Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Tiry to powinny trafić na tory a nie na obwodnicę. Usprawnienie ruchu w mieście - kpina. Wystarczy spojrzeć na buspasy na rondzie JP2 i AK. Autobusy raz na godzinę może skorzystają. Trolejbusów brak i długo nie będzie. Najwieksze niebezpieczeństwo - autobus pktóre bnajacy 2 pasy żeby skręcić z JP na AK. A kolejki do ronda w godzinach szczytu są tak długie że autobusy nie mogą dojechać do przystanku. Z ronda które było przejezdne dla wszystkich nie zależnie od godziny mamy idealny przykład celowego działania na szkodę mieszkańców.
o to to !!!! przed przebudową ronda JP2-ArmiKrajowej, korków od strony Kraśnickiej nie było, bezkolizyjnie przejeżdżało się przez rondo. Autobusy też nie miały problemu przejechać.   Po tym jak mondrale przebudowali rondo i dołożyli niepotrzebny w tym miejscu buspas, korki sięgają przystanku autobusowego a nie raz i skrzyżowania z Tymiankową. Autobusy skręcające a Armi Krajowej mają problem, bo nie mogą ruszając z przystanku przejechać przez korek osobówek. I to jest k...... usprawnienie ruchu !!!?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie ma w Lublinie ulicy Kraśnickich. Czas, aby przyjezdni to zapamiętali. W Lublinie jest Aleja Kraśnicka - aleja prowadząca w kierunku Kraśnika. A samo pytanie zasadne, chociaż odpowiedź raczej znana :(.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro istotne jest, czy celem ma być Lublin, to znaczy, że wszystkie tiry dowożące towar do biedronek, leclerka, lidlów, itp. pomimo, że znajdują się one w strefach zamieszkania będą nadal jeździć i w nocy będzie w najlepsze trwał ich rozładunek. To gdzie ta zmiana?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 
Skoro istotne jest, czy celem ma być Lublin, to znaczy, że wszystkie tiry dowożące towar do biedronek, leclerka, lidlów, itp. pomimo, że znajdują się one w strefach zamieszkania będą nadal jeździć i w nocy będzie w najlepsze trwał ich rozładunek. To gdzie ta zmiana?
 
No to jak będą BUCU dowozić ?? co będziesz jadł ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kolejny idiotyczny pomysł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kolejny idiotyczny pomysł
  Kolejny idiotyczny komentator
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Namieszają i skutek będzie pewnie odwrotny. Ciekawe czy inne miasta mają takie ograniczenia. Jakby ograniczenia poruszania się w określonych godzinach były jednakowe dla całej Polski to co innego, a tak kierowcy ciężarowych będą musieli mieć "rozpiske" dla każdego miasta, do którego się zbliżają.
  To miasto ma służyć jego mieszkańcom a nie kierowcom ciężarówek. Większości z nich ich hałas przeszkadza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw napiperzą dyrdymałów (jak z tunelem pod racławickimi), lud to kupi i potem będzie się domagał... Ciekawe jak będziecie zasilać wszystkie galerie handlowe bez ciężarówek? O reszcie nie wspomnę, najpierw należałoby wybudować centrum dystrybucyjne na obrzeżach miasta... Ale na takie coś szans nie ma, więc nie ma czym się podniecać. Tylko czekać na kolejne galerie będzie pięknie, za pensję z biedrony czy innego robala będę mógł sobie pojechać autobusem o zgrozo płacąc z 7zł za bilet w obie strony i pooglądać co jest na wystawach... albo kupić hot doga w ikei (która to już lada moment powstanie...)
  Proszę, czytaj ze zrozumieniem albo jeśli to za trudne to nie komentuj...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I bardzo dobrze, w Lublinie panuje wieczny hałas generowany przez samochody, ciężarówki powodują korki i rozjeżdżają nasze drogi czas zrobić z tym porządek. Podobne do tych, systemowe rozwiązania ruchu ma większość miast na zachodzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To idiotyzm.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W czym i komu ułatwi życie?   Jeszcze nic nie przedstawili, a Ty już przyklepujesz?   Ostatnie plany związane z przebudową komunikacyjną dzielnicy Wieniawa zostały tak przygotowane, że na szczęście większości mieszkańców naszego miasta zostały wyśmiane na spotkaniu "konsultacyjnym".   Światła na skrzyżowaniach trzeba zsynchronizować, a nie zaczynać od ograniczeń szybkości przemieszczania się potoku aut czy też aut pojedynczych.   W normalnym świecie nie trzeba stawiać zakazu wjazdu, bo jeżeli jest alternatywa, to wybiera ją GPS albo roztropność kierowcy, który woli jechać trasą o 20 kilometrów dłuższą  niż skracać drogę wydłużając tym samym czas przejazdu.   Podstawy logiki, a nie przedwyborcza propaganda. "
Normalni kierowcy.Tu wprowadzą viatol i tak jak na Piaski tiry przez Mełgiew omijają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...