Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Powariowali przecież to strzał w kolano dla lubelskiego przemysłu węglowego. :-/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przecież z węgla będzie ropa,a holowniki barek to diesle.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rosjanie będą przerzucać czołgi rzeką? Co ten Duda wyprawia?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
najpierw niech Wisłę pogłębią bo teraz to kajakiem ciężko przepłynąć
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lisowska blondyna kandyduje i obiecuje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To nie ma żadnego uzasadnienia ekonomicznego. Znów ktoś wykona kawał drogiej nikomu niepotrzebnej roboty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten szlak z gospodarczego punktu widzenia będzie mało użyteczny, bo zdatny do żeglugi tylko na wiosnę i na jesieni, z powodu niskiego stanu wód w Wiśle (nie w samym kanale) w lecie i w zimie. Turystycznie też będzie ograniczony, bo niestety to już nie jest teren jednej Rzeczpospolitej, tylko 3 państw (a nawet związków gospodarczych) odgrodzonych szlabanami i do tego wojna w Ukrainie. Ale możliwe, że nawet w niewielkim wymiarze może okazać się warty przywrócenia. Jeśli Unia dopłaci, to jestem za. (ziom)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wybitny fachowiec -drogowiec po reformie dróg będzie teraz pogłębiał dno
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przez skażony-radioaktywny Prypeć. Dobre plany.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po pierwsze - po to są tam tereny chronione, należące do europejskiej sieci Natura 2000 żeby nie bylo tam ingerencji człowieka - po drugie - turystyka już tam jest dlatego że właśnie jest tam teren chroniony a na kajakach można spokojnie pływać po Bugu, po trzecie - żegluga śródlądowa jest juz dawno nieopłacalna ekonomicznie od tego jest transport śródlądowy i powietrzny - więc kolejny głupi pomysł który nie ma uzasadnienia ekonomicznego i środowiskowego jako kiełbasa wyborcza która szybko zzielenieje jak przyjdzie do konkretów ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pojedż do Niemców i zobacz jak każda rzeczka jest wykorzystywana do różnego transportu nie tylko turystycznego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszystkim mieszkańcom Lubelszczyzny polecam uwadze Kanał Śląski, który powinien połączyć Górna Wisłę z drogami srodladowymi Europy. Proszę także pomyśleć czy nie jest kusząca perspektywa podróży samochodem bez tirów. A do tego jeszcze dochodzi tania energia wodna i bardziej efektywne rolnictwo. To wszystko w zgodzie z zasadą zrównoważonego rozwju rozwoju. Czy to musi być tylko marzenie? Zależy to od nas! JacekBlaz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Coś się chyba urzędasom w głowach pokręciło, brak dróg ekspresowych, istniejące w fatalnym stanie, a teraz wymyślili nowy sposób na zadłużenie kraju. Przecież unia nie da 100% kasy na taka inwestycję. Przynajmniej połowa pójdzie z kieszeni podatników. Brak kasy na szkoły, opiekę zdrowotną, emerytury itp. Już niektóre powiaty, gminy robią modernizację dróg, chodników bez oszczędnosci i pojęcia zrywając nowo położone kostki i asfalty bo jakiś kretyn projektant tak sobie udumał nie licząc się z kosztami. A przecież za tak hybione inwestycje płacimy my wszyscy. NO CHYBA, ŻE POLSKA CHLEBEM I MIODEM PŁYNĄCA JEST POD OST. RZĄDAMI.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: