Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Trolejbus dojedzie do nowych bloków w Lublinie. Już wiadomo kiedy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 8 stycznia 2018 o 15:45 Powrót do artykułu
Lublin powinien mieć tramwaje, a nie zawalidrogi w postaci trolejbusów !!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Lublin powinien mieć tramwaje, a nie zawalidrogi w postaci trolejbusów !!
 Jestem za!!! Z górki zjadą, a pod górkę pasażerowie będą wpychać!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakie tramwaje? Leczcie się. Same górki i wzniesienia, nie ma warunków w Lublinie dla tramwajów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Jakie tramwaje? Leczcie się. Same górki i wzniesienia, nie ma warunków w Lublinie dla tramwajów.
 Hmm... Widziałeś kiedyś Lizbonę? Albo chociaż Lwów?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A skąd wziąć na te tramwaje? Przecież to by kosztowało pewnie z kilkaset mln jeśli w ogóle nie poszłoby w miliardy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
albo taki San Francisco :)  trolejbusy trolejbusy=   śa za to w Salzburgu (Austria), Bostonie i Filadelfi (USA) i w wielu wielu innych krajach Popieram trolejbusy !!  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Powinniście puścić 153 albo 154 od pętli na Granitowej, przez Jana Pawła II aż do Kraśnickiej. Dużo ludzi chętnie z okolic Gęsiej i Granitowej chętnue by z tego rozwiązania korzystało, zwłaszcza że ja tych liniach jeździ i tak mało trolejbusów, to i pętla na Granitowej dałaby radę. Ta pętla na Węglinie to straszna dziura.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pro-developerskie bizancjum komunikacyjne się zapętliło. Chyba trzeba będzie POdnieść ceny na bileciki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gdzie ty chcesz te tramwaje? Połowa ważnych ulic jest na tyle wąska, ze po 1. ekoterrorysci nie zgodzili by sie na wycinku setek albo tysiecy drzew, a jesli nie bylyby one wycinane, to po prostu nie byloby gdzie upchac tramwajow i do tego jeszcze jezdni. Po 2. Lublin jest polozony na wielu wzniesieniach, jak sobie to wyobrazasz? Z okolic np. zamku w strone majdanka? albo z glebokiej w strone zana, z tysiaclecia na czechow itd...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak ZTM zamieniał dawne 28 w 161 to skrócił trasę tej linii o odcinek od Al.Krasnickiej do Poręby bo jak twierdzili nie jeździli tym ludzie. To teraz będą wydłużać z powrotem - robiąc jeszcze większy zawijas. Ośmieszają się tylko. Jak wtedy ludzie prosili żeby to zostawić to byli głusi i ślepi na jakiekolwiek argumenty, teraz tylko przeczą samym sobie i myślą że ludzie mają demencję. Zero logiki w działaniach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
po co tam komu 161? ta linia robi już takie zawijasy, tam jest potrzebne 151 jako szybsza alternatywa dla 10 i 57 które jadą po 40 min do centrum... co za ludzie w tym ZTM, ewidentnie to jakaś zapchaj dziura z tym 161...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zirytowany napisał:
po co tam komu 161? ta linia robi już takie zawijasy, tam jest potrzebne 151 jako szybsza alternatywa dla 10 i 57 które jadą po 40 min do centrum... co za ludzie w tym ZTM, ewidentnie to jakaś zapchaj dziura z tym 161...
 przeczytaj artykuł raz jeszcze i nie zadawaj głupich pytań
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proszę o poprawę komunikacji w stronę Metowa, Dominowa, Gluska....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bezsens, przyznają, że linia 151 ważniejsza a i tak puszczają 161
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lepiej wydłużyć było 151 gdyż jedzie przez raclawickie do centrum napewno więcej osób by na tym skorzystało a 161 ! Z Poręby są mpk na zana .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Proszę o poprawę komunikacji w stronę Metowa, Dominowa, Gluska....
 To w tej sprawie do swojego plebana czy tam sołtysa...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pętli na granitowej nie ma sensu przebudowywac. Za chwilę będzie nowy dworzec i przedużona Granitowa. Najlepiej juz teraz pomyśeć o wygodnej pętli przy stacji Lublin Zachodni
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to ładnie, będzie 161 meandrowało zygzakiem, który tylko pogrąży tą linię. Może takie rozwiązanie byłoby interesujące, że 161 od Zana pojedzie przez Politechnikę i później trasą 152 od Muzycznej w kierunku PKP i dalej obecną trasą na Felin. Po wycofaniu 161 z Krochmalnej, możliwe byłoby uruchomienie linii 150 po trasie: PORĘBA- Granitowa -JPII -zajazd na Os. Widok - JPII i później trasą 161 na Felin, dzięki temu mieszkańcy Czubów otrzymają szybkie, bezpośrednie połączenie z Majdankiem/Felinem bez zbędnego kluczenia po mieście. Problemem tylko może być fakt, że 161 opuściłaby fragment ul. Nadbystrzyckiej. A co do nowej trakcji od JPII do Kraśnickiej to pozostałoby poczekać dłużej, nie byłoby innego wyjścia, chyba, że zabrać jakąś linię kończącą na Porębie i skierować na jakiś inny końcowy, żeby linia 151 miała miejsce na pętli
Zaloguj się, aby oddać głos
0
opt napisał:
Pętli na granitowej nie ma sensu przebudowywac. Za chwilę będzie nowy dworzec i przedużona Granitowa. Najlepiej juz teraz pomyśeć o wygodnej pętli przy stacji Lublin Zachodni
 popieram
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe jak owy ztm będzie to monitorować skoro już teraz nie widzą jak jest zapchana petla na Porebie. Czesto jest tak, że ludzie są wypuszczani niemal na skrzyzowaniu, bo końcowy przystanek jest zastawiony autobusami, które nie zmiescily się na pętlę. Do tego linia 159 mając śmiesznie krótką przerwę nie ma możliwości przejechać przez tę pętlę, by odjechac o czasie, bo inne autobusy/trajtki blokuja wjazd. Z nawracaniem bez wjezdzania na petle też problem, bo miejsce, gdzie mozna nawrócić jest zastawione przez taxi albo ktoś sobie zaparkuje osobowka. I jakoś ztm tego nie widzi..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: