A ikarusy zakupione jako nowe z Słupskiej fabryki KPNA wyglądały tak:
http://ltek.pl/galeria/index.php?cat=218
|
|
Całe szczęście że nie kupują przegubowych trolejbusów na rope :faceplam:
|
|
a nie lepiej kupić autobusy? trolejbusy to syf do likwidacji
|
|
LITOŚCI!!! Niech teraz POpier*olone urzędasy z ZTMu i inne dupowłazy Żuka wreszcie się opamiętają i w wymogach przetargu uwzględnią konieczny zapis o DOŚWIADCZENIU PRODUCENTA W PRODUKCJI TAKICH POJAZDÓW. Bo znowu zamiast sprawdzonych i nowoczesnych Solarisów kupią ukraińskie, tandetne gówno bez serwisu POd nazwą Bogdan.
|
|
mick zgadzam się z Toba.
|
|
@Mick- Ale przecież zawsze jest zapis o doświadczeniu producenta, w przypadku przetargu wygranego prze Bogdan też był... Bogdan wprowadził na rynek Ukraiński, gdzie trolejbusy są popularniejsze niż u nas(tzn jeżdżą w większej ilości miast), setki swoich trolejbusów... zarówno 12metrowych, jak i 18metrowych...
|
|
Tłumacz głupiemu, co nie zna się, ale musi poobrażać i ponarzekać. Brawo ZTM za decyzje o przegubach i mam nadzieję, że tym razem wygra Solaris, a nie ten badziew z Ukrainy. |
|
Głupi, tępy Tomku Bogdan NIE WYPRODUKOWAŁ DO TEJ PORY ANI JEDNEGO TROLEJBUSU Z DODATKOWYM NAPĘDEM. ANI 12 METROWEGO ANI 18 METROWEGO. A ZTM ZAMAWIA TROLEJBUSY Z DODATKOWYM NAPĘDEM |
|
Powtarzam znawcom, że do tej pory nie wyprodukowali ani jednego trolejbusu z dodatkowym napędem. ANI JEDNEGO. |
|
W takim razie dlaczego jelcze na prąd które jeździły po Lublinie przez jakieś 20 lat mają takie wzięcie za Bugiem? |
|
W Szwajcarji widziałam trolejbusy przegubowe i fajnie wyglądały.Zabieraja duzo pasazerow i jakos nikt nie narzeka .Nie wiem kto je wyprodukowal,ale sa super.Widzialam tez jak trolejbus krotki ciagnal taki niewielki'' bus-przyczepke""".moze by tak popatrzec na inne kraje. Wiem,ze kasa sie liczy.Ale komfort i jakosc też.
Mnie sie podobaja takie rozwiazania. Ale do spraw fachowych sie nie wtrącam, bo sie na tym nie znam. Lubie trolejbusy i chetnie nimi jezdżę .
|
|
Zje**any micku. Poczytaj sobie Ustawę Zamówienia Publiczne i podpytaj mądrzejszych jakie zapisy może stosować ZTM, a jakich nie. |
|
Bogdan mówi przegubowy...
|
|
Popier*olony cwelu większość spółek przewozowych stosuje kryterium doświadczenia, ale ty jeb*na cioto jesteś takim żałosnym tępakiem, że nie potrafisz tego pojąć. Proponuję zas*any Tomku zamknij tą parszywą mordę bo się kompromitujesz!!! |
|
Przecież w Twojej ojczyźnie ( Ukraina ) jest to powszechny rodzaj transportu... |
|
To ty się kompromitujesz kolego Mick. Po pierwsze wieśniackim zachowaniem na forum. Po drugie słabą znajomością prawa zamówień. ZTM jako jednostka sektora finansów publicznych musi stosować prawo zamówień publicznych w większym zakresie niż tzw. zamawiający sektorowi (np. przewoźnicy, MPK-i). Postawienie przez klasycznego zamawiającego warunku wyklaczującego wykonawcę nawet zza Buga jest niedozwolony (tym bardziej w zamówieniach finansowanych z UE). Natomiast zamawiający sektorowy mógłby sobie na taki warunek pozwolić
|
|
http://www.elblag24.pl/fakty/85089-9501-za-odwolaniem-prezydenta-i-rady-miasta.html
|
|
najlepiej na baterie do zegarków
|
|
A dlaczego nie Bogdan z lubelskim Ursusem ma dostarczyć trojlebusy? W czym jest lepszy Solaris? Obie firmy zmontują je na tych samych podzespołach, z tą różnicą, że z Bogdana kasa zostanie na lubelszczyźnie, a z solarisa odpłynie do Poznania. Bogdan/Ursus oznacza miejsca pracy w Lublinie, a jeśli będą awaryjne to oznacza więcej miejsc pracy - ktoś musi to serwisować. Może już zapomnieliście jak kilka lat temu ZTM zorganizował przetarg, który Waszym zdaniem był ustawiony pod Solarisa, a wygrał Mercedes (czy na odwrót) jak jechaliście po Solarisie. Z rozmów z kierowcami i widoków holowanych autobusów na Witosa wynika, że Solarisy są to jedne z najbardziej awarryjnych autobusów. Więc może lepiej niech Bogdan/Ursus się spróbuje wykazać, a nie skreślać od razu.
|
|
Kolego nie masz zielonego pojęcia o zamówieniach publicznych a zabierasz głos. Głupoty nieprawdopodobne tu chrzanisz i się kompromitujesz. Ztm powinien w specyfikacji wyraźnie zaznaczyć, że wymagają doświadczenia w produkcji wozów z DODATKOWYM NAPĘDEM (akumulatory magazynujące energię, dzięki którym pojazd może jechać bez podłączenia do trakcji 2 do 5 km). POWTARZAM WSZYSTKIM MATOŁOM PO RAZ TYSIĘCZNY , ŻE BOGDAN NIE WYPRODUKOWAŁ ANI 1 TROLEJBUSU Z DODATKOWYM NAPĘDEM. Zwykłych trajtków wyprodukowali setki. Gdyby wzięli zamówienie na zwykłe trajtki nikt nie mógł by urzędasom nic zarzucić. I nikt tu nie mówi o wykluczaniu z zasady producentów ze wschodu. Naprawdę czy tak trudno ruszyć łbem i to zrozumieć? |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|