Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rozmowy o mieście: Przyjdź na dyskusję o Studium

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 12 lipca 2017 r. o 10:26 Powrót do artykułu
Lewicowi aktywiści robią sobie z naszych podatków kółko wzajemnej adoracji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
studium powinno przewidywać rezerwowe pasy pod możliwość budowy linii tramwajowych na wybranych kierunkach!! np. z okolic jana pawła do centrum! a nie tylko rozwalanie kolejnych fragmentów miasta pod następne autostrady, węzły i ekrany dżwiękochłonne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o napisał:
studium powinno przewidywać rezerwowe pasy pod możliwość budowy linii tramwajowych na wybranych kierunkach!! np. z okolic jana pawła do centrum! a nie tylko rozwalanie kolejnych fragmentów miasta pod następne autostrady, węzły i ekrany dżwiękochłonne
 No, na początek przydałaby się taka mniej więcej linia: węglin - jp2 - filaretów - sowińskiego- radziszewskiego - krakprzedm-3maja i dalej na kalinę lub czechów. Wystarczyłoby po drodze zbudować dwie estakady niwelujące zbyt stromy teren: 1. filaretów-sowińskiego nad głęboką i 2. dolna3maja-prusa nad trasą w-z. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co wy z tymi tramwajami. Skoro budować estakady, to puścić po nich autobusy i wyjdzie na to samo, a dużo taniej i nie ma huku i wydatek dużo mniejszy. Tramwaj to można linią kolejową by puścić z Czubów - Dw Gl- Unii Lubelskiej, tylko czy to ma sens?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
autobusy to już jeżdżą i ledwo się mieszczą na pętli na granitowej. tramwaj ma większą pojemność, no i sądze że gdyby wytyczyć mu trasę w większośći bezkolizyjną z samochodami to sporo ludzi zostawiłoby auta na parkingu. Autobus tego efektu nie daje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to zróbmy bezkolizyjny autobus, o tym piszę. Tramwaj niewiele zmieni, zabierze więcej ludzi, ale w korkach dalej stoi w centrum, a na pętli to prawdziwy potwór przy autobusie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
taki bezkolizyjny autobus, czyli BRT, jest spotykany głównie w wielkich miastach 3go świata, jako proteza metra, na które ich nie stać. Nie jestem przekonany czy coś takiego byłoby tańsze od tramwaju
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co to za twor ta Rada Kultury Przestrzeni? Nie ma takiego podmiotu w Krajowym Rejestrze Sadowym Tak wiec takie cos formalnie nie istnieje.To tylko towarzystwo wzajemnej adoracji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Co to za twor ta Rada Kultury Przestrzeni? Nie ma takiego podmiotu w Krajowym Rejestrze Sadowym Tak wiec takie cos formalnie nie istnieje.To tylko towarzystwo wzajemnej adoracji.
  ale sowieckie myślenie: nie ma papiera, nie ma czławieka, tak? każdy się może wypowiedzieć na temat tego co się w mieście dzieje/planuje, choćby to był nawet klub gospodyń z osiedlowego domu kultury
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkam na Kalinie i kiedyś znalazłem chwile i poszedłem na "rozmowy o mieście" rzeczowo, konkretnie, bez patosu. Bardzo potrzebne spotkania, wiele mądrych i aktywnych osób. Kto pisze o towarzystwie wzajemnej adoracji jest albo niezorientowany albo z "przychylnego mieszkańcom" ratusza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dajcie znać czy będą te tramwaje czy nie, bo nie wiem czy wracać do Lublina czy dalej grajdół jak za dawnych lat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...