Chodniki i przejście dla pieszych w okolicach skrzyżowania Orkana i Armii Krajowej aż się prosi! Często ludzie muszą przebiegać między samochodami. Zawsze muszę tam wytężać wzrok, tak na wszelki wypadek...
|
|
A co z dalszą częścią tej ulicy od kładki do al. Kraśnickich?
Tam dopiero się "prosto" jedzie!!!
Jak już robić to od razu całą drogę zróbcie a nie tak po kawałku.
|
|
Tam już nie jest ul. Armii Krajowej tylko ul. Bohaterów Monte Cassino która następnie zakręca w bok do Zana i ona też ma być "niebawem" remontowana i to w całości na złym odcinku tj. od Zana do Kraśnickiej. |
|
Nareszcie! Współczuję wszystkim kierowcom MPK, że muszą po tych wybojach prowadzić nowoczesne autobusy! A i samochodem poruszać się tak, by nie trafić w muldę albo w piękną zapadniętą studzienkę na M. Cassino to też nie lada sztuka.
|
|
Mam nadzieje, ze nie zapomną o przejściu dla pieszych pod kladka przy Dziewanny. Straciłam przez to miejsce najważniejsza osobę w życiu, bo bała sie chodzić po kladce, ktora przy schodach zarosnieta krzakami i na barierkach przy pasazu jest miejscem schadzek okolicznych wielbicieli trunków z dolnej polki.
|
|
BRAWO!!!!!!!!!!!!! Coś się wreszcie dzieje w KOCHANYM LUBLINIE!
|
|
Tylko na przejazdach dla rowerów niech zrobią albo kładki nad jezdnią albo światła, bo będą rowerzyści wyjeżdżać wprost pod samochody i zagrożenie ruchu drogowego będzie rosło, chyba że zaprojektują zwykłe przejścia dla pieszych, na których rowerzyści mają obowiązek przeprowadzać rower - inaczej grozi im mandat 250-500 zł za przejazd na przejściu dla pieszych. Ale chodzi oto aby nie ginęli ludzie więc najlepsze by były światła przy przejazdach lub kładka.
|
|
Niech rówież pomyślą o tych co wyjażdzają z ul. Kawaleryjskiej i prubują wycelować w pas do zawracania. Czasem trzeba sporo postać by przeskoczyć dwa pasy prawie na raz.
|
|
urzyj rozsądku. Kładka wyklucza przejście. Bliska Ci osoba zgineła bo nie chciało się jej wejść 30m po schodach |
|
A kiedy będzie nowa nawierzchnia na ul. Boh. M. Cassino - podjazd do Al. Kraśnickiej jest TRAGICZNY !!!?
|
|
Mam nadzieje,że znajdzie się inteligentny projektant i na skręcie w lewo z Armi Krajowej w Orkana jadąc od ronda z Jana Pawła będa 2 pasy ruchu do skrętu, tuż za przejściem dla pieszych na wysokości byłego skrętu w Tatarakową!!! Dobrze by było żeby w końcu ktoś sensownie narysował na pasach rozwiązanie komunikacyjne na tym też rondzie bo niestety 'obcy kierowcy' gubią się i stwarzają zagrożenie,a skręt jadąc z góry Armi Krajowej w Jana Pawła dla autobusów i ciężarowych wymaga zatrzymania się gdy auta zjeżdżają z ronda bo pas zostal bez sensu,zupełnie alogicznie zawężony zamiast go poszerzyć bo miejsca jest dużo albo zrobić bezkolizyjny skręt w lewo...
|
|
Chodzi oczywiście o skręt w prawo... |
|
Lublin - europejska stolica słupów !
|
|
wspaniale, ale od wiaduktu nad ułanów do Kraśnickiej tez by się przydał remont, bo zwyczajnie nie da się tamtedy jechać, gorzej niż na łęczyńskiej
|
|
Jeżeli teraz nie zrobią skrętu w prawo w Orkana jadąc od wiaduktu, czyli nowego pasa to znaczy, że to miasto nie nadaje się do remontu bo nikt nie jest wstanie cokolwiek sensownie zaprojektować.
|
|
wspaniale, ale od wiaduktu nad ułanów do Kraśnickiej tez by się przydał remont, bo zwyczajnie nie da się tamtedy jechać, gorzej niż na łęczyńskiejPrzecież tam lada dzień będą zaczynać razem z trakcją trolejbusową. |
|
Ja bym nie oczekiwał rewelacji. Co prawda napisane jest, że będzie to "przebudowa", ale jak zwykle pewnie skończy się na "zaawansowanym remoncie". Także pasy wyłączeniowe do prawo i lewo-skrętów pewnie nie powstaną.
Na szybko 3 pomysły ważne do realizacji w takim zadaniu:
1. przejścia na skrzyżowaniu ul. Orkana i al. Armii Krajowej
2. pas wyłączeniowy conajmniej długości 100 m dla jadących al. Armii Krajowej (od al. Kraśnickiej) skręcających w prawo w ul. Orkana - już wspomniany wyżej w komentarzach.
3. przedłużenie pasa wyłączeniowego dla lewoskrętu w ul. Orkana (dla jadących od ul. Jana Pawła II) - w tym momencie tworzą się tam takie korki, że dwa pasy do lewoskrętu nie są wstanie pomieścić takiej ilości samochodów
Na pewno by się znalazło więcej takich rozwiązań, ale te są najprostrze i najłatwiejsze do zrealizowania.
|
|
Fajnie ale jak już wspomnieli o Filaretów to tam dopiero przydałby się remont, AK to pikuś.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|