Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Umowa to umowa. W końcu ktoś zdobył się na odwagę i pogonil szrotostwo. Mpk co by nie mówić gwarantuje dobry tabor i obsługę.................................................. Lublin to duże miasto wojewódzkie miasto nie stać na takie babole. Jak sami kierowcy nie chcą jechać to coś chyba znaczy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To miło, że ZTM Lublin obsadzało dane linie PKS Zielona Góra mając swoje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To w Lublinie jest ZTM i MPK ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gratulacje dla ZTMu że wysłał Zieloną Górę na zieloną trawkę. Męska dobra decyzja. A te kilka dni chaosu jakoś przeżyjemy. Potem się jakoś unormuje. MPK zapcha co trzeba wolnymi trolejbusami z alternatywnym napędem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mpk ma tabor, co by nie mówić taka prawda. Ma utobusy serwisowane przez wykwalifikowanych mechaników. Tak powinno to działać, a nie tylko lac paliwo i może się uda objechac. Generalnie ustawa o zamówieniach publicznych do poprawy. Kryterium ceny nie działa, a przynajmniej w tym przypadku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co k..wa z kierowcami?? Iluś ludzi straci pracę,to was nie obchodzi?
  ci co jeżdżą zarobią więcej albo przyjdą nowi i też zarobią, nie martw się tak za innych
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mpk wstydu nie ma. Graty to są w PKS lublin, mają jeden komplet opon by zakładać na badania techniczne by potem zdjąć i do następnego autobusu. Żarty zartami ale tu się wozi ludzi nie kartofle. Nie za bardzo rozumiem dyskusje w tym temacie. No bo co, mają nie wykonywać zadań i jeszcze ryzykować życiem ludzi? Sami znacie odpowiedź.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie mogło być inaczej. Żuk to zbyt poważny człowiek, żeby dalej tolerować tę patologiczną sytuację.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nareszcie męska decyzja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bezpieczeństwo ponad wszystko. Popieram
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kto weźmie mniej na papierze i da więcej w łapę ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
6 trolejbusow z dodatkowym napędem głupota na 42 czy 34 zajezdza je i znów nie będzie czym jeździć jeszcze niech dadzą je w ręce kierowców autobusów to szybciej pozdychaja bo oni nie mają pojęcia o jeździe hybrydami tym się jeździ inaczej niż autobusem
 
6 trolejbusow z dodatkowym napędem głupota na 42 czy 34 zajezdza je i znów nie będzie czym jeździć jeszcze niech dadzą je w ręce kierowców autobusów to szybciej pozdychaja bo oni nie mają pojęcia o jeździe hybrydami tym się jeździ inaczej niż autobusem
Nie narzekaj, bo linia 34 w dużej mierze idzie pod drutem: od Placu Singera do Targów Lublin można jechać pod drutem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powiem tak. Jak sami kierowcy się boją prowadzić to niezła firma, dużo mówi. Mam sąsiada kierowcę z mpk, mówił że nic się nie dotyka, piszę usterki i naprawiają 24 h. Rodzima to rodzima firma a nie jakieś smoczki z drugiego końca polski. Popieram, dobra decyzja. Nie bezznaczenia kara umowna, każdy następny się zastanowi przy przetargu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z kwestią przetargów z przed roku czy dwóch, którą to zajmowało się CBA? Były artykuły w lokalnej prasie, sprawa miała być rozstrzygnięta w grudniu 2015 i CISZAAAA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może PKS został "celowo wykluczony" z rozgrywki żeby zrobić miejsce dla uprzejmie donoszącej firmy, która kontrolę CBA zafundowała ZTM-owi...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Celowo graty i celowo kierowców nie wyjechali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej jakby brali pieniądze i niewyonywali zadań.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W naliczaniu kar to lublin jest szpecem. ale czy wszystkim?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy przewoźnik ma niewwykonane kursy, MPK także,. Choćby z braku pojazdów i kierowców. To się dzieje często ostatnio ale o tym się nie pisze w prasie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Świety to PKS z góry Zielonej to nie była, ale oceńmy to inaczej. Policja, która raczej autobusów nie kontroluje (raczej robi to ITD) nagle urzadza łapankę jednej fimy. Strzał jest na 100 procent, bo nikt nie jest bez wad. Potem bunt kierowców zastraszonych mandatami, a gdy wyjeżdżają dypozytorzy tych też się pacyfikuje policyjnymi siłami które na PKS napuścił ZTM. Po co? Po to by pozbyć się PKS-u. NA to wszytsko przygotowane jest MPK, które ratuje sytuację trolejbusai które należżą do ZTM. Nagle wszyscy są gotowi bo jeszcze bańka wpadnie do kasy z kar. Nie zapłacą? Zapłacą bo im się potraci z transzy. Ot tak się rządzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...