Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
pożyjemy, zobaczymy, już mieliśmy mieć lotnisko w Gorce Lubartowskiej to i z tymi szynobusami też tak może być.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szynobusy do Lubartowa nie rozwiązują problemu, ponieważ i tak będzie mało jeździło nim osób. A dlaczego, bo przystanki nie są przystosowane do obecnych realiów ( są w nieodpowiednich miejscach) przecież nikt z hamburga i okolic nie będzie chodził kilka kilometrów na st.Lubartów. Na pewno bardziej ekonomiczna by była trasa z Lublina do Parczewa, ponieważ tam okoliczne wioski mają słabą infrastrukturę komunikacyjną. np Gródek. pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rzeczywiście z przystankami może być lipa bo komu np. z Niemiec będzie chciało się chodzić na stację do Bystrzycy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
(...)ale za każdym razem wprowadzenie pociągów uzależniane było od remontu linii kolejowej. Teraz samorządowcy zmienili zdanie. Czyli co? Samorządowcy wypowiadali się na temat stanu torów? A niby skąd oni mieli się na tym znać?!.... a teraz - jak czytamy - zmienili zdanie!!!... Dziękuję za takich durnych samorządowców. Przecież oczywiste jest, że stan torów nie jest najgorszy. Zresztą na tej linii co roku jeździ jubileuszowy pociąg pasażerski złożony z co najmniej 10 wagonów i ciężkiej lokomotywy manewrowej SM42... na trasie LUBLIN - (przez Lubartów) - do Łukowa... Oto on: http://www.pkp.lubartow.pl/p07.jpg więcej na: http://www.pkp.lubartow.pl/ Rzeczywiście jest tak, że jeśli już mowa o problemach przewozowych, to oprócz braku ewentualnych chętnych problemem na tej linii jest stan dużo małych przejazdów kolejowych... – jak czytamy, że wylicza Pan Sobczak. Ale to chyba nie jest aż taki problem... Jak koledzy piszą... umiejscowienie przystanków może okazać się nieco kłopotliwe dla ewentualnych chętnych. No ale jeśli nie ma innej możliwości (alternatywnego transportu BUS) to i chętni się znajdą. A nikt linii kolejowej przecież nie przeniesie w wygodniejsze miejsce...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pan Sobczak już swoj ogłupialnik uruchomił.dOTYCHCZAS SPREZENTOWAŁ lUBARTOWIAKOM lotnisko,a teraz probuje sztuczki z koleją,na ktorą nikogo nie nabierze,bo taj jest akurat zdewastowana,czas przejazdu wydłużony,ceny znacznie wyższe,a docelowo nie ma gdzie pociągiem jechać.Ale Sobczak już myśli o wyborach i sukcesie swoim razem z PO.Niestety dla przekrętow będa tyły!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Otwarcie z pompą.Zamkniecie,bo remont.Koniec jazdy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Studium wykonalności wykona Movares Polska Sp. z o.o.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeżeli cena biletu z Lublina do Lubartowa będzie według taryfy PKP, to szynobus będzie woził powietrze. Przykład: na porównywalnej trasie z Lublina do Nałęczowa (29 km) przejazd kosztuje 6,50 zł (pociągiem osobowym). Jakoś nie chce mi się wierzyć, że tutaj będzie obowiązywał specjalny cennik. Poza tym. Szynobus jadący z prędkością 60 km/h jest dobry dla amatorów wycieczek turystycznych, podziwiających krajobrazy za oknem, a nie dla osób dojeżdżających codziennie do pracy/szkoły/itp.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A do Zamościa to władze wojwództwa to zamieraja cos uruchomić ? czy tez zapomnieli że Roztocze to też leży na terenie województwa lubelskiego ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szynobus do Lubartowa się nie sprawdzi. Dworce i w Lublinie i w Lubartowie i wszędzie są na peryferiach miast. Trzeba by przebudować kolej tak żeby dworce były w centrach miast tak jak jest na zachodzie Polski.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Małe sprostowanie - bilet z Lublina do Nałęczowa kosztuje 4zł, a nie 6,50zł - oferta "Połączenie w dobrej cenie", która obowiązuje na wielu odcinkach na Lubelszczyźnie i nie tylko, m.in. Lublin - Świdnik za 3zł, Lublin - Kraśnik za 5zł, czy Lublin - Puławy za 5,50zl. Z pewnością będzie rozszerzona także na linię do Lubartowa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Smiech na sali - nikt poza rodzina kolejowa nie bedzie tymi szynajbusami jezdzil - busy jezdza co 5 minut, bilet kosztuje 2 zl i jest 7 przystankow na terenie Lubartowa. Za to beda klac mieszkancy Lecznej jak szynajbus bedzie blokowal w szczycie przejazd na Turystycznej. Bedzie tak jak jest teraz w Lukowie - przejezdza pociag wiozacy 20 osob a przed szlabanami stoi po 100 samochodow z obu stron w ogole kolej regionalna w woj. lubelskim to tylko pretekst do tego zeby kolejowe biurokractwo moglo doczekac emerytury
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a po co szynajbusy do Zamoscia? Przeciez nikt nie bedzie sie wlokl 2 godziny pociagiem jak bus jedzie 90 minut i to z centrum do centrum mbezposrednio
Zaloguj się, aby oddać głos
0
robert napisał:
Szynobus do Lubartowa się nie sprawdzi. Dworce i w Lublinie i w Lubartowie i wszędzie są na peryferiach miast. Trzeba by przebudować kolej tak żeby dworce były w centrach miast tak jak jest na zachodzie Polski.
to sie zdecyduj aron. ostatnio sie cieszyles, ze busiarz prezydent zamoyski chce wyprowadzic kolej z centrum zamoscia. teraz mowisz ze pociagi powinny byc z centrum. zylka ci peknie, ze znowu bedzie mozna dojechac wygodnie pociagiem a nie smierdzaca furmanka?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aron napisał:
a po co szynajbusy do Zamoscia? Przeciez nikt nie bedzie sie wlokl 2 godziny pociagiem jak bus jedzie 90 minut i to z centrum do centrum mbezposrednio
aaron, dlaczego wyslales 10 postow pod roznymi nickami?!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to nie moje posty, po prostu wiekszosc ludzi tak mysli milosnicy wiecznie opoznionych pociagow to ulamek procenta mieszkancow Lubelszczyzny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Już w czwartek 24.06.2010r. z stacji w Lublinie wyruszy pierwszy z 5 nowych szynobusów serii SA134 zamówionych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego i nowe pojazdy mają docelowo ma obsługiwać linie Lublin-Stalowa Wola Południe, Dorohusk-Dęblin, Dęblin-Łuków, Łuków-Terespol, Lublin-Lubartów, Lublin-Port Lotniczy w Świdniku, Lublin-Zamość. Około godziny 10:30 wyruszy w swoją pierwszą promocyjną trasę z Lublina do Lubartowa. Zaplanowany program uroczystości: 10:00 – otwarcie, powitanie gości; 10:05 – 10:25 – przemówienia; 10:25 – 10:30 – przecięcie wstęgi, poświęcenie; 10:35 – 11:55 – przejazd promocyjny na trasie Lublin – Lubartów – Lublin (w trakcie wystąpienie przedstawicieli Wykonawcy nt. pojazdu i konstrukcji, konferencja prasowa); 11:55 – przyjazd do Lublina, zakończenie uroczystości.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Są plany żeby zrobić jeden albo kilka przystanków (nowych) na terenie lubartowa (na dotychczasowej linii i dopiero wtedy może to być konkurencja wobec busów. Jeżeliby zrobiono stawkę 2 zł to wtedy dużo osób przesiadłoby sie na pociąg rozsądne godz. przejazdów + konkurencyjna cena + nowe przystanki ( np. w lubartowie lubartów miasto i północ; w Lublinie Lbn zachód; Niemce) = sukces gwarantowany
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy ktoś wie jaki jest aktualny status uruchomienia tej linii?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bugi napisał:
Czy ktoś wie jaki jest aktualny status uruchomienia tej linii?
...ano chyba żaden status... -teraz obiecują pociągi na Zamojszczyznę i zapomnieli o pociągach do Lubartowa. Więc i Ty o nich /na razie/ zapomnij...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: