Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rozmowy o mieście: Przyjdź na dyskusję o Studium

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 12 lipca 2017 o 10:26 Powrót do artykułu
Lewicowi aktywiści robią sobie z naszych podatków kółko wzajemnej adoracji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
studium powinno przewidywać rezerwowe pasy pod możliwość budowy linii tramwajowych na wybranych kierunkach!! np. z okolic jana pawła do centrum! a nie tylko rozwalanie kolejnych fragmentów miasta pod następne autostrady, węzły i ekrany dżwiękochłonne
Zaloguj się, aby oddać głos
0
o napisał:
studium powinno przewidywać rezerwowe pasy pod możliwość budowy linii tramwajowych na wybranych kierunkach!! np. z okolic jana pawła do centrum! a nie tylko rozwalanie kolejnych fragmentów miasta pod następne autostrady, węzły i ekrany dżwiękochłonne
 No, na początek przydałaby się taka mniej więcej linia: węglin - jp2 - filaretów - sowińskiego- radziszewskiego - krakprzedm-3maja i dalej na kalinę lub czechów. Wystarczyłoby po drodze zbudować dwie estakady niwelujące zbyt stromy teren: 1. filaretów-sowińskiego nad głęboką i 2. dolna3maja-prusa nad trasą w-z. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co wy z tymi tramwajami. Skoro budować estakady, to puścić po nich autobusy i wyjdzie na to samo, a dużo taniej i nie ma huku i wydatek dużo mniejszy. Tramwaj to można linią kolejową by puścić z Czubów - Dw Gl- Unii Lubelskiej, tylko czy to ma sens?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
autobusy to już jeżdżą i ledwo się mieszczą na pętli na granitowej. tramwaj ma większą pojemność, no i sądze że gdyby wytyczyć mu trasę w większośći bezkolizyjną z samochodami to sporo ludzi zostawiłoby auta na parkingu. Autobus tego efektu nie daje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to zróbmy bezkolizyjny autobus, o tym piszę. Tramwaj niewiele zmieni, zabierze więcej ludzi, ale w korkach dalej stoi w centrum, a na pętli to prawdziwy potwór przy autobusie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
taki bezkolizyjny autobus, czyli BRT, jest spotykany głównie w wielkich miastach 3go świata, jako proteza metra, na które ich nie stać. Nie jestem przekonany czy coś takiego byłoby tańsze od tramwaju
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co to za twor ta Rada Kultury Przestrzeni? Nie ma takiego podmiotu w Krajowym Rejestrze Sadowym Tak wiec takie cos formalnie nie istnieje.To tylko towarzystwo wzajemnej adoracji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Co to za twor ta Rada Kultury Przestrzeni? Nie ma takiego podmiotu w Krajowym Rejestrze Sadowym Tak wiec takie cos formalnie nie istnieje.To tylko towarzystwo wzajemnej adoracji.
  ale sowieckie myślenie: nie ma papiera, nie ma czławieka, tak? każdy się może wypowiedzieć na temat tego co się w mieście dzieje/planuje, choćby to był nawet klub gospodyń z osiedlowego domu kultury
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mieszkam na Kalinie i kiedyś znalazłem chwile i poszedłem na "rozmowy o mieście" rzeczowo, konkretnie, bez patosu. Bardzo potrzebne spotkania, wiele mądrych i aktywnych osób. Kto pisze o towarzystwie wzajemnej adoracji jest albo niezorientowany albo z "przychylnego mieszkańcom" ratusza
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dajcie znać czy będą te tramwaje czy nie, bo nie wiem czy wracać do Lublina czy dalej grajdół jak za dawnych lat
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: