Umowa to umowa. W końcu ktoś zdobył się na odwagę i pogonil szrotostwo. Mpk co by nie mówić gwarantuje dobry tabor i obsługę..................................................
Lublin to duże miasto wojewódzkie miasto nie stać na takie babole. Jak sami kierowcy nie chcą jechać to coś chyba znaczy
|
|
To miło, że ZTM Lublin obsadzało dane linie PKS Zielona Góra mając swoje.
|
|
To w Lublinie jest ZTM i MPK ?
|
|
Gratulacje dla ZTMu że wysłał Zieloną Górę na zieloną trawkę. Męska dobra decyzja. A te kilka dni chaosu jakoś przeżyjemy. Potem się jakoś unormuje. MPK zapcha co trzeba wolnymi trolejbusami z alternatywnym napędem.
|
|
Mpk ma tabor, co by nie mówić taka prawda. Ma utobusy serwisowane przez wykwalifikowanych mechaników. Tak powinno to działać, a nie tylko lac paliwo i może się uda objechac. Generalnie ustawa o zamówieniach publicznych do poprawy. Kryterium ceny nie działa, a przynajmniej w tym przypadku.
|
|
Co k..wa z kierowcami?? Iluś ludzi straci pracę,to was nie obchodzi?ci co jeżdżą zarobią więcej albo przyjdą nowi i też zarobią, nie martw się tak za innych |
|
Mpk wstydu nie ma. Graty to są w PKS lublin, mają jeden komplet opon by zakładać na badania techniczne by potem zdjąć i do następnego autobusu. Żarty zartami ale tu się wozi ludzi nie kartofle. Nie za bardzo rozumiem dyskusje w tym temacie. No bo co, mają nie wykonywać zadań i jeszcze ryzykować życiem ludzi? Sami znacie odpowiedź.
|
|
Nie mogło być inaczej. Żuk to zbyt poważny człowiek, żeby dalej tolerować tę patologiczną sytuację.
|
|
Nareszcie męska decyzja.
|
|
Bezpieczeństwo ponad wszystko. Popieram
|
|
kto weźmie mniej na papierze i da więcej w łapę ...
|
|
6 trolejbusow z dodatkowym napędem głupota na 42 czy 34 zajezdza je i znów nie będzie czym jeździć jeszcze niech dadzą je w ręce kierowców autobusów to szybciej pozdychaja bo oni nie mają pojęcia o jeździe hybrydami tym się jeździ inaczej niż autobusem 6 trolejbusow z dodatkowym napędem głupota na 42 czy 34 zajezdza je i znów nie będzie czym jeździć jeszcze niech dadzą je w ręce kierowców autobusów to szybciej pozdychaja bo oni nie mają pojęcia o jeździe hybrydami tym się jeździ inaczej niż autobusemNie narzekaj, bo linia 34 w dużej mierze idzie pod drutem: od Placu Singera do Targów Lublin można jechać pod drutem. |
|
Powiem tak. Jak sami kierowcy się boją prowadzić to niezła firma, dużo mówi. Mam sąsiada kierowcę z mpk, mówił że nic się nie dotyka, piszę usterki i naprawiają 24 h. Rodzima to rodzima firma a nie jakieś smoczki z drugiego końca polski. Popieram, dobra decyzja. Nie bezznaczenia kara umowna, każdy następny się zastanowi przy przetargu
|
|
A co z kwestią przetargów z przed roku czy dwóch, którą to zajmowało się CBA? Były artykuły w lokalnej prasie, sprawa miała być rozstrzygnięta w grudniu 2015 i CISZAAAA.
|
|
Może PKS został "celowo wykluczony" z rozgrywki żeby zrobić miejsce dla uprzejmie donoszącej firmy, która kontrolę CBA zafundowała ZTM-owi...
|
|
Celowo graty i celowo kierowców nie wyjechali.
|
|
Najlepiej jakby brali pieniądze i niewyonywali zadań.
|
|
W naliczaniu kar to lublin jest szpecem. ale czy wszystkim?
|
|
Każdy przewoźnik ma niewwykonane kursy, MPK także,. Choćby z braku pojazdów i kierowców. To się dzieje często ostatnio ale o tym się nie pisze w prasie.
|
|
Świety to PKS z góry Zielonej to nie była, ale oceńmy to inaczej. Policja, która raczej autobusów nie kontroluje (raczej robi to ITD) nagle urzadza łapankę jednej fimy. Strzał jest na 100 procent, bo nikt nie jest bez wad. Potem bunt kierowców zastraszonych mandatami, a gdy wyjeżdżają dypozytorzy tych też się pacyfikuje policyjnymi siłami które na PKS napuścił ZTM. Po co? Po to by pozbyć się PKS-u. NA to wszytsko przygotowane jest MPK, które ratuje sytuację trolejbusai które należżą do ZTM. Nagle wszyscy są gotowi bo jeszcze bańka wpadnie do kasy z kar. Nie zapłacą? Zapłacą bo im się potraci z transzy. Ot tak się rządzi
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|