Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

ZTM chce kupić przegubowe trolejbusy na baterie

Utworzony przez VIP, 14 kwietnia 2013 r. o 16:08 Powrót do artykułu
A ikarusy zakupione jako nowe z Słupskiej fabryki KPNA wyglądały tak: http://ltek.pl/galeria/index.php?cat=218
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Całe szczęście że nie kupują przegubowych trolejbusów na rope :faceplam:
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a nie lepiej kupić autobusy? trolejbusy to syf do likwidacji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
LITOŚCI!!! Niech teraz POpier*olone urzędasy z ZTMu i inne dupowłazy Żuka wreszcie się opamiętają i w wymogach przetargu uwzględnią konieczny zapis o DOŚWIADCZENIU PRODUCENTA W PRODUKCJI TAKICH POJAZDÓW. Bo znowu zamiast sprawdzonych i nowoczesnych Solarisów kupią ukraińskie, tandetne gówno bez serwisu POd nazwą Bogdan.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mick zgadzam się z Toba.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Mick- Ale przecież zawsze jest zapis o doświadczeniu producenta, w przypadku przetargu wygranego prze Bogdan też był... Bogdan wprowadził na rynek Ukraiński, gdzie trolejbusy są popularniejsze niż u nas(tzn jeżdżą w większej ilości miast), setki swoich trolejbusów... zarówno 12metrowych, jak i 18metrowych...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kumpel napisał:
@Mick- Ale przecież zawsze jest zapis o doświadczeniu producenta, w przypadku przetargu wygranego prze Bogdan też był... Bogdan wprowadził na rynek Ukraiński, gdzie trolejbusy są popularniejsze niż u nas(tzn jeżdżą w większej ilości miast), setki swoich trolejbusów... zarówno 12metrowych, jak i 18metrowych...
Tłumacz głupiemu, co nie zna się, ale musi poobrażać i ponarzekać. Brawo ZTM za decyzje o przegubach i mam nadzieję, że tym razem wygra Solaris, a nie ten badziew z Ukrainy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tomek napisał:
Tłumacz głupiemu, co nie zna się, ale musi poobrażać i ponarzekać. Brawo ZTM za decyzje o przegubach i mam nadzieję, że tym razem wygra Solaris, a nie ten badziew z Ukrainy.
Głupi, tępy Tomku Bogdan NIE WYPRODUKOWAŁ DO TEJ PORY ANI JEDNEGO TROLEJBUSU Z DODATKOWYM NAPĘDEM. ANI 12 METROWEGO ANI 18 METROWEGO. A ZTM ZAMAWIA TROLEJBUSY Z DODATKOWYM NAPĘDEM
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kumpel napisał:
@Mick- Ale przecież zawsze jest zapis o doświadczeniu producenta, w przypadku przetargu wygranego prze Bogdan też był... Bogdan wprowadził na rynek Ukraiński, gdzie trolejbusy są popularniejsze niż u nas(tzn jeżdżą w większej ilości miast), setki swoich trolejbusów... zarówno 12metrowych, jak i 18metrowych...
Powtarzam znawcom, że do tej pory nie wyprodukowali ani jednego trolejbusu z dodatkowym napędem. ANI JEDNEGO.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kumpel napisał:
@Mick- Ale przecież zawsze jest zapis o doświadczeniu producenta, w przypadku przetargu wygranego prze Bogdan też był... Bogdan wprowadził na rynek Ukraiński, gdzie trolejbusy są popularniejsze niż u nas(tzn jeżdżą w większej ilości miast), setki swoich trolejbusów... zarówno 12metrowych, jak i 18metrowych...
W takim razie dlaczego jelcze na prąd które jeździły po Lublinie przez jakieś 20 lat mają takie wzięcie za Bugiem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Szwajcarji widziałam trolejbusy przegubowe i fajnie wyglądały.Zabieraja duzo pasazerow i jakos nikt nie narzeka .Nie wiem kto je wyprodukowal,ale sa super.Widzialam tez jak trolejbus krotki ciagnal taki niewielki'' bus-przyczepke""".moze by tak popatrzec na inne kraje. Wiem,ze kasa sie liczy.Ale komfort i jakosc też. Mnie sie podobaja takie rozwiazania. Ale do spraw fachowych sie nie wtrącam, bo sie na tym nie znam. Lubie trolejbusy i chetnie nimi jezdżę .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mick napisał:
Głupi, tępy Tomku Bogdan NIE WYPRODUKOWAŁ DO TEJ PORY ANI JEDNEGO TROLEJBUSU Z DODATKOWYM NAPĘDEM. ANI 12 METROWEGO ANI 18 METROWEGO. A ZTM ZAMAWIA TROLEJBUSY Z DODATKOWYM NAPĘDEM
Zje**any micku. Poczytaj sobie Ustawę Zamówienia Publiczne i podpytaj mądrzejszych jakie zapisy może stosować ZTM, a jakich nie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bogdan mówi przegubowy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tomek napisał:
Zje**any micku. Poczytaj sobie Ustawę Zamówienia Publiczne i podpytaj mądrzejszych jakie zapisy może stosować ZTM, a jakich nie.
Popier*olony cwelu większość spółek przewozowych stosuje kryterium doświadczenia, ale ty jeb*na cioto jesteś takim żałosnym tępakiem, że nie potrafisz tego pojąć. Proponuję zas*any Tomku zamknij tą parszywą mordę bo się kompromitujesz!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
a nie lepiej kupić autobusy? trolejbusy to syf do likwidacji
Przecież w Twojej ojczyźnie ( Ukraina ) jest to powszechny rodzaj transportu...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To ty się kompromitujesz kolego Mick. Po pierwsze wieśniackim zachowaniem na forum. Po drugie słabą znajomością prawa zamówień. ZTM jako jednostka sektora finansów publicznych musi stosować prawo zamówień publicznych w większym zakresie niż tzw. zamawiający sektorowi (np. przewoźnicy, MPK-i). Postawienie przez klasycznego zamawiającego warunku wyklaczującego wykonawcę nawet zza Buga jest niedozwolony (tym bardziej w zamówieniach finansowanych z UE). Natomiast zamawiający sektorowy mógłby sobie na taki warunek pozwolić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.elblag24.pl/fakty/85089-9501-za-odwolaniem-prezydenta-i-rady-miasta.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najlepiej na baterie do zegarków
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego nie Bogdan z lubelskim Ursusem ma dostarczyć trojlebusy? W czym jest lepszy Solaris? Obie firmy zmontują je na tych samych podzespołach, z tą różnicą, że z Bogdana kasa zostanie na lubelszczyźnie, a z solarisa odpłynie do Poznania. Bogdan/Ursus oznacza miejsca pracy w Lublinie, a jeśli będą awaryjne to oznacza więcej miejsc pracy - ktoś musi to serwisować. Może już zapomnieliście jak kilka lat temu ZTM zorganizował przetarg, który Waszym zdaniem był ustawiony pod Solarisa, a wygrał Mercedes (czy na odwrót) jak jechaliście po Solarisie. Z rozmów z kierowcami i widoków holowanych autobusów na Witosa wynika, że Solarisy są to jedne z najbardziej awarryjnych autobusów. Więc może lepiej niech Bogdan/Ursus się spróbuje wykazać, a nie skreślać od razu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mati napisał:
To ty się kompromitujesz kolego Mick. Po pierwsze wieśniackim zachowaniem na forum. Po drugie słabą znajomością prawa zamówień. ZTM jako jednostka sektora finansów publicznych musi stosować prawo zamówień publicznych w większym zakresie niż tzw. zamawiający sektorowi (np. przewoźnicy, MPK-i). Postawienie przez klasycznego zamawiającego warunku wyklaczującego wykonawcę nawet zza Buga jest niedozwolony (tym bardziej w zamówieniach finansowanych z UE). Natomiast zamawiający sektorowy mógłby sobie na taki warunek pozwolić
Kolego nie masz zielonego pojęcia o zamówieniach publicznych a zabierasz głos. Głupoty nieprawdopodobne tu chrzanisz i się kompromitujesz. Ztm powinien w specyfikacji wyraźnie zaznaczyć, że wymagają doświadczenia w produkcji wozów z DODATKOWYM NAPĘDEM (akumulatory magazynujące energię, dzięki którym pojazd może jechać bez podłączenia do trakcji 2 do 5 km). POWTARZAM WSZYSTKIM MATOŁOM PO RAZ TYSIĘCZNY , ŻE BOGDAN NIE WYPRODUKOWAŁ ANI 1 TROLEJBUSU Z DODATKOWYM NAPĘDEM. Zwykłych trajtków wyprodukowali setki. Gdyby wzięli zamówienie na zwykłe trajtki nikt nie mógł by urzędasom nic zarzucić. I nikt tu nie mówi o wykluczaniu z zasady producentów ze wschodu. Naprawdę czy tak trudno ruszyć łbem i to zrozumieć?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...