kilka dobrych fotek już z płyty lotniska http://lle24.pl/regi...lan-w-swidniku/
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=4csrO9AbnpE
|
|
wersja o , jak to określasz " nie najdłuższym zasięgu " czyli B 747 100B , masa do startu 333 tony, wymagana długość pasa MTOL - 3190 m. B 747-300, masa do startu - 377 ton. wymagana długość pasa - 3320 m. B 747-400 , masa do startu 396-412 ton, wymagana długość pasa - 3090 m. pocieszające są zapewnienia internautów, że nie w pełni załadowany i z połową paliwa B-747 wystartuje ze Świdnika. jak będzie obłożenie 50 % pasażerów, to przewoźnik da mniejszy samolot, bo nie będzie sensu ekonomicznego lecieć w połowie zapełnionym Jumbo |
|
Tos kiepskie te obliczenia..W Krakowie pelny 747 (jak chodzi o ilosc pasazerow) startowal do Izraela nie raz. Najwiecej wazy paliwo i na taki lot spokojnie wystarczy...Pas w Krakowie jest taki sam jak w Lublinie(roznica jest szerokosc, ale sa dodatkowe opaski). Technicznie nie ma najmniejszego problemu, zeby taki samolot z pelnym oblozeniem gosci na LUZ. |
|
Może i my jesteśmy obywatelami Polski D, ale to i tak lepiej od obywateli Twojej kategorii. Pozdrowienia od spottera, obywatelu Polski Y. |
|
Najlepszy radar komórkowy już dostępny w sieci. Teraz nikt ani nic się przed tobą nie ukryje. http://fw.pl/radardokladny
Technologia sił specjalnych dostępna dla każdego.
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|