Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zmiany w centrum Lublina. Dwa warianty przebudowy ulic

Utworzony przez lub, 24 lutego 2014 r. o 19:21 Powrót do artykułu
Rzuciło się towarzystwo z blachosmrodów do pisania komentarzy bo udało im się wcześniej dotrzeć do domów przed pasażerami komunikacji.A czy zastanowili się ilu autobusom zajechali nieświadomie drogę zmuszając do ostrego hamowania i się nawet swoim buractwem nie wzruszyli żeby osiągnąć taki wynik czasowy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rysunek 6 - dwa pasy do jazdy na wprost przed skrzyżowaniem z Poniatowskiego a za nim już tylko jeden pas bo drugi to buspas a samochody mają się chyba unicestwić na samym skrzyżowaniu - dla mnie bomba.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
buspasy na jana pawla/armii krajowej to porażka !! auobusy przjezdzaja tamtędy co jakis czas a auta osobowe sterczą w korkach! wyjazd do pracy i powrót to mordęga! zajeżdzanie drogi , wciskanie sie na drugi pas,trabienie prawie jak w Indiach!  lepiej by bylo gdyby te buspasy sluzyly tez autom osobowym. bardzo uspraniony bylby ruch w tym rejonie. takie wymysly na tak wąskim i bardzo uczeszczanym skrzyzowaniu to koszmar.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem w stanie opracować pełną szkicową koncepcję, którą już pół roku temu przedstawiałem w komentarzach aby zaprojektować max przepustową drogę i połączenia wraz z śmiesznie tanim systemem informacyjnym migowym o zmianie świateł. W sobotę podeślę uwagi pewnie projektanci i samorządy i tak oleją merytorycznie przedstawiony projekt...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oglądam te zdjęcia i nie mogę uwierzyć że zatrudnia się takich imbecyli. Niedość że wyznaczając buspas powodują tylko zagęszczenie ruchu to pasażerowie MPK będą musieli się jeszcze dłużej ostać w autobusie żeby dojechać do buspasa. Idelany przykład bezmyślności - rondo JP2. Jak tak bardzo chcecie buspasów to zróbcie to z głową i dobudujcie równolegle do istniejącej jezdni a nie zabieracie już istniejący pas ruchu. W ten sposób nigdy nikogo nie przekonacie do jazdy MPK. Wolę stać w korku w swoim aucie, a nie w ścisku, smrodzie i niesprawniej klimatyzacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedynym wariantem przebudowy skrzyżowania Sowińskiego z Głęboką jest dokończenie Sowińskiego na odcinku Głęboka Nadbystrzycka (przy Zana). Ktoś mądry ją wyznaczył przed laty ale nikt nie ma odwagi tego  dokończyć. Inne kombinacje są bez sensu. Czytaliśmy już nawet o  estakadzie Sowińskiego Filaretów :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mówię zdecydowane NIE! dla ścieżki rowerowej przy chodniku! Ludzie są strasznie rozkojażeni i notorycznie używają ścieżki jako chodnika. Pytam gdzie jest policja i straż miejska? Ja jeżdżę dość szybko rowerem bo kkonieczność przemieszczania się po mieście łączę z treningiem a taka łajza jedna z drógą włazi mi pod koła i jeszcze ma pretensje że ją opieprzam że mi psuje trening łażąc po drodze dla rowerów. Ostatnio jakiś moher wyjechał mi z gębą że jadę prosto na nią jak lazła środkiem ścieżki rowerowej! Zapytałem tego bazyla czemu człapie tędy a ona mi na to że może bo jest przy przystanku autobusowym. Pytam więc czemu nie wylezie na ulicę i tam nie stanie poczekać na autobus? A ta zdziwiona od h u jów mnie wyzywa! :) Normalnie ręce opadają w takiej świadomości komunikacyjnej społeczeństwa! Dostała by taka raz ze trzysta mandatu to by następnym razem myślała gdzie włazi. NIE DLA ŚCIEŻEK ROWEROWYCH I CHODNIKÓW W JEDNYM! Dziękuję za wypowiedź.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem w stanie opracować pełną szkicową koncepcję, którą już pół roku temu przedstawiałem w komentarzach aby zaprojektować max przepustową drogę i połączenia wraz z śmiesznie tanim systemem informacyjnym migowym o zmianie świateł. W sobotę podeślę uwagi pewnie projektanci i samorządy i tak oleją merytorycznie przedstawiony projekt...
 
Jestem w stanie opracować pełną szkicową koncepcję [...] W sobotę podeślę uwagi pewnie projektanci i samorządy i tak oleją merytorycznie przedstawiony projekt...
Tak, tylko że te plany Kieliszka to pic na wodę i fotomontaż. Z czyms trzeba sie pokazać że dba się o mieszkańców miasta. Tymczasem dawno zapadły decyzje i żadne masze uwagi nie będą brane pod uwagę. Możemy tu gadać, planować a Ratusz zrobi swoje bo nikomu nie zechce się czegokolwiek zmieniać. Ci co mieli dostac premie za owe koncepcje dawno już ta kasę przepili i przejedli. Pisałem do MPK pisałem do Ratusza w sprawie zmiany poprawienia - usprawnienia komunikacji MPK (zdublowane 80% tras niektórych linii autobusowych). W odpowiedzi dostałem pismo - reklamówkę z załącznikiem PDF o planie rozbudowy trakcji trolejbusowej (data pliku pdf była starsza niż moje pismo). Zero konkretów zero merytoryki i zero odpowiedzi natemat. No więc pytam się - czy tak ma wyglądać dyskusja z mieszkańcami Lublina? Urzędasy są niereformowalni i traktują nas jak bydło, do ich pustych łbów z założenia nie dotrą żadne nasze przemyślenia czy uwagi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mega aplikacja, takiego ułatwienie życia jeszcze nie było. Kopiuj do przeglądarki i sam się przekonaj: plurl.pw/maps    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zlikwidować przejście dla pieszych w pobliżu szkoły podstawowej to hańba, już widzę porozjeżdżane dzieciaki !!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
za nasze podatki zatrudnias sie imbecyli ktorzy utrudniaja nam zycie poprostu skandal na raclawickich zamiast dwoch pasow bedzie teraz jeden w kazdym kierunku a straz miejska i policja bedzie miała nowy pretekst do wypisywania mandatow
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od 7 lat w sezonie letnim codziennie pokonuję min. 20 km po miejskich ulicach. Jestem też kierowcą. Popieram pierwszy wariant przebudowy alei Racławickich i pozostałych ulic (o ile BUS pasy, będą dostępne w określonych godzinach dla wszystkich użytkowników dróg, tak jak jest to zorganizowane w innych polskich miastach). Co do tras rowerowych - osobiście preferuję jazdę po ulicy, gdzie można swobodnie rozwijać wyższe prędkości, bez obawy na bezpośredni kontakt z pieszymi. Jednak mam na uwadze, że cyklistów w Lublinie przybywa, a więc i uczestników ruchu, którzy słabo znają przepisy drogowe, bądź je ignorują. W dni deszczowe, gdy przy krawężnikach pojawiają się kałuże, jazda pasem wydzielonym w jezdni staje się niebezpieczna. W dodatku wciąż jest wiele miejsc w mieście, gdzie nie ma ścieżek rowerowych. Mieszkam za Abramowicami, więc jadąc do samego centrum (przez ulicę Kunickiego) jedyny fragment ścieżki rowerowej jakim mogę się przejechać znajduje się na starym moście, przy rondzie Lubelskiego lipca '80, jednak by do niego dotrzeć, muszę przeprowadzać dwukrotnie rower przez przejście dla pieszych. Inne ścieżki znacznie wydłużają trasę przejazdu. Z tych trzech powodów jestem za pierwszym wariantem, z wydzielonymi ścieżkami rowerowymi poza jezdnią, mając nadzieję, że zaoszczędzone pieniądze zostaną wykorzystane na przedłużenie ścieżki rowerowej wzdłuż Czerniejówki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buspasy na racławickich i Lipowej to porażka dopiero zaczną się korki. Jeśli już komuś zależy na buspasach to niech zrobi je jako dodatkowy pas a a nie likwiduje jeden pas ruchu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
koszmarne wysepki i wyłączone pasy na lewoskrety to dopiero spowolmi przeplyw samochodów   KORKI GWARANTOWANE !!! Gratuluję   !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
oj zaczną sie korki..... 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Akurat ja jeżdże Soeińskiego często to spoko jest ta przebudowa. Ale Lipowa to jakaś masakra. to prognozuje jeden wielki korek. Już teraz przy plazzie jest masakra, a z tymi bus pasami to ja współczuję tym co tamtędy często jeżdżą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że nikt nie skomentował usunięcia przejść dla pieszych w trzech newralgicznych miejsca miasta. To jest dopiero problem, między jednym a drugim przejściem będzie teraz pewnie z 800 m (od KFC pod ul. Dlugosza) genialny pomysł. Podobnie z Lipową, pierwsze przejście przy skrzyżowaniu z Narutowicza a następne przy Okopowej, wystarczy przejść skrótem z Rowerowej i trzeba pół kilometra biec by znaleźć się na przejściu. Wrrrr....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie bus pas w lublinie to bzdura na JP2 prawie caly czas puste a rano sie zrobily korki których nigdy niebyło
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin nie jest gotowy na jakiekolwiek buspasy. Niech włodarze wyjdą na ulice i perspektywy zwykłych kierowców ocenią co się na nich dzieje. Miasto wojewódzkie Lublin, które nie ma obwodnicy i cały ruch tranzytowy odbywa się jego ulicami nie może utrudniać dodatkowo płynności tego ruchu a tak mamy już na co dzień przez barak płynnego ruchu na trasach wylotowych np. Kraśnickie, brak tzw zielonej fali. W Polsce istnieje jeszcze jedna paranoja, buduje się szerokie ulice dwujezdniowe po to by niby ruch przyspieszyć (można było kiedyś nimi jeżdzić 70km/h), a potem maluje się przejścia dla pieszych i stawia ograniczenia, radary, światła, bo to tańsze niż kładka czy tunel, a podatki biorą w kieszeń. I to cała ich polityka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będzie jak na kunickiego, wysypki i zwężenia które powodują korki. Ruch na Racławickich jest w tej chwili płynny, ktoś za wszelką cenę chce to zepsuć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...