Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Najważniejsze, że to przepowiedziała DOROTA GARDIAS!!! To najważniejsze, nieocenione!!! Jakiś jest jej wielki wkład dla naszego regionu!!! Gdzieś tam, w dalekiej Warszawie jest pogodynką i trafnie obwieszcza prognozy - BĄDŹMY DUMNI!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a jak stopnieje w wigilie to reklamacje mozemy skladac do tvn-u tak? robienie z ludzi idiotow, dlaczego jeszcze wczoraj w kazdej prognozie twierdzili ze do nowego roku sniegu nie bedzie. a jak teraz sypie to nagle uznali ze beda opady:) kurde do tego nie potrzebuje pani miss tomaszowa lub, wystaczy spojrzec przez okno.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wtf widać że jesteś lubliniakiem, bo jesteś zawistny !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
masz rację "ja" ludzie z Lublina to najbardziej zawistni ludzie w Polsce. Mieszkają na zadu... a myślą że są nie wiadomo kim ! "dzon" co masz do miss Tomaszowa Lubelskiego ??? Jest dziewczyna ładna, od nie jednej lublynianki !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skąd Wy takie brednei bierzecie??? O Opadach śniegu było wiadomo do 2 dni, ma padac do jutra rana, mróz ma być przynajmniej do 25.12. Przy czym w Wigilie dopada sniegu. Zmieńcie lepiej meteorologa bo ten złe pigułki bierze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Potrzebny ten śnieg jak wrzód na d..pie... Tylko pajac z miasta może się nim cieszyć, bo wychodzi z domu i ma odśnieżone- mieszkaj na wiosce i miej na 6:00 rano do pracy po całonocnych zawiejach... Nie będziesz zadowolony, bo szefa g..wno obchodzi, że śnieg pada...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja napisał:
wtf widać że jesteś lubliniakiem, bo jesteś zawistny !
Czego ma dotyczyć ta zawiść? Tego, że przedszkolanka z wyksztalcenia przepowiada pogodę? czy tego, że dzioucha z prowincji robi karierę w TVN, stacji WSIowej?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
DZIŚ RANO OK 6.55 POLSAT PODAWAŁ DLA LUBLINA SŁONECZNY DZIEŃ:)PO 15 MINUTACH ZACZĄŁ PADAĆ ŚNIEG;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
beda ladne swieta
Zaloguj się, aby oddać głos
0
CZYTELNICZKA napisał:
DZIŚ RANO OK 6.55 POLSAT PODAWAŁ DLA LUBLINA SŁONECZNY DZIEŃ:)PO 15 MINUTACH ZACZĄŁ PADAĆ ŚNIEG;)
snieg juz padal a na TVN mowili ze nie pada na lubelszczyznie ;D
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: