Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
20 mln na biezace remonty nawierzchni nie maja a na 10 razy wiecej sie POrywaja? Do wyborow POzostalo cos okolo 290 dni ;p Co tym razem zostanie sprzedane z miejskiego majatku zeby sfinansowac wywlaszczenia i rozpoczecie robot na Melgiewskiej??? Szybciej utoniemy w dlugach czy posniegowym blocie???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jedynie 57.000.000 zł za kilometr drogi. Ludzie skąd takie ceny i my za to mamy płacić?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
;o to teraz będzie też 2 pas-mówka w budowie?? mamy już teatr, aquapark, tunel w budowie:D ehh... co byśmy zrobili bez naszych kochanych włodarzy... Swoją drogą puszczenie trolejbusów przez część Grygowej gdzie są baraki socjalne to jawna zgoda na zdemolowanie tych autobusów... ktoś kto wyraził na to zgodę powinien za przyszłe zniszczone trolejbusy odpowiadać finansowo!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Super informacja!! Bo już mam dosyć dojeżdżania na lotnisko po tych dziurach!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kalkulator napisał:
To jedynie 57.000.000 zł za kilometr drogi. Ludzie skąd takie ceny i my za to mamy płacić?
swoją drogą nie zwróciłem na to uwagi... czyżby ten odcinek to miała być autostrada?? A może ma mieć znacznie lepsze parametry od autostrady?? O ile dobrze pamiętam budowa 1 km autostrady jest tańsza.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TomekLBN napisał:
(...) zdemolowanie tych autobusów (...)
miało być trajtków aby nikt się nie przyczepił o głupi szczegół
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Fajnie,że ktoś w lotnisko jeszcze wierzy,do tego przebudowa mełgiewskiej z trakcja dla trolejbusów,ze swojej strony dodałbym kilka wiaduktów nie mówiąc o 4 pasmowej autostradzie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a czy autor tekstu wie gdzie jest chlodnia????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A to dobre ! Faktycznie koszt wybudowania 1km autostrady jest 6-7 kronie niższy niż tego królewskiego traktu. Ponoć cena tak wysoka bo kratki od studzienek kanalizacyjnych maja być wykonane ze złota, ponoć lubelszczyzna to jedno ze zbłąkanych województw Arabii Saudyjskiej a jak wiadomo nas stać.. a co ! Taniej nie może być bo swoi muszą sie nachapać. Ludzi ku***ca już bierze na to co tu się dzieje.. Ludzie zbierzmy się w kupe, wyjdzmy na ulice, dajmy w mordy komu trzeba.. jak słownie nie rozumieją to może pięściami i mołotowami przykonamy tych skurwesynów do abdykacji, hehe
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JPII napisał:
A to dobre ! Faktycznie koszt wybudowania 1km autostrady jest 6-7 kronie niższy niż tego królewskiego traktu. Ponoć cena tak wysoka bo kratki od studzienek kanalizacyjnych maja być wykonane ze złota, ponoć lubelszczyzna to jedno ze zbłąkanych województw Arabii Saudyjskiej a jak wiadomo nas stać.. a co ! Taniej nie może być bo swoi muszą sie nachapać. Ludzi ku***ca już bierze na to co tu się dzieje.. Ludzie zbierzmy się w kupe, wyjdzmy na ulice, dajmy w mordy komu trzeba.. jak słownie nie rozumieją to może pięściami i mołotowami przykonamy tych skurwesynów do abdykacji, hehe
Pomysl z tymi rekoczynami moze i dobry ale jak pokazal wczoraj TK jedynymi ktorzy na tym ucierpia bedziemy my i nasi oprawcy - decydenci wyjda z tego obronna reka i z pelnymi portfelami. Nie wiem czy pamietasz, ze w poprzednim wcieleniu ulicy sie nie bali bo mieli...paly . Teraz paly tez maja i jedyne czego sie obawiaja to tego samego, co przed wiekiem - bojkotu systemu, ktory dla siebie tworza a elektorat jak trzeba to nawet samochodami do urn woza. Czy pamietasz jak za ulic rogami stawalismy i z wypiekami na twarzy liczylismy ile faktycznie procent do urn biezy? Zrob POwtorke z historii i przeprowadz sondaz wlasny - ludzie chca nadal u wladzy aferzystow i oszustow czy normalnego zycia i odpowiedzialnosci za slowa i czyny tych ktorym swoj mandat zaufania dali? POrownaj pozniej wynik wlasnych sondazy z tymi medialnymi i bedziesz mial odpowiedz, ze jedyne co sie ewentualnie zmienilo to rece ktore... trzymaja "paly".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JPII napisał:
A to dobre ! Faktycznie koszt wybudowania 1km autostrady jest 6-7 kronie niższy niż tego królewskiego traktu. Ponoć cena tak wysoka bo kratki od studzienek kanalizacyjnych maja być wykonane ze złota, ponoć lubelszczyzna to jedno ze zbłąkanych województw Arabii Saudyjskiej a jak wiadomo nas stać.. a co ! Taniej nie może być bo swoi muszą sie nachapać. Ludzi ku***ca już bierze na to co tu się dzieje.. Ludzie zbierzmy się w kupe, wyjdzmy na ulice, dajmy w mordy komu trzeba.. jak słownie nie rozumieją to może pięściami i mołotowami przykonamy tych skurwesynów do abdykacji, hehe
to za komuny pełno było takich odważnych !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JPII napisał:
A to dobre ! Faktycznie koszt wybudowania 1km autostrady jest 6-7 kronie niższy niż tego królewskiego traktu. Ponoć cena tak wysoka bo kratki od studzienek kanalizacyjnych maja być wykonane ze złota, ponoć lubelszczyzna to jedno ze zbłąkanych województw Arabii Saudyjskiej a jak wiadomo nas stać.. a co ! Taniej nie może być bo swoi muszą sie nachapać. Ludzi ku***ca już bierze na to co tu się dzieje.. Ludzie zbierzmy się w kupe, wyjdzmy na ulice, dajmy w mordy komu trzeba.. jak słownie nie rozumieją to może pięściami i mołotowami przykonamy tych skurwesynów do abdykacji, hehe
to za komuny pełno było takich odważnych !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Licznik napisał:
20 mln na biezace remonty nawierzchni nie maja a na 10 razy wiecej sie POrywaja? Do wyborow POzostalo cos okolo 290 dni ;p Co tym razem zostanie sprzedane z miejskiego majatku zeby sfinansowac wywlaszczenia i rozpoczecie robot na Melgiewskiej??? Szybciej utoniemy w dlugach czy posniegowym blocie???
Tobie to Licznik zawsze coś nie pasuje Może za te 290 dni więcej władzy dostanie ten radny co to ma gdzieś zdanie mieszkańców i nie jest z PO i co wtedy chłopie napiszesz? Że się myliłeś?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja pier**le!!! Nie mogę was już czytać wy zapyziali malkontenci!!! Ta droga MUSI zostać zbudowana bo ma znaczenie strategiczne dla naszego regionu! Dojazd do przyszłego lotniska i drogi ekspresowej! A jeżeli chodzi o koszty to widać że nikt nie ma pojęcia o budowie dróg. Średnio za kilometr autostrady poza terenem zabudowanym, gdzie prawie niczego nie trzeba wyburzać, cena wynosi ok. 10 mln euro, czyli 40 mln zł. Tutaj zaproponowana cena przetargowa najprawdopodobniej zostanie ścięta o połowę (co wynika z moich obserwacji innych przetargów dotyczących budowy dróg). Ale przecież jest to teren zabudowany, dodatkowo planowana jest nad jezdnią trakcja trolejbusowa, która także MUSI w tym miejscu powstać, żeby było połączenie z planowaną od dawna zajezdnią na Majdanie. Jak coś wam się nie podoba, to won na wieś, gdzie nie ma takich dróg w planach, więc nie można robić przekrętów (nic nie mam do mieszkańców wsi, w przeciwieństwie do wieśniaków). Dziękuję.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chociaż jeden mądry komentarz. Jak zwykle powiem, że czytając te wasze wypowiedzi widać, że nic nigdy nie robiliście sami tylko wszystko bierzecie gotowe. A czasy mamy takie, że wszystko kosztuje. Z każdej strony tylko sprzeciw, nic się nie dzieje na lubelszczyźnie jest bieda itd - źle, są plany projekty i pieniądze na to - źle. Oczywiście można to zrobić tanim kosztem i całe życie później poprawiać i tamować ruch stwarzać utrudnienia ale tego oczywiście nie widzicie zza swoich biureczek w zapyziałych pokoikach. Pozdrawiam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/1,34975,7...n_i_trabek.html Ile według "naszych" urzędasów taka inwestycja by kosztowała?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No właśnie-macie rację Panowie "nade mną"-Ci wszyscy krytykanci są tacy jak jedna z moich bliskich osób (no nie powiem kto)-jak coś "nowego/nowoczesnego"w domu miało się zrobić ,to była "mega-kłótnia" ,ale gdy już było zrobione do końca i"zdało egzamin",to wtedy ta osoba chwaliła się przed innymi(obcymi,znajomymi) :"jakaż to u nas w domu teraz wygoda od kiedy jest to NOWE "...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: