, prezes czy któraś z jego marionetek?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli kobieta wpadnie na jakiś pomysł lub ideę, jedynym sposobem by ją od tego odwieść jest gilotyna. Okazuje się, że cecha ta dotyczy także dwóch ostatnich prezydentów Lublina. Pomyśleli, że tunelu nie będzie i zrobili wszystko i robią nadal by go nie było. A może by tak panie prezydencie popracować legislacyjnie nad zmianą kategorii ulic leżących w ciągu obwiedni miasta (Andersa, Smorawińskiego, Poniatowskiego, Sowińskiego, etc.) tak by dofinansowanie unijne do wszelkich robót na nich było możliwe?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~Cancer a załatwisz wsparcie z UE, gdy podczas kopania tunelu rozlecą się okoliczne bloki i trzeba będzie płacić grube odszkodowania właścicielom? przecież to położyłoby budżet miasta na parę lat
Zaloguj się, aby oddać głos
0
@Gościu  to już mamy 236 mln.  dodaj  słunny  tor sory  pralnię przy Zeborzycach ,a jako  troll  z urzędu to  ci podpowiedzą  ile wyprali  a teraz weż sobie i dodaj  do tego 70%  i masz dwa tunele. :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tylko dwa? a ja myślałem, że już na 5 się nazbiera ps: na drugi raz nie wagaruj na lekcjach z matematyki bo kiepsko wygląda to twoje 'rachowanie' i jak się na czymś nie znasz to nie zabieraj głosu bo się tylko ośmieszasz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
@Gościu  chłopcy  z H....ko  od toru  ci  płacą  ,że  omijasz temat  pralni nad zalewm. ale do meritum 236 + 70 %= 786 mln  i  zamiast  się pultać zapytaj mocodawców ile można by z tego no wiesz :) tego .......    Myslenie  nic nie kosztuje a ile mozna zarobić :) 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: