Na wszelki wypadek jakby jeszcze ktoś nie poczytał sobie opinii w Internecie przed kupieniem (tak jak i mi się, niestety, raz w życiu zdarzyło...) - przestrzegam przed sklepem (...), przynajmniej jeśli chodzi o sprzedaż internetową. Ten sklep oszukuje ludzi, nie wysyła towaru i nie zwraca pieniędzy, kontakt ze sprzedającym jest straszny, właściciel sklepu wymiguje się od wysyłki lub wręcz bezczelnie wyśmiewa rozmówcę. Nie dajcie się nabrać...
Ostatnio edytowany 24 listopada 2014 r. o 13:42
|
|
Potwierdzam opinię, zamówiłem towar, który jest niby dostępny, zapłaciłem i nie mam ani towaru ani pieniędzy. Właściciel po moich interwencjach telefonicznych ocknął się i stwierdził że towaru nie ma i mam czekać. Na słowa, że odstępuję od umowy i chcę zwrotu pieniędzy przerwał rozmowę telefoniczną. Uważajcie
|
|
Niestet ja też jestem w takiej sytuacji. Zapłaciłam za towar i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam. Ten gość jest bardzo beszczelny i kpiny sobie robi ze swoich klientów. Jak ktoś wejdzie na stronę sklepu wybór namiotów i to nie byle jakich jest ogromny i o dziwo wszystkie są dostępne (potwierdza to właściciel sklepu przez rozmowę telefoniczną). Gdy się dokona wpłaty właściciel tłumaczy się brakiem i ściemnia, że należy czekać. Kontakt jest bardzo chaotyczny, nie ma czasu na wyjaśnienie sprawy. Nie ma szans na towar ani na zwrot kasy.
|
|
Też jestem w tej samej sytuacji- namiot i śpiwór zamówiony trzy tygodnie temu- ani towaru ani kasy...w dniu dzisiejszym wysłałam do prokuratury w Lublinie zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa oszustwa - nie bądźcie bierni i również działajcie z literą prawa, trzeba ukrócić ten proceder!
|
|
Ostatecznie udało mi się załatwić sprawę ze sklepem polubownie- otrzymałam inny namiot wzamian za wpłacone pieniądze ( dostałam na ten namiot nawet extra rabat, bo był droższy)- ostatecznie jestem zadowolona bo udało mi się załatwić sprawę przed rozpoczęciem urlopu i mam produkt, który mnie satysfakcjonuje, ale kosztowało mnie to trochę stresu i wiele telefonów. Według mnie sklep ma przejściowe problemy finansowe, które go stopują w działaniu, jednak potrafi zaoferować towar w dobrej cenie, czego dowodem jest namiot, który otrzymałam - opcja dostawy za pobraniem jest przy tym znacznie bardziej bezpieczna, bo w razie braku produktu na magazynie można się zawsze wycofać z transakcji bez uszczerbku w portfelu.
|
|
Js zamówiłam towar 11 sierpnia i po kilku telefonach pan powiedział że ma czas na wysyłkę 14 dni i ze do piątku mam dostać towar zobaczymy po przeczytaniu tych wszystkich opini to nie chce mi się wierzyc ze go dostane wogóle mam taką nadzieje
|
|
Ha!ha!ha!Zachciało się wam niskich cen i zaoszczędzenia kilku złotych bo taniej zamiast kupić normalnie?no to macie jelenie;))))
|
|
Oszuści, ponad miesiąc temu zmówiłam buty, zero towaru, zero pieniędzy. Po wielu telefonach, w tym w większości nieodebraych zgłosiłam w dniu 03.09 sprawę na Policję, wyslałam tez skarge do UOKiK oraz Instepktoratu Inspekcji Handlowej w Lublinie! Policja mówi, że im więcej takich zgłoszeń bedzie tym skuteczniej bedą mogli działać więc jeśli i Was oszunano zgłaszjcie to koniecznie!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Taki sam problem, kupiłem namiot. I sama sciema w telefon, w poniedziałek zakładam sprawę.
|
|
Taki sam problem, kupiłem namiot. I sama sciema w telefon, w poniedziałek zakładam sprawę.Ja użeram się z nimi już prawie trzy miesiące o zwrot kasy lub towar którego nie dostarczyli.... chyba wszystkie metody polubowne wyczerpałem, teraz to już tylko zgłoszenie na policję z artykułu art. 286 § 1 k.k. (oszustwo) oraz wszczęcie postępowania sądowego, które zakończy się zapewne windykacją należności. Generalnie porażka :( dziwne, że jeszcze działają... |
|
Niestety wpadłem w ten sam kanał. (kto szybko płaci dwa razy płaci).
Czy może ktoś podać szczegółowe dane właściciela sklepu? Chcę zawiadomić policję i prokuraturę, a niestety nowa taktyka właściciela to unikanie kontaktu.
|
|
Ten oszust nadal działa. Mnie też okradł. Zgłaszam sprawę policji i wszędzie gdzie się tylko da. Proszę o kontakt chętnych do pociągnięcia do odpowiedzialności tych złodziei!
|
|
My rownież zostaliśmy oszukani. Po 3 miesiącach czekania i o dziwo odbierania telefonów przez zapewne podstawionego odbieracza tel zgłosiliśmy sprawę na policję . Nawet na komendzie policji zadzwoniłam do niego i przy policjantce koleś odebrał ale jak usłyszał ją w tle to przerwał rozmowę. Potrzebne są zamówienia i emaile jakie do nich wysłaliście . Potwierdzenie na jakie konto wpłaciliście . To policja pózniej oddaje sprawę do prokuratury . A co myślicie o zawiadomieniu prasy w kwestii nieskuteczności policji? Chodzi o to że nie zamknęli strony sklepu (pomimo tylu zgłoszeń )!!!! Wiec kolejne osoby są oszukiwane!!!!
|
|
Witam
Niestety ja czuję się oszukana przez ten sklep. Zakupiłam u nich buty dla męża na prezent, ponieważ jestem ostrożny przy zakupach internetowych wybrałam dostawę za pobraniem. Poprosiłam o szybką wysyłkę. Otrzymałam informację, że jeżeli wpłacę na konto to będzie szybciej i niestety dałam się wyrolować. Pieniądze wpłaciłam 2 października do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru. Dzwoniłam, pisałam wiadomości i niestety nic. Minęło 14 dni roboczych od dnia zamówienia. Poprosiłam o zwrot pieniędzy w ciągu 3 dni. Jeżeli ich nie otrzymam zgłaszam sprawę do Prokuratury o oszustwo z art 286 ponieważ nie mam już do nich siły. Tym bardziej, że pan który odbiera telefon zbywa mnie tylko informacją: jestem chory, niemogłem, proszę czekać, postaram się itd. A potem się rozłącza. Żadnych konkretów.
|
|
Nigdy nie kupię towaru jak go nie zobaczę i nie pomacam. Dziwię się ludziom, którzy w ten sposób robią zakupy nie wiadomo od kogo i gdzie. :ph34r: Dlatego są takie rezultaty. :D
|
|
Witam Niestety ja czuję się oszukana przez ten sklep. Zakupiłam u nich buty dla męża na prezent, ponieważ jestem ostrożny przy zakupach internetowych wybrałam dostawę za pobraniem. Poprosiłam o szybką wysyłkę. Otrzymałam informację, że jeżeli wpłacę na konto to będzie szybciej i niestety dałam się wyrolować. Pieniądze wpłaciłam 2 października do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru. Dzwoniłam, pisałam wiadomości i niestety nic. Minęło 14 dni roboczych od dnia zamówienia. Poprosiłam o zwrot pieniędzy w ciągu 3 dni. Jeżeli ich nie otrzymam zgłaszam sprawę do Prokuratury o oszustwo z art 286 ponieważ nie mam już do nich siły. Tym bardziej, że pan który odbiera telefon zbywa mnie tylko informacją: jestem chory, niemogłem, proszę czekać, postaram się itd. A potem się rozłącza. Żadnych konkretów.A co nie a normalnych sklepów? |
|
Po rozmowie z Panem Jackiem z posta powyżej postanowiłem złożyć grupowe zgłoszenie o popełnieniu przestępstwa z art 286 KK. Jeśli bedzie nas wiecej to prokuratura inaczej zadziała. Zachęcam do kontaktu. Michał 504 650 744
|
|
Ta sama sytuacja, towar zakupiony 14 lipca, sprzedawca udaje głupiego, do dzisiaj brak towaru i oczywiście pieniedzy, które natychmiast po dokonaniu zakupu wpłaciłam.
|
|
A co nie a normalnych sklepów?Panie Januszu- oczywiście, że są. Ale czasem okoliczności życiowe się tak ułożą, ze jedynym rozwiązaniem aby coś kupić jest własnie sklep internetowy. Może Pan tego nie doświadcza, stąd tak łatwo o niezrozumienie....I oby Pan takich okoliczności nie doświadczył. |
|
Odpowiadam na swoj post ale zglosilo sie do mnie kilka osob a jednoczesnie Policja z Lublina zaczela dzialac na powaznie.
Przekazalem dane I gosciu sie nie wywinie, bo sa dowody na wyludzenia. Traz zajmie sie nim Kodeks Karny.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|