Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
co za wspaniały przykład łaski ze strony pkp,a co z pozostałymi dniami tygodnia/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co z tego. Interregio Przewozow Regionalnych byl tani. Dla czesto podrozujacych byl superbilet, regiokarnet, wspolny bilet z regio. A pociag TLK konkurencyjnego Pkp Intrrcity juz nic takiego nie oferuje. Dla czesci pasazerow bedzie sporo drozej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
o proszę jak spółki rozpieprzyły majątek PKP a już na zakup nowego taboru to nie ma, a dyrektorzy itp. świta bierze pewnie miesięczne pensje tak jak nie jeden pracownik roczną
Zaloguj się, aby oddać głos
0
za komuny PKP była jedną z najbogatszych firm, a proszę do czego doprowadzili, czyzby  rozeszły sie pieniążki do prywatnych kieszeni
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiedyś było fajne połączenie Lublin - Jelenia Góra. Wyjazd był koło godziny 22 a we Wrocławiu było się około 6 rano. Pociąg kursował codziennie i komu to przeszkadzało ???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niedawno miałem potrzebę wyjazdu do Łodzi - połączeń bezpośrednich oczywiście żadnych. A kiedyś były... Tłuc się z przesiadką w Warszawie to średnia atrakcja... Spróbowałem na PKS - w zasadzie też już nic nie jeździ, jedynie prywatne busiki, które przy trasie dalekobieżnej to narzędzie tortur... Zwija się to wszystko coraz bardziej...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
chyba się skończył mit wrocka, teraz tam psy bardziej dupą szczekają jak w Lublinie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
chyba się skończył mit wrocka, teraz tam psy bardziej dupą szczekają jak w Lublinie.
Oooo, rzecznik kolei tłumaczy nieudolnie sens likwidacji bardzo potrzebnego połączenia:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oooo, rzecznik kolei tłumaczy nieudolnie sens likwidacji bardzo potrzebnego połączenia:)
nie "wodnik PKP " tylko osoba znająca rynek wrocławski i lubelski. Pewnie mało ludzi jeździ ( kiepsko z pracą we Wrocku, studenci mają kierunki w Lublinie) i im się nie opłaca.  A do tego konkurencja :PKS Hrubieszów, PKS Puławy, Polski Bus i ciasne busiki... Fakt  takiej wygody jak ostatnio w PKP to u konkurencji nie ma - szczególnie busiki ( ciasno, do wc na tempo...)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niedawno miałem potrzebę wyjazdu do Łodzi - połączeń bezpośrednich oczywiście żadnych. A kiedyś były... Tłuc się z przesiadką w Warszawie to średnia atrakcja... Spróbowałem na PKS - w zasadzie też już nic nie jeździ, jedynie prywatne busiki, które przy trasie dalekobieżnej to narzędzie tortur... Zwija się to wszystko coraz bardziej...
Najśmieszniejsze jest to, ze z Łodzi do Lublina pociągiem można dojechać bezpośrednio (a do tego sie przespać). Brakuje jednak jeszcze jakiegoś połączenia.   Swoją droga nie ma co narzekać, w Warszawie długo się nie czeka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: