dlaczego z lublina nie wyf
rala firma
|
|
A czego w tym projekcie nie przewidzino remontu sypiącącego sie mostu na Bystrzycy obok Gali?tylko zajmowanie sie jakąś popierdółką jak most na Czerniejówce.Czy Ratusz czeka na to aż ten most w końcu sie zawali pod jakimś autobusem lub trolejbusem ?,bo właśnie mam takie wrażnie jak by o to ZDIM chodziło.I niech mi nikt nie mówi że most na Czerniejówce i Bystrzycy to jedno i to samo,bo to są dwa zupełnie inne mosty i ten drugi z punktu widzenia komunikacyjnego jest znacznie ważniejszy.
|
|
Plany Ratusza to jakas autodestrukcja. To wariaci!! Za komuny nie było tak idiotycznych projektow, jakby jeden z drugim odpowiadali za swoje decyzje karnie lub finansowo to może takie pierdy w głowach nie zalegały.
|
|
bo nie brała udziału w przetargu żadna firma z Lublina, więc raczej nie miała szans:)
|
|
lublin:)
|
|
przeprowadzane inwestycje pokazują olbrzymią liczbę zaniechań poprzednich włodarzy miasta, gdyby nie obecny Prezydent to Lublin wyglądałby niedługo jak wieś. A tak dzięki temu że mamy prawdziwego gospodarza, to moi znajomi którzy odwiedzają Lublin są pod wrażeniem tego jak miasto się rozwija wcześniej tu studiowali lub mieszkali i są w stanie obiektywnie ocenić skalę zmian. Nawet Ci co wyjechali zagranicę są pod wrażeniem tego co zostało zrobione. A błędów nie popełnia tylko ten, kto co nic nie robi
|
|
Tak, ma się zawalić. I już. Żaden urzędnik tam skierowany nie będzie, o czym wiedział będzie. Gdy most runie, to pojawią się sponsorzy. Ewentualne elementy motłochu niech się kochają fizycznie. Zrozumiałeś, że masz człeniu słuszną rację? Ale od kiedy racja jest słuszną? Skoro racja, to racja, przeto racja, to słuszność. Nie bój żaby, żaba nie bodzie. Citata citata, citata. Citata, citata, citata. Zrozumiałeś? Danuri, któremu wejście do rodziny utorował Ojciec Chrzestny ... na świecie.
|
|
Widzicie co ta UE narobiła już od 1990r dali możliwość zarobić u siebie ludziom z Polski i oni sprowadzili parę milionów samochodów osobowych i ciężarowych,a pieniądze na inwestycje min. drogowe dotarły dopiero po 2004r. i teraz mamy tylko korki.Yaro i jego ''ŚWITA'' mają rację ,że UE ''be''.
|
|
W tej sprawie Ratuszowi zależy na czasie, a sami urzędnicy przyznają, że mocno wyśrubowany jest termin, w którym chcą mieć komplet projektów. Pośpiech bierze się stąd, że miasto musi mieć pełną dokumentację, jeśli zamierza się starać o unijne dofinansowanie dla inwestycji. to się nazywa dobre planowanie!!! prawie kompetentni... nie można było wcześniej mieć przygotowanej dokumentacji?
|
|
Odrębne pasy dla komunikacji miejskiej na Dr. M.M? Bez sensu. Tam nie ma korków w stopniu uniemożliwiającym płynny przejazd mpk. Na Fabrycznej ok.
|
|
tak to jest jak się przespi czas i potem gonia terminy
|
|
Szaleństwo ścieżek rowerowych i buspasów trwa w najlepsze.
|
|
Na sam wyjazd z Trasy Zielonej do ronda przy Gali projekt był , ale miastu się spieszyło i tanim kosztem wolało zrobić objazd po starej 1- go Maja
|
|
Biura projektowe nie startują w przetargach na duże projekty drogowe, bo nie wiedzą, co obecna władza PIS wymyśli Pieniędzy na 500+ już brakuje i dlatego ministerstwa wzajemnie "uzupełniają" braki. Może się okazać że zabraknie pieniędzy i na inwestycje drogowe, więc po co ryzykować ?
|
|
W Lublinie nie startują lubelskie firmy. Wszyscy wiedzą jak wyglada "widzimisię" urzędników z ZDiM. Lepiej robic projekty poza Lublinem, gdzie urzędy współpracują, żeby prace szły szybko i sprawnie.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|