Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zakorkowane lubelskie skrzyżowania zobaczysz w Internecie

Utworzony przez ~kinol~, 17 czerwca 2010 o 09:22 Powrót do artykułu
Udrożnijcie ciągi komunikacyjne,wyjazdy i wjazdy do miasta a nie ludziom proponujecie bzdurne rozwiązania.....tak wezmę sobie compa na kolana i będę oglądał trasę......gównażeria zamiast sama obejrzeć sama zapisy z monitoringu, dojść do jakiegoś rozsądnego wniosku to każe kierowcom oglądać ...Palanteria, ..jak Boga kocham palanteria.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wybory wybory, każda bajka jest dobra. To co mówią w radio, to se podczas jazdy lepiej sprawdzę w necie... Myślcie co piszecie, a nie piszecie o jakiś nie powiem (brzydko - cenzura) ludziach, którzy coś palną a wy to bezmyślnie powielacie. A swoja drogą to co ci urzędasy z UM ,,umiom'' skoro na Racałwickich nie mogli sobie poradzić z jednymi niesprawnymi światłami przez tydzień ?? A tablice rejestracyjne mogą być widoczne, bo nie są to informacje niejawne, co innego dane zawarte w dowodzie rej., ale piszcie głupoty naszych wszechmocnych urzędasów, ale nie dziwcie się że młodzi uciekają z tego miasta jak najdalej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i co mi niby da taki podgląd? Wybiorę inna trasę, która też jest zakorkowana (bo cały Lublin stoi w korkach)? Albo może lepiej: siądę do kompa, obejrzę przed wyjazdem co sie na drogach dzieje i... zrezygnuję z wyjazdu. W ten sposób przyczynię się do odkorkowania miasta hehehe.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
trzeba jescze bardziej po zwęzać ulice i zrobić wiecej wysepek na srodku a napewno bedzie lepiej:-) Juz widac jak to poskutkowało na Kunickego. Kiedys były korki w strone miasta po przystanek MPK przy Dąbrowskiej (jak były dwa pasy) a teraz sa po stacje paliw Orlen - ot to dopiero lepiej.Pewnie zaraz zaprotrestuja obroncy wysepek (bo bezpieczniej dla pieszych)to powiem ze wystarczyłozrobic na srodku miedzy jezdniami 0.5m pas oddzielajacy jezdnie i zamontowac tam barierki zeby nie przechodzic w miejscu niedozwolonym i byłoby bezpiecznie. Ale nie lepiej zatrzymac całkiem ruch i wtedy jest "bezpiecznie" "ekologicznie" i "sprawnie":-) ) A co to bedzie jak otworzą przedłużenie Krańcowej? Kolejne światła i korki (na pewno po samą ul.Mickiewicza, jak nie dalej). Tak oto usprawnia sie ruch i w tak juz dość dobrze zakorkowanym. Gdzie mają mózgi Ci co to planują???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
na co to komu ? wiadomo, że w szczycie korki są wszędzie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to może wreszcie zobaczymy Lublin w Trafficu na TVN24:>
Zaloguj się, aby oddać głos
0
drogi róbcie a nie kamery montujcie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
malone napisał:
drogi róbcie a nie kamery montujcie.
Spoko-spoko! -nie złość się!-zamontują kamery,abyś widział jak "robią drogi" :-) (czyli:nie robią...)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
O rany boskie! Jak Polakom sie da dogodzic :/ Oczywiscie nie wydaje sie aby kierowcy jezdzili z laptopami i by na tej podstawie podejmowali decyzje o dalszej jezdzie. Skorzystaja na tym jednak w inny sposob. Szanujaca sie lokalna stacja radiowa korzystajac z tego typu monitoringu moze informowac kierowcow o aktualnej sytuacji na drodze poszerzajac tym samym grono sluchaczy. Inny przyklad: Kiedy przejezdzalem pare lat przez Austrie i mialem wlaczona w swoim radiu opcje TP (informacje o ruchu drogowym) to na czas nadawania komunikatu wyciszalo sie radio lub odtwarzacz CD i dowiadywalem sie o aktualnej sytuacji na drodze, ktora jechalem. Tu moze byc podobnie. Informacje o ruchu drogowym na podstawie takiego monitoringu moga byc nadawane np. przez lokalna rozglosnie radiowa tylko w innej technologii. Dziwilo mnie dlaczego takie funkcje bez problemu dzialaja w krajach Europy Zachodniej, a w Polsce juz nie. Teraz ma to okazje sie zmienic.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeju w Lublinie korki ? chyba w kasie w tesco,na tej wsi nie ma korków bo nie ma samochodów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardziej idiotycznego pomysłu urzędasy nie mogły wymyślić!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
to może wreszcie zobaczymy Lublin w Trafficu na TVN24:>
Rzeczywiście. Już nawet Białystok i Rzeszów bywa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zróbmy zrzutkę na ten serwer zanim wymyślą jakiś kolejny powód
Zaloguj się, aby oddać głos
0
idiotyczny pomysł, ale jak już ma tak być to co z ulicą Kunickiego i Placem Bychawskim? Tam to są korki i to przez cały dzień a nie tylko w godzinach szczytu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~gość~ napisał:
idiotyczny pomysł, ale jak już ma tak być to co z ulicą Kunickiego i Placem Bychawskim? Tam to są korki i to przez cały dzień a nie tylko w godzinach szczytu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~gość~ napisał:
idiotyczny pomysł, ale jak już ma tak być to co z ulicą Kunickiego i Placem Bychawskim? Tam to są korki i to przez cały dzień a nie tylko w godzinach szczytu.
Skoro i tak wiadomo, że tam cały czas są korki, to po co Ci tam kamery?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
O rany boskie! Jak Polakom sie da dogodzic :/ Oczywiscie nie wydaje sie aby kierowcy jezdzili z laptopami i by na tej podstawie podejmowali decyzje o dalszej jezdzie. Skorzystaja na tym jednak w inny sposob. Szanujaca sie lokalna stacja radiowa korzystajac z tego typu monitoringu moze informowac kierowcow o aktualnej sytuacji na drodze poszerzajac tym samym grono sluchaczy. Inny przyklad: Kiedy przejezdzalem pare lat przez Austrie i mialem wlaczona w swoim radiu opcje TP (informacje o ruchu drogowym) to na czas nadawania komunikatu wyciszalo sie radio lub odtwarzacz CD i dowiadywalem sie o aktualnej sytuacji na drodze, ktora jechalem. Tu moze byc podobnie. Informacje o ruchu drogowym na podstawie takiego monitoringu moga byc nadawane np. przez lokalna rozglosnie radiowa tylko w innej technologii. Dziwilo mnie dlaczego takie funkcje bez problemu dzialaja w krajach Europy Zachodniej, a w Polsce juz nie. Teraz ma to okazje sie zmienic.
W Lublinie nie ma lokalnej stacji radiowej. Wszystkie rozpier******li. No może oprócz radia CENTRUM
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: