Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Trolejbusy nie będą na razie korzystać z buspasów. Innym kierowcom też nie pozwolą

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 23 maja 2017 r. o 21:43 Powrót do artykułu
Drogie dzieci które wierzą że ludzie z wygodnych samochodów przesiądą się do zasyfionej i zatłoczonej komunikacji, przestańcie fantazjować. I tak nikt dzięki buspasom nie przesiądzie się bo jest to nie opłacalne czasowo i finansowo. Nie wspominając o wygodzie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Policja zamiast ścigać faktycznych piratów drogowych szczególnie motocyklistów, z których część rażąco narusza przepisy ustawi się na pustych bus pasach i będzie hurtowo wypisywać mandaty. PS Życzenia zdrowia psychicznego dla dwóch d..li, którzy na czarnych motocyklach z ogromną prędkością jechali w ostatnią sobotę na jednym kole w okolicach Trojaczkowic. Niestety nie założyłem kamery samochodowej. Byłby to hit głupoty w internecie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zaglosuje na nowego prezydenta który poszerzy sowinskiego do 4 pasów bez buspasów, zlikwiduje buspas na jp2 i zmusi urzedasow do stworzenia zielonej fali
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@mar Korki też były. Głupotą było zrobienie buspasów, zamiast bypasów. Wszyscy jadący na wprost jadą wydzielonym bocznym pasem. Zarówno od Armi Krajowej, jak i JP2. @Wszyscy Żeby buspasy miały racje bytu, to niestety lubelskie ulice muszą mieć po 3 pasy w każdą stronę. Dziwią mnie bardzo - chociaż już coraz rzadziej - te jałowe pyskówki. Nie można zakazać ludziom kupowania samochodów. Tak jak nie można zakazać komuś jazdy rowerem. Problem polega na tym, że od każdego uczestnika drogi należy z równą surowością wymagać korzystania z dróg zgodnie z obowiązującymi przepisami. A u nas jak zawsze są równi i równiejsi. A myt - Polacy zawsze chcieliśmy, by ten drugi miał gorzej ode mnie... Dlaczego?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gdyby głupota była lżejsza od powietrza to lubelscy urzędnicy lataliby jak gołębice, cytując nieodżałowanego doktora Sztrosmajera...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
zaglosuje na nowego prezydenta który poszerzy sowinskiego do 4 pasów bez buspasów, zlikwiduje  buspas na jp2 i zmusi urzedasow do stworzenia zielonej fali
 nikt nie poszerzy Sowińskiego do 4 pasów bo takiego delikwenta okoliczni mieszkańcy wywiozą na taczkach, to samo tyczy się lidwidacji buspasów, a zieloną falę w mieście już mamy, nie wszędzie ale jest
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin stawia na komunikację zbiorową i buspasy to konieczność, żeby ta działała sprawnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego niby mają pozwalać innym kierowcom? Z tego co wiem buspasy buduje się w konkretnym celu. A tym celem nie jest przemieszczanie się samochodów osobowych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
zaglosuje na nowego prezydenta który poszerzy sowinskiego do 4 pasów bez buspasów, zlikwiduje  buspas na jp2 i zmusi urzedasow do stworzenia zielonej fali
Może na początek niech na skrzyżowaniu z Racławickimi ustawią prawidłowo światła!!!, przecież światło zielone od strony Sowińskiego świeci się o kilak sekund krócej niż od strony Poniatowskiego. Różnica jest taka że jadąc od Poniatowskiego przejeżdża 4-5 samochód więcej, niż od Sowińskiego. I taka sytuacja jest od czasu jak skrzyżowanie włączyli do systemu zarządzania ruchem.  I może ktoś mądry wytłumaczyłby mi czemu tak to działa, bo ja nie potrafię znaleźć logicznego wytłumaczenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
OK bus pasy jak najbardziej są potrzebne i co do tego nie ma dwóch zdań. Ale skoro na razie nie będą korzystać z nich to czego nie udostępnić ich zwykłym kierowcom, nie trzeba zasłaniać oznakowania na jezdni wystarczy postawić znak, że można korzystać z bus pasów a później go zdemontować-trochę myślenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lubelski napisał:
undefined napisał:
zaglosuje na nowego prezydenta który poszerzy sowinskiego do 4 pasów bez buspasów, zlikwiduje  buspas na jp2 i zmusi urzedasow do stworzenia zielonej fali
nikt nie poszerzy Sowińskiego do 4 pasów bo takiego delikwenta okoliczni mieszkańcy wywiozą na taczkach, to samo tyczy się lidwidacji buspasów, a zieloną falę w mieście już mamy, nie wszędzie ale jest
 dla paru set mieszkańcow cały lublin ma cierpiec. lepiej wachac spaliny stojacych w korku samochodów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sowińskiego do natychmiastowej przebudowy. Wstyd, aby w Lublinie były największe korki w Polsce. Protest dosłownie kilku osób paraliżuje miasto w którym funkcjonuje około pół miliona osób.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i bardzo dobrze !!!! po buspasach mają śmigać autobusy i trolejbusy !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no i fajnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"buspasy dla dwóch linii jezdzacych raz na godzine swietny pomysl !!!" Wyborny, prawie tak dobry jak 3x sygnalizacja na odcinku 0,5 km na DMM albo olanie rozbudowy Sowińskiego, bo "protestują" Na muzycznej też potestowali...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest dopiero durnota i arogancja władzy. Proponuję zebrać podpisy pod odwołaniem Żuka. Wydaje mi się, że bardzo dużo mieszkańców chętnie by się podpisało za takim rozwiązaniem. DOŚĆ GŁUPOTY URZĘDNICZEJ !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no debil debilem sie podpiera w tym lubelskim magistracie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...