Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Namieszają i skutek będzie pewnie odwrotny. Ciekawe czy inne miasta mają takie ograniczenia. Jakby ograniczenia poruszania się w określonych godzinach były jednakowe dla całej Polski to co innego, a tak kierowcy ciężarowych będą musieli mieć "rozpiske" dla każdego miasta, do którego się zbliżają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cieszę się, że celna, rzeczowa krytyka pobudziła urzędnicze szare komórki do działania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Namieszają i skutek będzie pewnie odwrotny. Ciekawe czy inne miasta mają takie ograniczenia. Jakby ograniczenia poruszania się w określonych godzinach były jednakowe dla całej Polski to co innego, a tak kierowcy ciężarowych będą musieli mieć "rozpiske" dla każdego miasta, do którego się zbliżają.
  Ma Warszawa na przykład, tylko to się sprawdzi gdy będą obwodnice. Przynajmniej ta północna
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z powodu oddania większej części obwodnicy czyli S17 bez zachodniej S19 jest okazja do wydania dużych pieniędzy. A co robią urzędnicy na co dzień? Przecież ruch zmieni się tylko na kilku ulicach i nie wiadomo jak bardzo. Jedynie ograniczenie ruchu w nocy ma na pewno sens ale do tego nie potrzebna dużego opracowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to będzie się działo :) połowa ludzi jeździ na pamięć a druga połowa nie widzi znaków :) Idea słuszna chęci może też były dobre ale obawiam się, że to nie wystarczy i będzie jak zwykle.    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wystarczy, że kierowcy będą patrzeć na znaki drogowe. Często przed miastami montuje się tablice elektroniczne ze zmiennymi komunikatami. One informują kierowców, że aktualnie jest zakaz wjazdu do miasta a tranzyt "zapraszamy" na obwodnicę. Nic trudnego. A do patrzenia na znaki drogowe (pionowe i poziome) zachęcam wszystkich kierowców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Następną nowością maja być ograniczenia prędkości"   Sprawcie, żeby ludzie po mieście jeździli 50km/h czyli zgodnie z przepisami i starczy. Na niektórych ulucach (np. Zana kierowcy rozpędzają się do 100, bo uważają, że to autostrada). Jeżdżenie po mieście więcej niż 50 nie ma uzasadnienia - to nie prawda, że jest szybciej, bo zaraz staniesz na światłach, poza tym, jak się przepisy to należy ich przestrzegać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysł słuszny , zastanawiam się tylko w jaki sposób te ograniczenia będą egzekwowane? Bo mam przykre wrażenie efektu nadciągających wyborów samorządowych.  Czyli dużo picu i gadania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw napiperzą dyrdymałów (jak z tunelem pod racławickimi), lud to kupi i potem będzie się domagał... Ciekawe jak będziecie zasilać wszystkie galerie handlowe bez ciężarówek? O reszcie nie wspomnę, najpierw należałoby wybudować centrum dystrybucyjne na obrzeżach miasta... Ale na takie coś szans nie ma, więc nie ma czym się podniecać. Tylko czekać na kolejne galerie będzie pięknie, za pensję z biedrony czy innego robala będę mógł sobie pojechać autobusem o zgrozo płacąc z 7zł za bilet w obie strony i pooglądać co jest na wystawach... albo kupić hot doga w ikei (która to już lada moment powstanie...)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie rozporządzenie ułatwi wszystkim życie .Wielki szacunek dla władz miasta za wprowadzenie takich zmian!!!!!!!!!!!!!  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw napiperzą dyrdymałów (jak z tunelem pod racławickimi), lud to kupi i potem będzie się domagał... Ciekawe jak będziecie zasilać wszystkie galerie handlowe bez ciężarówek? O reszcie nie wspomnę, najpierw należałoby wybudować centrum dystrybucyjne na obrzeżach miasta... Ale na takie coś szans nie ma, więc nie ma czym się podniecać. Tylko czekać na kolejne galerie będzie pięknie, za pensję z biedrony czy innego robala będę mógł sobie pojechać autobusem o zgrozo płacąc z 7zł za bilet w obie strony i pooglądać co jest na wystawach... albo kupić hot doga w ikei (która to już lada moment powstanie...)
Wystarczy przeczytać ze zrozumieniem. Zakaz wjazdu ciężarówek będzie dotyczyć tych, których celem nie jest Lublin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie jak jedziesz z przepisowa prędkością to większość na ciebie trąbi...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie rozporządzenie ułatwi wszystkim życie .Wielki szacunek dla władz miasta za wprowadzenie takich zmian!!!!!!!!!!!!!
W czym i komu ułatwi życie?   Jeszcze nic nie przedstawili, a Ty już przyklepujesz?   Ostatnie plany związane z przebudową komunikacyjną dzielnicy Wieniawa zostały tak przygotowane, że na szczęście większości mieszkańców naszego miasta zostały wyśmiane na spotkaniu "konsultacyjnym".   Światła na skrzyżowaniach trzeba zsynchronizować, a nie zaczynać od ograniczeń szybkości przemieszczania się potoku aut czy też aut pojedynczych.   W normalnym świecie nie trzeba stawiać zakazu wjazdu, bo jeżeli jest alternatywa, to wybiera ją GPS albo roztropność kierowcy, który woli jechać trasą o 20 kilometrów dłuższą  niż skracać drogę wydłużając tym samym czas przejazdu.   Podstawy logiki, a nie przedwyborcza propaganda. "
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Całe centrum stołecznego Lublina powinno być wyłączone z ruchu jakichkolwiek pojazdów z wyłączeniem rzecz jasna tych uprzywilejowanych.Poza centrum należy ograniczyć prędkość do trzydziestu a w pobliżu szkół do dwudziestu kilometrów na godzinę albo może lepiej na dobę.A jak się coś komuś nie podoba to niech spakuje swoje słoiki i wynocha do Warsiawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Całe centrum stołecznego Lublina powinno być wyłączone z ruchu jakichkolwiek pojazdów z wyłączeniem rzecz jasna tych uprzywilejowanych.Poza centrum należy ograniczyć prędkość do trzydziestu a w pobliżu szkół do dwudziestu kilometrów na godzinę albo może lepiej na dobę.A jak się coś komuś nie podoba to niech spakuje swoje słoiki i wynocha do Warsiawy.
to co tu robisz wypier***aj do zasranej warsiawy brudasie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W czym i komu ułatwi życie?   Jeszcze nic nie przedstawili, a Ty już przyklepujesz?   Ostatnie plany związane z przebudową komunikacyjną dzielnicy Wieniawa zostały tak przygotowane, że na szczęście większości mieszkańców naszego miasta zostały wyśmiane na spotkaniu "konsultacyjnym".   Światła na skrzyżowaniach trzeba zsynchronizować, a nie zaczynać od ograniczeń szybkości przemieszczania się potoku aut czy też aut pojedynczych.   W normalnym świecie nie trzeba stawiać zakazu wjazdu, bo jeżeli jest alternatywa, to wybiera ją GPS albo roztropność kierowcy, który woli jechać trasą o 20 kilometrów dłuższą  niż skracać drogę wydłużając tym samym czas przejazdu.   Podstawy logiki, a nie przedwyborcza propaganda. "
mieszkańcy Konopnicy protestowali .... 17 lat w sprawie budowy obwodnicy, tak to wygląda, kierowcy bywają różni i znaki stawiać trzeba.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W czym i komu ułatwi życie?   Jeszcze nic nie przedstawili, a Ty już przyklepujesz?   Ostatnie plany związane z przebudową komunikacyjną dzielnicy Wieniawa zostały tak przygotowane, że na szczęście większości mieszkańców naszego miasta zostały wyśmiane na spotkaniu "konsultacyjnym".   Światła na skrzyżowaniach trzeba zsynchronizować, a nie zaczynać od ograniczeń szybkości przemieszczania się potoku aut czy też aut pojedynczych.   W normalnym świecie nie trzeba stawiać zakazu wjazdu, bo jeżeli jest alternatywa, to wybiera ją GPS albo roztropność kierowcy, który woli jechać trasą o 20 kilometrów dłuższą  niż skracać drogę wydłużając tym samym czas przejazdu.   Podstawy logiki, a nie przedwyborcza propaganda. "
Z synchronizacją lubelscy urzędnicy nie poradzą sobie.Tu trzeba myślec.Z różnymi zakazami,ograniczeniami i innymi pierdołami utrudniającymi życie owszem,np.zabranie mieszkańcom czterech miejsc do parkowania przy centrum zarządzania kryzysem przy Lipowej.Nie piszcie "lubelscy urzędnicy",lecz konkretnie.Krzywdzi się tym paru myślących racjonalnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tiry to powinny trafić na tory a nie na obwodnicę. Usprawnienie ruchu w mieście - kpina. Wystarczy spojrzeć na buspasy na rondzie JP2 i AK. Autobusy raz na godzinę może skorzystają. Trolejbusów brak i długo nie będzie. Najwieksze niebezpieczeństwo - autobus pktóre bnajacy 2 pasy żeby skręcić z JP na AK. A kolejki do ronda w godzinach szczytu są tak długie że autobusy nie mogą dojechać do przystanku. Z ronda które było przejezdne dla wszystkich nie zależnie od godziny mamy idealny przykład celowego działania na szkodę mieszkańców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro istotne jest, czy celem ma być Lublin, to znaczy, że wszystkie tiry dowożące towar do biedronek, leclerka, lidlów, itp. pomimo, że znajdują się one  w strefach zamieszkania będą nadal jeździć i w nocy będzie w najlepsze trwał ich rozładunek. To gdzie ta zmiana?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe czy ograniczą ruch TIR'ów przez Krańcową,Kunickiego i Nowy Świat, które skracają sobie drogę przez miasto w kierunku Kraśnickich
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...