Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

W 1,5 godz. pociągiem do Warszawy? Najpierw przygotują objazd, potem remont

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 7 września 2016 o 15:42 Powrót do artykułu
Tym bardziej dziwne brak postoju w Radzyniu. Czyżby te kilka złotych od pasażerów z Radzynia i szansa dla nich na podróż do Lublina lub Warszawy była niczym?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pożyjemy, zobaczymy... na razie "polski Pendolino" został, już jakiś czas temu - wycofany pono z tej trasy, choć do terminu zamknięcia trasy jeszcze daleko... A może się mylę? Może jeszcze jeździ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A propos... Co slychac u lolo pindolo? Doradza Ukraincom jak dostac zegarek za skład pendolino ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I gitara, nie będą psychole maszyniści trąbić w środku nocy jadąc przez miasto , a niektórzy robią to szczególnie złośliwie i bez uzasadnienie bo nikt tego nie kontroluje. A ryk pociągu o 3 w nocy potrafi zerwać na nogi połowę osiedla . Przyjdzie i czas na rozliczenie maszynistów!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dobrze że nie zajmuje się tym pan Muszyński, przynajmniej projekt ma szanse na realizację.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
I gitara, nie będą psychole maszyniści trąbić w środku nocy jadąc przez miasto , a niektórzy robią to szczególnie złośliwie i bez uzasadnienie  bo nikt tego nie kontroluje. A ryk pociągu o 3 w nocy potrafi zerwać na nogi połowę osiedla . Przyjdzie i czas na rozliczenie maszynistów!!
hehehe jak się pochodzi ze wsi co się nie słyszało na niej co pociąg, a potem się kupuje mieszkanie obok linii kolejowej która jest prawie od 120lat, to trzeba być psychicznym, co widać po twoich wpisach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a nie tak dawno jakaś mądralińska z PKP,chwaliła się że 30-stka ma być dwutorowa i zelektryfikowana na całej długości...CO PO RAZ KOLEJNY PRZEPADŁA UNIJNA FORSA,BO NIK NIE POTRAFIŁ JEJ NA CZA MĄDRZE WYKORZYSTAĆ???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Potwierdzam ,to prawda o tym trąbieniu bez potrzeby, od razu slychać czy maszynista jest normalny czy też idiota.Trąbić musi ale ten normalny robi to o wiele krócej,a dureń piłuje ile wleże co w nocy lub przy małym dziecku jest denerwujące.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Potwierdzam ,to prawda o tym trąbieniu bez potrzeby, od razu slychać czy maszynista jest normalny czy też idiota.Trąbić musi ale ten normalny robi to o wiele krócej,a dureń piłuje ile wleże co w nocy lub przy małym dziecku jest denerwujące.
Co za dureń kupuje mieszkanie przy torach z małym dzieckiem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drodzy rodzice, kupując mieszkanie kierujcie się dobrem dziecka a nie widokiem z okna czy też bliskością ulicy, więc: z dala od ulic i torów, a bliżej placów zabaw dla dzieci.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Pożyjemy, zobaczymy... na razie "polski Pendolino" został, już jakiś czas temu - wycofany pono z tej trasy, choć do terminu zamknięcia trasy jeszcze daleko...  A może się mylę? Może jeszcze jeździ?
Nie jeździ
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gdyby w Polsce planowało się i budowało trochę bardziej z głową, to najpierw linia z Łukowa do Lublina powinna zostać przebudowana na całej długości na dwutorwą i zelektryfikowaną, a następnie należałoby się zabrać za modernizację linii Lublin-Otwock. Dzięki temu Lublin i region miałyby w krótkim czasie dwie porządne linie kolejowe łączące nas z Warszawą. A wszystko w tym przypadku wskazuje, że niezbędne przebudowy linii zastępczych zostały zostawione na ostatnią chwilę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co tam u Grzegorza M. Volvo, wypieprzonego ze stanowiska w PLK po tym, jak odkryto co ma "za uszami"?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szkoda ,jeszcze z 10 lat i wszystko by ładnie zardzewiało rozsypało sie ,a tu jakiś 2 tor ,elektryczność ,a przecie wiadomo ,że kury przestanom jaja nieść , krowy przestanom mleko dawać i gospodynie też przestanom dawać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wczoraj przejeżdżał przez Puławy, czyli twoje informacje są z d.....y wyjęte.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Potwierdzam ,to prawda o tym trąbieniu bez potrzeby, od razu slychać czy maszynista jest normalny czy też idiota.Trąbić musi ale ten normalny robi to o wiele krócej,a dureń piłuje ile wleże co w nocy lub przy małym dziecku jest denerwujące.
Nikt nie używa sygnałów dźwiękowych bez potrzeby jełopie. Idź się doucz przepisów kolejowych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Linia kolejowa nr 7 istniala tam zanim pobudowali wasze osiedla, a pierdzielicie o tym trąbieniu jak jacyś niepoczytalni. W okolicach osiedli często na torach przebywają jakies typki, to i trabią. Co? Ma rozjechac jełopa jednego z drugim? To trąbią. Poza tym jak rusza z pod semafora albo zbliża się do przejazdu to tez ma obowiązek trąbić. Zawsze to robili zanim pobudowali tam te wasze pudełka. Sąsiady za ścianą waszych szuflad pobudowanych z dykty 100 lat po uruchomieniu linii kolejowej spać wam nie dają to się wyładowujecie na maszynistach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wiem , czy mam rację , ale podejrzewam , że pociągi do Katowic i Wrocławia będą z Lublina jechać na okrętkę przez Rejowiec , Krasnystaw , Zawadę , Biłgoraj , Stalową Wolę , Tarnobrzeg , Kolbuszową , Rzeszów . Może jednak uda się z wykorzystaniem linii 68 zrobić pociągi na trzech grupach wagonów : jedna grupa do Krakowa , druga do Katowic , trzecia do Wrocławia . A wszystkie jadą z Lublina przez Rzeszów . Maciek z Lublina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do kokos: Ale to było 100 lat temu , swiat idzie do przodu , miasto się rozrasta. Kazdy kto chodzi w pobliżu torów wie że tam jeżdzą pociągi , z resztą pociąg i bez trąbienia słychać z bezpiecznej odległości. Jakoś ludzie chodzą obok ulic gdzie jeżdzą ciężarówki i one nie trąbią. Poza tym trąbienie a RYK tego co jest zamontowane w lokomotywie to różnica , po co to tak RYCZY?? 99% potrąceń na torach to samobójcy a takiemu trąbienie nie pomoże. Tyle kasy ładuje się obecnie w bezsensowne ekrany akustyczne na drogach a tu w środku nocy jedzie idiota i będzie sobie trąbił dla własnej satysfakcji. To się odbija na zdrowiu tysięcy ludzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: