Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
W Rzeszowie już jest kładka, nic ciekawego....a ludzi i tak dalej chodzą między samochodami
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Student napisał:
W Rzeszowie już jest kładka, nic ciekawego....a ludzi i tak dalej chodzą między samochodami
W Rzeszowie jest kładka!Niesłychane!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Echo Investmen było chętne, ale moherowe władze już nie a teraz bardzo żałują.................
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Też mi pomysł z przeniesieniem na estakadę obu jezdni Al. Solidarności?!!! Ktoś kto normalnie myśli nie będzie miał żadnych problemów z zauważeniem, że estakada powinna biec od Al. Sikorskiego do Ducha nad Al. Solidarności z uwagi na naturalne ukształtowanie terenu - tak jak to jest z wiaduktem na Al. Smorawińskiego. Dobudować należałoby bezkolizyjne wjazdy na estakadę z Al. Solidarności i ul. Północnej. To jest jedyny sposób by usprawnić ruch na tym skrzyżowaniu - ktoś kto tamtędy jeździ to widzi, że korki w stronę Warszawy są mniejsze niż ten, który generuje zjazd z Al. Solidarności (od Centrum) w Al .Sikorskiego. Rondo niczego tu nie usprawni - dalej będzie gigantyczny korek (a może większy niż dotychczas) przy zjeździe w lewo w Sikorskiego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pomyślmy duża część tranzytu przez miasto jedzie tym skrzyżowaniem, jak wejdą tam drogowcy na dobre dwa lata to korki będą zaczynały się już na felinie, a w gorącym okresie (przed dniami wolnymi od pracy w długie weekendy) to nawet przy dawnych krzyżówkach świdnickich. Po 2-3 latach budowy urzędnicy odtrąbią wielki sukces zmniejszenia ruchu którego przyczyną nie będzie jak podadzą "genialna przebudowa skrzyżowania" tylko zakończenie budowy obwodnicy Lublina. A przez te 3 lata co lokalni kierowcy się uklną to już ich, bo przecież przebudowa najruchliwszego skrzyżowania w mieście nie może zaczekać aż obwodnica miasta (lub chociaż jej część prowadząca do stolicy) będzie oddana do użytku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
opinia sanepidu haha ,czyzby to miała byc knajpa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
święta racja, ale u nas władze myślą inaczej i co im zrobisz? tłumoki wzięły się za porządki w mieście i porządku nie będzie niestety
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ǝɔuoɹpǝıq ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ɾndnʞ ǝıu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobrze ktoś wcześniej napisał, że główny "przepływ" samochodów na tym skrzyżowaniu dotyczy kierunku z Al. Solidarności w lewo na ul. Sikorskiego. Oprócz ruchu tzw. tranzytowego (w ciągu DK 19, ale także droga na Nałęczów i na Opole Lub.) jest to także ważny węzeł ruchu lokalnego łączący centrum Lublina z południowo wschodnimi dzielnicami miasta oraz wioskami leżącymi w pobliżu (gminy Niedrzwica, Konopnica) nie mówiąc już o marketach przylegających do Al. Kraśnickiej, czy choćby wielkim szpitalu. Może jakiś specyalista od spraw ruchu drogowego to przeczyta i weźmie pod uwagę moje uwagi podczas projektowania skrzyżowania?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda że nie piszą, że urzędasy chciały łapówę, żeby echo mogło tam cokolwiek zrobić. Tak się kończy jak ktoś jest zachłanny i przekupny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak widzę co czytam przecieram oczy ze zdziwienia. Dlaczego nie zrobić akcji jak na estakadzie przy smorawińskiego? Po co kombinować eksperymenty? może ktoś mnie oświecić?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeszcze jedno: po otwarciu obwodnicy Lublina pojazdy jadące z Wawy na Chełm Zamość lub odwrotnie będą jechały obwodnicą, a nie przez estakadę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem" aby dodać komentarz: