Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Utrudnienia drogowe na al. Spółdzielczości Pracy

Utworzony przez Jan Kowalski, 19 października 2010 o 02:53 Powrót do artykułu
Jadąc ul. Związkową od Bursaków skrajnym prawym pasem będzie teraz można skręcić w prawo w al. Spółdzielczości Pracy, ale też jechać prosto – Do tej pory możliwy był jedynie skręt w prawo - tłumaczy Nowicki. FAIL. Nie tędy droga... Największy korek jest zawsze dla samochodów skręcających na lewo, ze Związkowej w kierunku na Lubartów, a nie w kierunku centrum. Czas przejazdu jest tak krótki, że trzeba odstać nawet potrójną zmianę świateł. To te samochody głównie wstrzymują ruch, nie mieszczą się na pasie wyznaczonym dla lewoskrętu, co powoduje czasem blokowanie skrzyżowania ul.Związkowej z ul.Bursaki. Ratunkiem byłoby stworzenie dwóch pasów do lewoskrętu. No i czy przy okazji robót na skrzyżowaniu: czy nie można wreszcie zmienić świateł - dołożyć zieloną strzałkę dla samochodów jadących przedłużeniem Związkowej, od Bazylianówki i skręcających w prawo, w kierunku na Lubartów? Często jest taka sytuacja: Po długim oczekiwaniu, przy zupełnie pustej (w prawo trzy wolne pasy) drodze, wreszcie pojawia się upragnione zielone światło do prawoskrętu, ale jednocześnie wtedy pojawia się też zielone światło dla pieszych, na kolidującym z tym ruchem przejściu w poprzek Alei Spółdzielczości Pracy. Kto tak wymyślił? Przecież to jest śmiertelne zagrożenie dla pieszych. Komu potrzebne jest zagazowywanie Lublina spalinami? Gdzie tu sens, gdzie logika?
Ostatnio edytowany 19 października 2010 o 02:54
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kilka razy dziennie tamtędy jadę i się zgadzam z przedmówcą że lepiej zrobić 2 pasy do lewoskrętu, w prawo i prosto jest mały ruch, prosto zawsze w pierwszym cyklu można się załapać, a w prawo w godzinach szczytu w 2, w lewo to koszmar (kierowcy objeżdżają to jadąc prosto i robiąc nawrotkę, ale nie każdy wie że tak można więc są spore korki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
gość napisał:
Kilka razy dziennie tamtędy jadę i się zgadzam z przedmówcą że lepiej zrobić 2 pasy do lewoskrętu, w prawo i prosto jest mały ruch, prosto zawsze w pierwszym cyklu można się załapać, a w prawo w godzinach szczytu w 2, w lewo to koszmar (kierowcy objeżdżają to jadąc prosto i robiąc nawrotkę, ale nie każdy wie że tak można więc są spore korki.
goscio tlumaczyl jak bedzie sie idbywal ruch podczas remontu tego odcinka a nie jak bedzie po
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jan Kowalski ma rację. Nie mam już siły do tych deb***i, którzy odpowiadają za organizację ruchu. Co za kretyn to wymyślił? Czy on posiada w ogóle prawo jazdy, czy też jego idolem jest Jarek K.?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
najprostszym rozwiązaniem, nie wymagającym przebudowania skrzyżowania byłoby dłuższe zielone dla skręcających w lewo, powiedzmy o 10-15 sekund - wg mnie to dużo dla skrecających w lewo, ale krótko dla przecinających to skrzyżowanie - jadących al Spółdzielczości, etc..
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: