Lubelski Tesco może jest i dużym sklepem, ale CZYNNYCH kas ma zdecydowanie za mało. Przyznam, że z tego powodu nie lubię tam kupować. Strata czasu przy kasie to norma. A kasy niby-ekspresowe? Czy 10 produktów to nie za dużo na ekspres? W Leclerku jest to 5 produktów i wtedy to jest szybka kasa! W dodatku nikt się nie kłóci, bo w Leclerku w ogóle nie stoi się tak długo jak w Tesco. Sprawdźcie sami! Nieraz mnie zastanawiało, czemu w Tesco kolejka do kasy jest ZAWSZE taka długotrwająca. Chyba chodzi o te kasy, które niby są, ale w wiekszości są nieczynne. Oszczędność na ilości zatrudnianych kasjerek? Zaznaczam, że jestem tylko klientem, nie żadnym pracownikiem jakiegokolwiek sklepu. co ty możesz wiedzieć o hipermarkecie Tesco zastanów się co piszesz!
|
|
powiem tak tesco nie zatrudnia pracowników ktorzy będą expresem pracowali bo to nie o to chodzi jeśli nie masz czasu postać przy kasie 3 minut to idz ku*** na targ tam nie dosyć ze nie ma kolejek to jeszcze za darmo dają pakują zawożą do domu i wsadzą do lodówki za co do leclera to bylem tam ostatnio i stałem w kolejce 20 minut nawet nie usłyszałem Dzień Dobry więc nie wciskaj ludziom kitu!!!!!!!!!
|
|
Najlepszym rozwiazaniem byłoby zaprogramowanie kasy na 10 pozycji i koniec!!! Wtedy polaczki nauczą sie kultury!!!! |
|
Wątpię żeby byla taka kasa chyba ze cię zechcą zatrudnić
|
|
Kilkanaście lat temu pracowałem jako kasjer w Realu..i powiem jedno, jeżeli ktokolwiek ma pretensje, że musi długo stać w kolejce, to niech najpierw sam spróbuje i usiądzie np. na jeden dzień. Wielki szacunek dla kasjerek i kasjerów, którzy nie mogąc znaleźć innej pracy za marne grosze obsługują nas wszystkich, którzy robią zakupy. A co do tzw. wymagających klientów, to niestety, jak ktoś się chamem urodził to chamem pozostanie! |
|
potwierdzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i mogę powiedzieć tak - to większość klientow jest chamskich i nawet nie potrafią zachowac sie przy kasach
|
|
akurat produkty bez kodów kreskowych to wina pracowników, którzy są za to odpowiedzialni, a nie wina klientów. skąd klient niby ma wziąć nalepkę z kodem? poza tym, to że np coś wpada pod kasę bo taśma zła czy coś to też nie jest winą klientów. |
|
wiesz co? ty się walnij w pusty łeb jak ci nie pasuje robienie zakupów w Tesco to nie przylaż i nie denerwuj pracowników bo z tego co mi wiadomo to tobie zawsze coś nie pasuje taka jesteś idealna wez się do prawdziwej roboty a nie tylko narzekasz
|
|
WASZE MOTTO TO DNO! NIE STOSUJECIE SIE DO NIEGO! WASZE KASY SAMOOBSLUGOWE TO ZEPSUTE DZADOSTWO! CZTAJAC TWOJE BREDNIE WIEM ZE TAM NA KASIE PRACUJA LUDZIE PO PODSTAWOWCE I ZAKUTE LBY! KLIENCI MAJA OGARNIAC WASZE KODY? CHYBA SPOBIE KPISZ! TO WASZ ZAS*NY OBOWIZEK!!!!!!!! MOZE MAM SOBIE JESZCZE KODY Z DOMU PRZYNOSCI BO JESTESCIE NIROZGARIECI I NIEWLASCIWIE WYKONUJECIE PRACE?! CO DO KULTURY - MACIE ZAKUTE ŁBY BO INTELIGENTNY CZLOWIEK DOKONUJE ANALIZY SYTUACJI A NIE TNIE JAK CEPEM! WCZORAJ MOJA MAMA PRAWIE PADLA PRZY KASIE BO SIE ZLE CZULA - STALA 2 RAZY PRZY KASIE W KOLEJCE, BYLA TEZ NA SAMOOBSLUGOWYCH ZLOMACH GDZIE WIEKSZOSC ZEPSUTA I TA NIBY "DOBRA" TEZ NAM SIE ZAWIESILA...A MIALYSMY 2 RZECZY... WROCILYSMY PONOWNIE DO KASY NIE WIEDZAC ZE TO Z JAKIMIS PRZYWILEJAMI (CIEZARNE, MATKI Z DZIECMI I INWALIDZI)-NIKT NAM NIE WYTLUMACZYL I NIE POKIEROWAL ANI TEZ NIE OBSLUZYL -BYLYSMY IGNOROWANE PO STANIU POL GODZ W KOLEJCE! BO PIERWSZENSTWO MA USMEICHNIETA, ZDROWA CIEZARNA KTORA NIE DOSC ZE ZOSTALA PRZEPISZCZONA PRZEZ MOJA CHORA MATKE KTORA ZLE SIE CZULA (Z GR INWALIDZKA O KTORA NIKT NIE ZAPYTAL!) TO W DODATKU POSTAWILA MEZA PRZY KASIE I ROBILA W TYM CZASIE PRZEZ 15 MIN JESZCZE ZAKUPY A MY STALISMY! PRZYWILEJ TEJ PANI PRZERODZIL SIE W BEZCZELNOSC NA KTORA KASJERKA NIE ZAREAGOWALA...ALE ZAREAGOWALA ZA TO IGNORANCJA NA MOJA MAME - NO DZIWNE ZEBY 60LETNIA KOBIETA BYLA W CIAZY..WIEC CO ONA TU ROBI PRAWDA?!-O GR INWALIDZKA NIE ZAPTANO..NIE ZAPYTANO O NIC!IGNOROWANO NAS POMIMO ZE MAMA ZGLASZALA ZE SIE ZLE CZUJE! MOJA MATKA KTORA SIE SLANIA NA NOGACH MA STAC I PRZEPUSZCZAC WSZYSTKICH "UPRZYWILEJOWANYCH" (MIMO ZE SAMA JEST...I TO CHYBA BARDZIEJ NIZ ZDROWA MLODA USMIECHNIETA KOBIETA) A JAK SIE ZBUNTOWALA I POWIEDZIALA ZE CHCE WYJSC I PROSZE JA OBSLUZYC W KONCU (PODKRESLAM ZE NIE KRZYCZALA) TO WEZWANO OCHRONE! - TAM SIEDZA ROBOTY CZY LUDZIE? JESLI LUDZIE TO TEPI BO TO ZE DYR KAZE OBSLUGIWAC CIEZARNE TO NIE ZNACZY ZE MOZNA MIEC ZAKUTY LEP I IGNOROWAC CHORA OSOBE! A O ZYCZLIWOSCI NIE WSPOMNE....ALE POMIJAM TEN FAKT BO MOJA MAMA JAKO ZE MA GR INWALIDZKA TEZ BYLA OSOBA UPRZYWILEOWANA! MOZNA UMRZEC PRZY TEJ KASIE I CIE OLEJA!TA KASJERKA TO TEPAK JAKIS BEZ SZKOLY...NAWET SLOWEM SIE NIE ODEZWALA...TAKI WAZ POZIOM PRACY I KOMANTARZY WIEC SIE NIE OSMIESZAJ |
|
potwierdzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i mogę powiedzieć tak - to większość klientow jest chamskich i nawet nie potrafią zachowac sie przy kasachTAK JA WY TEPE DZIDY! ZDECHNAC MOZNA PRZY TEJ WASZEJ KASIE! |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|