Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
co za wspaniały przykład łaski ze strony pkp,a co z pozostałymi dniami tygodnia/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co z tego. Interregio Przewozow Regionalnych byl tani. Dla czesto podrozujacych byl superbilet, regiokarnet, wspolny bilet z regio. A pociag TLK konkurencyjnego Pkp Intrrcity juz nic takiego nie oferuje. Dla czesci pasazerow bedzie sporo drozej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o proszę jak spółki rozpieprzyły majątek PKP a już na zakup nowego taboru to nie ma, a dyrektorzy itp. świta bierze pewnie miesięczne pensje tak jak nie jeden pracownik roczną
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
za komuny PKP była jedną z najbogatszych firm, a proszę do czego doprowadzili, czyzby  rozeszły sie pieniążki do prywatnych kieszeni
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedyś było fajne połączenie Lublin - Jelenia Góra. Wyjazd był koło godziny 22 a we Wrocławiu było się około 6 rano. Pociąg kursował codziennie i komu to przeszkadzało ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niedawno miałem potrzebę wyjazdu do Łodzi - połączeń bezpośrednich oczywiście żadnych. A kiedyś były... Tłuc się z przesiadką w Warszawie to średnia atrakcja... Spróbowałem na PKS - w zasadzie też już nic nie jeździ, jedynie prywatne busiki, które przy trasie dalekobieżnej to narzędzie tortur... Zwija się to wszystko coraz bardziej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chyba się skończył mit wrocka, teraz tam psy bardziej dupą szczekają jak w Lublinie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chyba się skończył mit wrocka, teraz tam psy bardziej dupą szczekają jak w Lublinie.
Oooo, rzecznik kolei tłumaczy nieudolnie sens likwidacji bardzo potrzebnego połączenia:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oooo, rzecznik kolei tłumaczy nieudolnie sens likwidacji bardzo potrzebnego połączenia:)
nie "wodnik PKP " tylko osoba znająca rynek wrocławski i lubelski. Pewnie mało ludzi jeździ ( kiepsko z pracą we Wrocku, studenci mają kierunki w Lublinie) i im się nie opłaca.  A do tego konkurencja :PKS Hrubieszów, PKS Puławy, Polski Bus i ciasne busiki... Fakt  takiej wygody jak ostatnio w PKP to u konkurencji nie ma - szczególnie busiki ( ciasno, do wc na tempo...)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niedawno miałem potrzebę wyjazdu do Łodzi - połączeń bezpośrednich oczywiście żadnych. A kiedyś były... Tłuc się z przesiadką w Warszawie to średnia atrakcja... Spróbowałem na PKS - w zasadzie też już nic nie jeździ, jedynie prywatne busiki, które przy trasie dalekobieżnej to narzędzie tortur... Zwija się to wszystko coraz bardziej...
Najśmieszniejsze jest to, ze z Łodzi do Lublina pociągiem można dojechać bezpośrednio (a do tego sie przespać). Brakuje jednak jeszcze jakiegoś połączenia.   Swoją droga nie ma co narzekać, w Warszawie długo się nie czeka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...