Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Panie Radny odwołuj sie pan aż do skutku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ZSL - to stan umysłu. Powinni tego zabronić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
znam człowieka bardzo porządny uczynny i rzetelny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
taaa porządny jak każdy polityk,haha bez wyjątku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wasz wersal niedługo się skończy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Spoko gościu, dużo dobrego robi to się przyczepili
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tworzy miejsca pracy udziela się charytatywnie i społecznie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy członkowie PSL mają specjalny parasol ochronny? Mogą kupować zabytki za bezcen i przeznaczać je na tancbudy, podczas gdy właściciele nie mogą odzyskać swojego mienia?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co za burak!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dokładnie!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Radny czy nie radny, to bez znaczenia, z policją nikt nie wygra, bo oni się czują jak królowie świata. Jakby ich ktoś złapał za rękę to powiedzą, że nie ich ręka i jeszcze znajdą na to 15 świadków.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
FACET ZBUDOWAŁ STOK W CHRZANOWIE NASZA SZKOŁA JEŹDŻI TAM ZA FREE . SZKODA TAKIEGO DOBREGO CZŁOWIEKA, A TEN ATAK WYMIARU ,TO POLITYKA TEGO POLICJANTA WUJEK U ŻOBRY TERAZ PRAWA RĘKA
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Stok niech zbuduje na polu tam gdzie buraki!Dobry człowiek mało znacie tego radnego PSL.........
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Piotrze Rzetelski, kto innych przezywa, tak się sam nazywa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Znam tego co mundur nosi KAWAŁ .............A a reszte..............A
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to jak wita łoco biega, to nic tu po mnie. Ale powiccie, komu mam wy3,14r/lić wszystkie zęby? Bo jo juz ich nie mom. Teraz poważnie. Ja p. . Więcej, niż wszystko w jednym: "apasz, bandyta, bandzior, chuligan, drab, gangster, kryminalista, łotr spod ciemnej gwiazdy, łotrzyk, łupieżca, mafioso, morderca, nożownik, oprawca, oprych, opryszek, przestępca, rabuś, rekieter, rezun, rozbójnik, rozrabiaka, rzezimieszek, rzeźnik, siepacz, szumowina, ulicznik, wandal, zabójca, zakapior, zbir, zbój, zbójca, zbójnik, złoczyńca, złodziej, żul, arcyłotr, barbarzyńca, bestia, bestia w ludzkim ciele, brutal, bydlak, bydlę, ciemięzca, ciemiężyciel, degenerat, dręczyciel, gnębiciel, kanibal, kat, kawał drania, krwiożerca, krzywdziciel, łotr, nędznik, nikczemnik, okrutnik, potwór, prześladowca, rakarz, sadysta, zbrodniarz, zimny drań, despota, ludobójca, terrorysta, tyran, herod, twardziel, zamordysta, dusiciel, gwałciciel, napastnik, skrytobójca, wykolejeniec, zamachowiec, burzyciel, destruktor, dewastator, prymityw, kidnaper, pirat powietrzny, porywacz, sabotażysta, spiskowiec, szantażysta, dewiant, wykolejony, zboczeniec, wampir, autokrata, dyktator, dzierżymorda, bezwstydnik, psychopata, ". Dobra nauka. Takie niewinne słowo, a tyle znaczy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To już teściowa tego KOWBOJA nie pracuje u Pana radnego?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Upprop ale bedziesz miał zarzutów ten mundurek to śledzi i analizuje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1300 zł zadośćuczynienia to prawie jedna rata kredytu mieszkaniowego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda Pana Piotra udziela sie publicznie sponsoruje wiele imprez rodzinnych. JEST OK.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: