Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Reklamówka o Lublinie od dziś w kinach (zobacz film)

Utworzony przez spartiata, 14 maja 2010 o 13:22 Powrót do artykułu
wiem że to piekne miasto jednak nie ma tutaj żadnej pracy jak przechodzę przez miasteczko akademickie i widzę tych nierobów pseudo studentów którzy zjechali tutaj z najgorszych dziur w polsce to mi się żygać chcę co prawda tylko oni nakręcają biznes w tych tragicznych i brudnych pubach ale rozmowy które oni prowadzą świadczą o totalnej degręgoladzie umysłowej to miasto upadło by gdybe nie te wsióry ,dziewczyny nie mają za co stancji opłacić to się p... ze wszystkimi a męska część studentów wali prytę w parku imprezy typu kozienalja to totalna lipa sami ćpuni i alkoholicy normalnie tragedia...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Powaliło ich
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wiem że to piekne miasto jednak nie ma tutaj żadnej pracy jak przechodzę przez miasteczko akademickie i widzę tych nierobów pseudo studentów którzy zjechali tutaj z najgorszych dziur w polsce to mi się żygać chcę co prawda tylko oni nakręcają biznes w tych tragicznych i brudnych pubach ale rozmowy które oni prowadzą świadczą o totalnej degręgoladzie umysłowej to miasto upadło by gdybe nie te wsióry ,dziewczyny nie mają za co stancji opłacić to się p... ze wszystkimi a męska część studentów wali prytę w parku imprezy typu kozienalja to totalna lipa sami ćpuni i alkoholicy normalnie tragedia...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W tytule było napisane - zobacz film - a tu żadnego filmu zobaczyć nei można
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Widziałem ten film i co ze niby warszawiak ma przyjechać z zatłoczonej, przytłaczającej Stolicy, żeby odpocząć do Lublina. Eh a dlaczego miałby to zrobić skoro lepiej można wypocząć np; w górach czy nad morzem. Filmik nie trafiony i tyle.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
755 tysięcy PLN i to bez przetargu poszło i jak to mawiają nasi bracia Czesi - już se ne wrati... Jedno jedyne pytanie jakie bym osobiście zadał temu który decyzję podejmował ile by dał za taki film i jego emisje przedseansową emisję w kinach dał gdyby to z własnych pieniędzy finansował?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Filmik fajny, ale nigdy bym nie skojarzyła że chodzi o Lublin gdyby nie był podpisany Myślałby kto że to jakaś metropolia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Was pojeb**o taki beznadziejny film tyle kasy?? Spilberg był reżyserem tego gówna czy co?? Serio filmik nie promuje jak dla nie nic.. jedynie pieniądze wyrzucone w błoto.. Płace podatki, jestem bezrobotny od prawie roku, nie mogę się zarejestrować w urzędzie pracy przez popieprzone przepisy, więc pracy muszę szukać sam.. a wy na taki szit wydajecie pieniądze z podatków.. ładnie, oby tak dalej...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Największa przewałka jaką widziałem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Zaloguj się, aby oddać głos
0
431 z tych 775 to emisja w kinach, czy komentujący tu celowo pomijają tą sumę? Ja nie wiążę przyszłości z Lublinem, ale filmik zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Wydaje się Wam, że dużo kasy na niego poszło, ale gdybyście wiedzieli ile kasy wydaje np. producent Viziru na reklamę to dopiero pukalibyście się w czoło. To wszystko dlatego, że nie znacie się na marketingu. Pieniądze zostały nie tyle wydane, co zainwestowane. Piszecie, że w Lublinie potrzebna jest praca, ale czy UM ma sam wybudować fabrykę? Filmik ten będą oglądać nie tylko osoby, które przyjadą tutaj wydać pieniądze w hotelach i restauracjach. Może filmik ten obejrzy szef jakiejś dużej firmy, który zastanawia się nad lokalizacją nowego zakładu i pomyśli o opcji, której nie brał pod uwagę, czyli o Lublinie. A dlaczego Warszawiak po obejrzeniu tego filmu ma przyjechać do Lublina a nie do Zakopanego? Ile razy można jeździć w to samo miejsce? Czasami warto zwiedzić coś nowego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
filmik moze byc, ale prawda jest taka ze w lublinie poza starym miastem nic nie ma i jest to jedna wielka szara dziura, do ktorej mozna co najwyzej raz w zyciu przyjechac, przejsc sie po wspomnianym starym miescie i wejsc na zamek....nic wiecej generalnie zgadzam sie z autorem pierwszego posta
Zaloguj się, aby oddać głos
0
trynitarska, Osterwa(do ktorej maluczcy(czytaj kazdy kto by chcial) wstepu nie maja), drewniane schody na strym miescie(oklepany temat fotgrafow weselnyvch), Schody Hartwiga, brama z betonowa podpor(jeden z kilku bardziej oklepanych tamtow do focenia na starowce), freski pod ktorymi zawsze siedzi ta sama ekipa meneli, ratusz, noc kultury...czyli w sumie dolublina to mozna na weekend przykjechac a potem wracac do siebie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zabytki nie jednoznacznie kojarzące się z lublinem (poza może kolumnami archikatedry), ten event z ogniem to niby noc kultury pewnie, za mało pokazane, ta pani, co niby mamy się w niej zakochać, czy ma sugerować że w lublinie są ładne kobiety ? Już ten filmik "Studiuj w lulinie czy coś takiego" pokazywał lublin z lepszej strony, przejazd rowerem po starówce był mega. Tylko po co tam ten porównania do syfiastej warszafki. Więcej tam wsi z całej polski niż samych warszawiaków. Podsumowując gdyby nie napis na końcu myślałbym że to film pod tytułem " Warszawa jakiej nie znacie " SŁABO jak za taką kasę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nie wiedziałem że Intercontinental znajduje sie w lublinie....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kojarzy mi się z reklamą biednych dzielnic Tylko na początku, gdy pokazują Lublin "z góry" jest w miarę ok Potem kamera ustawiona nisko, co daje efekt - ciemno, mroczno i nieprzyjemnie zobaczyć na filmie można to co w innych miastach - starówka, teatr ognia (teraz tego wszędzie w Polsce), siwy dziadek też raczej nie zachęca do przyjazdu Słaby
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za tę chałę tyle kasy?.... ale przekręt...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tubtin - miasto frustracji
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a mi się tam podoba , niektórym to nigdy się nie dogodzi :] sympatyczna , ciepła reklama za rozsądną cenę . Tak trzymać :] !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Generalnie to niewiele widać, że to jest Lublin - rozczarówka!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
...a ja zrobiłem filmik nad Bystrzycą za friko!!! youtube.com/user/bambo7532#p/u/6/J8NWGCD8gpM
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: