Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Czy popołudniowe pociągi z Warszawy do Lublina, zwłaszcza w piątki, nadal mają tylko po 4 wagony, a w co najmniej 2 z nich nie działają pseudo-toalety?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Remonty , choć mniejsze jak do Lubartowa , miały miejsce też od Lubartowa do Parczewa . Dlaczego ta reaktywacja nie będzie do Parczewa ? Kiedy ciąg dalszy remontu kolejowej trzydziestki , aby poprawić połączenie Lublina z Białymstokiem ? Za punkt docelowy jeśli chodzi o ruch pociągów pasażerskich na kolejowej trzydziestce uważam 2 pary pociągów TLK z Lublina do Białegostoku przez Lubartów , Parczew , Łuków , Siedlce , Czeremchę a także 5 lub 6 par osobowych na szynobusach z Lublina do Łukowa przez Lubartów i Parczew. Ciekaw jestem kiedy na północ od Parczewa prędkość szlakowa będzie na poziomie : 70 - 100 km/h . To już wystarczyłoby do reaktywacji ruchu pasażerskiego na CAŁOŚCI kolejowej trzydziestki , a nawet na reaktywację dalekobieżnej relacji : Lublin - Białystok . Ideałem byłoby , gdyby do tego dodać podniesienie prędkości szlakowej między Białymstokiem a Czeremchą z obecnych 50 do 80km/h ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Weź człowieku przestań. Ile by ci jechał ten puciong do Białegostoku? 6 godzin. No litości. Bus jedzie 4,5 godziny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ależ Wieniawski już od 9. grudnia kursuje z Rzeszowa Gł. do Gdyni Gł. i z powrotem. Grupa wagonów jest w Bydgoszczy włączana (wyłączana w drodze do Rzeszowa) do (z) pociągu z (do) Zielonej Góry.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: