Drogie dzieci które wierzą że ludzie z wygodnych samochodów przesiądą się do zasyfionej i zatłoczonej komunikacji, przestańcie fantazjować. I tak nikt dzięki buspasom nie przesiądzie się bo jest to nie opłacalne czasowo i finansowo. Nie wspominając o wygodzie...
|
|
Policja zamiast ścigać faktycznych piratów drogowych szczególnie motocyklistów, z których część rażąco narusza przepisy ustawi się na pustych bus pasach i będzie hurtowo wypisywać mandaty.
PS Życzenia zdrowia psychicznego dla dwóch d..li, którzy na czarnych motocyklach z ogromną prędkością jechali w ostatnią sobotę na jednym kole w okolicach Trojaczkowic. Niestety nie założyłem kamery samochodowej. Byłby to hit głupoty w internecie.
|
|
|
|
zaglosuje na nowego prezydenta który poszerzy sowinskiego do 4 pasów bez buspasów, zlikwiduje buspas na jp2 i zmusi urzedasow do stworzenia zielonej fali
|
|
@mar
Korki też były. Głupotą było zrobienie buspasów, zamiast bypasów. Wszyscy jadący na wprost jadą wydzielonym bocznym pasem. Zarówno od Armi Krajowej, jak i JP2.
@Wszyscy
Żeby buspasy miały racje bytu, to niestety lubelskie ulice muszą mieć po 3 pasy w każdą stronę. Dziwią mnie bardzo - chociaż już coraz rzadziej - te jałowe pyskówki. Nie można zakazać ludziom kupowania samochodów. Tak jak nie można zakazać komuś jazdy rowerem. Problem polega na tym, że od każdego uczestnika drogi należy z równą surowością wymagać korzystania z dróg zgodnie z obowiązującymi przepisami. A u nas jak zawsze są równi i równiejsi. A myt - Polacy zawsze chcieliśmy, by ten drugi miał gorzej ode mnie... Dlaczego?
|
|
gdyby głupota była lżejsza od powietrza to lubelscy urzędnicy lataliby jak gołębice, cytując nieodżałowanego doktora Sztrosmajera...
|
|
nikt nie poszerzy Sowińskiego do 4 pasów bo takiego delikwenta okoliczni mieszkańcy wywiozą na taczkach, to samo tyczy się lidwidacji buspasów, a zieloną falę w mieście już mamy, nie wszędzie ale jest |
|
Lublin stawia na komunikację zbiorową i buspasy to konieczność, żeby ta działała sprawnie.
|
|
A dlaczego niby mają pozwalać innym kierowcom? Z tego co wiem buspasy buduje się w konkretnym celu. A tym celem nie jest przemieszczanie się samochodów osobowych.
|
|
Może na początek niech na skrzyżowaniu z Racławickimi ustawią prawidłowo światła!!!, przecież światło zielone od strony Sowińskiego świeci się o kilak sekund krócej niż od strony Poniatowskiego. Różnica jest taka że jadąc od Poniatowskiego przejeżdża 4-5 samochód więcej, niż od Sowińskiego. I taka sytuacja jest od czasu jak skrzyżowanie włączyli do systemu zarządzania ruchem. I może ktoś mądry wytłumaczyłby mi czemu tak to działa, bo ja nie potrafię znaleźć logicznego wytłumaczenia. |
|
OK bus pasy jak najbardziej są potrzebne i co do tego nie ma dwóch zdań. Ale skoro na razie nie będą korzystać z nich to czego nie udostępnić ich zwykłym kierowcom, nie trzeba zasłaniać oznakowania na jezdni wystarczy postawić znak, że można korzystać z bus pasów a później go zdemontować-trochę myślenia.
|
|
dla paru set mieszkańcow cały lublin ma cierpiec. lepiej wachac spaliny stojacych w korku samochodów |
|
Sowińskiego do natychmiastowej przebudowy.
Wstyd, aby w Lublinie były największe korki w Polsce.
Protest dosłownie kilku osób paraliżuje miasto w którym funkcjonuje około pół miliona osób.
|
|
i bardzo dobrze !!!! po buspasach mają śmigać autobusy i trolejbusy !!!
|
|
no i fajnie
|
|
"buspasy dla dwóch linii jezdzacych raz na godzine swietny pomysl !!!"
Wyborny, prawie tak dobry jak 3x sygnalizacja na odcinku 0,5 km na DMM albo olanie rozbudowy Sowińskiego, bo "protestują" Na muzycznej też potestowali...
|
|
To jest dopiero durnota i arogancja władzy. Proponuję zebrać podpisy pod odwołaniem Żuka. Wydaje mi się, że bardzo dużo mieszkańców chętnie by się podpisało za takim rozwiązaniem. DOŚĆ GŁUPOTY URZĘDNICZEJ !
|
|
no debil debilem sie podpiera w tym lubelskim magistracie
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|