Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jak agencja Cumulus dogadała się z rektorem UMCS

Utworzony przez tut, 10 kwietnia 2009 o 09:15
Jak się na speców od promocji uczelni mianuje chemików, to później trzeba wynająć agencję, żeby za nich robiła. Rewelacja.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po takich artykułach wstyd mi, że tam studiowałam - nepotyzm i kolesiostwo. No cóż - po prostu polska "inteligencja".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sam fakt obsadzenia na stanowiskach - w segmentach promocji, public relations czy rzecznika prasowego - pracowników Wydziału Chemii budzi wiele wątpliwości. Najprawdopodobniej tak właśnie mamy same talenty od promocji i PR.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z informacji zamieszczonych w artykule można wywnioskować, że szanowny Pan Rektor działa wbrew własnym rozporządzeniom. a p. Dymara wbrew zarządzeniom własnego Rektora: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/infobi...od=1&aid=87 Te dokumenty wyraźnie mówią. że nie wystarczy "zasięgnąć języka" i "wyrobić sobie opinii" na podstawie wizyty w jednej tylko firmie, czy też "przejrzenia ofert w internecie". Ciekawe, czy zostaną wyciągnięte konsekwencje służbowe (pytanie retoryczne).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Agencja Cumulus od dłuższego czasu związana jest z UMCS-em jest jedynym dostawcą pieczątek (proszę sobie wyobrazić ile tego typu sprzętu potrzebuje duża uczelnia). Zamówienia idą po kilkanaście sztuk więc też nie podlegają przetargowi w skali roku są to spore kwoty może tym zajęli by się dziennikarze. Ps: Jak agencja mająca swoją siedzibę w piwnicy może organizować skuteczne akcje promocyjne? Jak o swój wizerunek nie umie zadbać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Być może się mylę, ale dla postronnego człowieka czytającego te wszystkie wiadomości, jest zbyt dużo powiązań z chemią, i to w wielu sprawach: biuro rektora, promocja, rzecznik, cumulus itd. To wszystko budzi wątpliwości i wygląda nie najlepiej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z jakich jeszcze agencji ofertami zapoznał(a) się p. Dymara?? I co jest lepszego w portfolio na stronie internetowej cumulusa??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ot i UMCS ha ha ah ha kultywują tradycję Towarzyszy /protoplastów UMCSu/ bravo hahaha:P
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przecież po tym gościu z cumulusa od razu widać że ma złotówy w oczach. no i oczywiście samo przez się - wygląda na mega uczciwego hahaha ))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wielkie mi halo w Lublinie " takiej dziurze" są tylko 2 agencje reklamowe jedna to Vena Art druga to Cumulus reszta to niema, co sie oszukiwać g...zjady, co sobą reprezentują to widać na ulicach. UMCS przynajmniej niema sie się, czego wstydzić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po pierwsze zlecenie z tego co widać było zrealizowane zgodnie zprawem. I amen. Ludzie, wstyd mi za was. Jak można oskarżać wspaniałego profesora, człowieka ze wszech miar uczciwego, od 10 lat nie pracującego na UMCS o jakiekolwiek rzeczy. Ci którzy go znają wiedzą i nie muszą tego czytać. A od dawna wiadomo że Wyborcza prowadzi prywatną wojnę od kilku miesięcy z rektorem dąbrowskim bo wywalił całą klikępoprzednich nieudaczników. Gazeta przyjaźni się z tymi wszystkimi ludźmi ze starego układu. Tu gra nie idzie o jakąś agencję tylko o władzę poprzeedeij ekipy - nie widzicie tego? Zaraz się okaże że to zamówienie to jakieś marne 3 albo 4 tysiące złotych i wielkie z tego halo . Znacznie większe zlecenia na 50 tys.zł robione są każdego dniaw róznych uczelniach i nikt ztego halo nie robi, ale na dąbrowskiego się uwzieli i już.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
człowieku co ty bredzisz? Cumulus to poważna agencja i nie robi pieczątek. A poza tym to przestan klamac. Cumulus nie ma piwnicy
1g0r napisał:
Agencja Cumulus od dłuższego czasu związana jest z UMCS-em jest jedynym dostawcą pieczątek (proszę sobie wyobrazić ile tego typu sprzętu potrzebuje duża uczelnia). Zamówienia idą po kilkanaście sztuk więc też nie podlegają przetargowi w skali roku są to spore kwoty może tym zajęli by się dziennikarze. Ps: Jak agencja mająca swoją siedzibę w piwnicy może organizować skuteczne akcje promocyjne? Jak o swój wizerunek nie umie zadbać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ddd napisał:
Wielkie mi halo w Lublinie " takiej dziurze" są tylko 2 agencje reklamowe jedna to Vena Art druga to Cumulus reszta to niema, co sie oszukiwać g...zjady, co sobą reprezentują to widać na ulicach. UMCS przynajmniej niema sie się, czego wstydzić.
Widać, że kolega jest bardzo zorientowany w branży reklamowej regionu lubelskiego ... Vena Art - fakt porządna AR ale Cumulus ? Żenada. Co do "g...zjadów" to na pewno miał na myśli kogoś ze swojej rodziny ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: