Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Tesco Lublin: Mało kupujesz – dłużej stoisz

Utworzony przez ~Marek~, 9 lipca 2010 r. o 14:03 Powrót do artykułu
Lubelski Tesco może jest i dużym sklepem, ale CZYNNYCH kas ma zdecydowanie za mało. Przyznam, że z tego powodu nie lubię tam kupować. Strata czasu przy kasie to norma. A kasy niby-ekspresowe? Czy 10 produktów to nie za dużo na ekspres? W Leclerku jest to 5 produktów i wtedy to jest szybka kasa! W dodatku nikt się nie kłóci, bo w Leclerku w ogóle nie stoi się tak długo jak w Tesco. Sprawdźcie sami! Nieraz mnie zastanawiało, czemu w Tesco kolejka do kasy jest ZAWSZE taka długotrwająca. Chyba chodzi o te kasy, które niby są, ale w wiekszości są nieczynne. Oszczędność na ilości zatrudnianych kasjerek? Zaznaczam, że jestem tylko klientem, nie żadnym pracownikiem jakiegokolwiek sklepu. co ty możesz wiedzieć o hipermarkecie  Tesco  zastanów się co piszesz!  
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
powiem tak tesco nie zatrudnia pracowników ktorzy będą expresem pracowali bo to nie o to chodzi jeśli nie masz czasu postać przy kasie 3 minut to idz ku*** na targ tam nie dosyć ze nie ma kolejek to jeszcze za darmo dają pakują zawożą do domu i wsadzą do lodówki za co do leclera to bylem tam ostatnio i stałem w kolejce 20 minut nawet nie usłyszałem  Dzień Dobry więc nie wciskaj ludziom kitu!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepszym rozwiazaniem byłoby zaprogramowanie kasy na 10 pozycji i koniec!!! Wtedy polaczki nauczą sie kultury!!!!
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wątpię żeby byla taka kasa chyba ze cię zechcą zatrudnić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilkanaście lat temu pracowałem jako kasjer w Realu..i powiem jedno, jeżeli ktokolwiek ma pretensje, że musi długo stać w kolejce, to niech najpierw sam spróbuje i usiądzie np. na jeden dzień. Wielki szacunek dla kasjerek i kasjerów, którzy nie mogąc znaleźć innej pracy za marne grosze obsługują nas wszystkich, którzy robią zakupy. A co do tzw. wymagających klientów, to niestety, jak ktoś się chamem urodził to chamem pozostanie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
potwierdzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   i mogę powiedzieć tak - to większość klientow jest chamskich  i nawet nie potrafią zachowac sie przy kasach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
akurat produkty bez kodów kreskowych to wina pracowników, którzy są za to odpowiedzialni, a nie wina klientów. skąd klient niby ma wziąć nalepkę z kodem? poza tym, to że np coś wpada pod kasę bo taśma zła czy coś to też nie jest winą klientów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wiesz co? ty się walnij w pusty łeb jak ci nie pasuje robienie zakupów w Tesco to nie przylaż i nie denerwuj pracowników bo z tego co mi wiadomo to tobie zawsze coś nie pasuje taka jesteś idealna wez się do prawdziwej roboty a nie tylko narzekasz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 
WASZE MOTTO TO DNO! NIE STOSUJECIE SIE DO NIEGO! WASZE KASY SAMOOBSLUGOWE TO ZEPSUTE DZADOSTWO! CZTAJAC TWOJE BREDNIE WIEM ZE TAM NA KASIE PRACUJA LUDZIE PO PODSTAWOWCE I ZAKUTE LBY! KLIENCI MAJA OGARNIAC WASZE KODY? CHYBA SPOBIE KPISZ! TO WASZ ZAS*NY OBOWIZEK!!!!!!!! MOZE MAM SOBIE JESZCZE KODY Z DOMU PRZYNOSCI BO JESTESCIE NIROZGARIECI I NIEWLASCIWIE WYKONUJECIE PRACE?! CO DO KULTURY - MACIE ZAKUTE ŁBY BO INTELIGENTNY CZLOWIEK DOKONUJE ANALIZY SYTUACJI A NIE TNIE JAK CEPEM! WCZORAJ MOJA MAMA PRAWIE PADLA PRZY KASIE BO SIE ZLE CZULA - STALA 2 RAZY PRZY KASIE W KOLEJCE, BYLA TEZ NA SAMOOBSLUGOWYCH ZLOMACH GDZIE WIEKSZOSC ZEPSUTA I TA NIBY "DOBRA" TEZ NAM SIE ZAWIESILA...A MIALYSMY 2 RZECZY... WROCILYSMY PONOWNIE DO KASY NIE WIEDZAC ZE TO Z JAKIMIS PRZYWILEJAMI (CIEZARNE, MATKI Z DZIECMI I INWALIDZI)-NIKT NAM NIE WYTLUMACZYL I NIE POKIEROWAL ANI TEZ  NIE OBSLUZYL  -BYLYSMY IGNOROWANE PO STANIU POL GODZ W KOLEJCE! BO PIERWSZENSTWO MA USMEICHNIETA, ZDROWA CIEZARNA KTORA NIE DOSC ZE ZOSTALA PRZEPISZCZONA PRZEZ MOJA CHORA MATKE KTORA ZLE SIE CZULA (Z GR INWALIDZKA O KTORA NIKT NIE ZAPYTAL!) TO W DODATKU POSTAWILA MEZA PRZY KASIE I ROBILA W TYM CZASIE PRZEZ 15 MIN JESZCZE ZAKUPY A MY STALISMY! PRZYWILEJ TEJ PANI PRZERODZIL SIE W BEZCZELNOSC NA KTORA KASJERKA NIE ZAREAGOWALA...ALE ZAREAGOWALA ZA TO IGNORANCJA NA MOJA MAME - NO DZIWNE ZEBY 60LETNIA KOBIETA BYLA W CIAZY..WIEC CO ONA TU ROBI PRAWDA?!-O GR INWALIDZKA NIE ZAPTANO..NIE ZAPYTANO O NIC!IGNOROWANO NAS POMIMO ZE MAMA ZGLASZALA ZE SIE ZLE CZUJE!  MOJA MATKA KTORA SIE SLANIA NA NOGACH MA STAC I PRZEPUSZCZAC WSZYSTKICH "UPRZYWILEJOWANYCH" (MIMO ZE SAMA JEST...I TO CHYBA BARDZIEJ NIZ ZDROWA MLODA USMIECHNIETA KOBIETA) A JAK SIE ZBUNTOWALA I POWIEDZIALA ZE CHCE WYJSC I PROSZE JA OBSLUZYC W KONCU (PODKRESLAM ZE NIE KRZYCZALA) TO WEZWANO OCHRONE! - TAM SIEDZA ROBOTY CZY LUDZIE? JESLI LUDZIE TO TEPI BO TO ZE DYR KAZE OBSLUGIWAC CIEZARNE TO NIE ZNACZY ZE MOZNA MIEC ZAKUTY LEP I IGNOROWAC CHORA OSOBE! A O ZYCZLIWOSCI NIE WSPOMNE....ALE POMIJAM TEN FAKT BO MOJA MAMA JAKO ZE MA GR INWALIDZKA TEZ BYLA OSOBA UPRZYWILEOWANA! MOZNA UMRZEC PRZY TEJ KASIE I  CIE OLEJA!TA KASJERKA TO TEPAK JAKIS BEZ SZKOLY...NAWET SLOWEM SIE NIE ODEZWALA...TAKI WAZ POZIOM PRACY I KOMANTARZY WIEC SIE NIE OSMIESZAJ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
potwierdzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   i mogę powiedzieć tak - to większość klientow jest chamskich  i nawet nie potrafią zachowac sie przy kasach
TAK JA WY TEPE DZIDY! ZDECHNAC MOZNA PRZY TEJ WASZEJ KASIE!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...