Towarzystwo Niedorozwoju Transportu - jeden istny bełkot, bez istotnych szczegółów. Zrozumcie barany - tylko i wyłacznie TUNEL i żadnych porojonych buspasów!!!! Sowińskiego i Poniatowskiego po 2 pasy ruchu w każda stronę - to OGRANICZY emisję spalin, a nie jak twierdzą mieszkańcy zwiększy. Likwidacja obu przejść dla pieszych przy Radziszewskiego (jest kładka). Skrócenie do niezbędnego mimimum cykli świateł na przejściach dla pieszych tak, by maksymalnie wydłużyc ten czas dla samochodów skręcających w prawo. Buspasów nie wytycza się na ulicach o dwóch pasach ruchu. To ma sens tylko przy trzech pasach i więcej.
|
|
Niech mamusia da dzieciom na lody i niech jadą na rowerkach pobawić się w piaskownicy. Kolejny szczyt niedorzeczności, ale to króluje w mieście inspiracji...
|
|
Niech zrobią tak żeby to wyglądało jak w normalnym dużym mieście, nie k...rwa zwężąć jezdnie, tylko szeroko po 2pasy normalnie, ma być budowane jak na duże miasto przystało a nie jak w jakiejś Białej Podlaskiej czy innym Chełmie
|
|
Skąd burak piszący te wypociny jest ? Z Niemiec czy ze Świdnika ?? Nieuk ? ''Z punktu widzenia promocji zrównoważonego transportu w pełni popieramy ideę stworzenia buspasów w ciągu Alei Racławickich oraz ul. Lipowej.'' - z tego co wiem w Lublinie są Aleje Racławickie, a nie aleja !!!!!!!!
|
|
Brawo! Tak właśnie trzeba działać. Nawet tłuściochom w blachosmrodach wyjdzie to na dobre, chociaż o tym jeszcze nie wiedzą :D
|
|
Łuciuk? To jakiś pociotek tego Łuciuka, który jest dyrektorem w zarządze dróg?
|
|
do Butelka: uspokój nerwy i sprawdź odmianę słowa "aleje"... jak znajdziesz to się przekonasz, że można użyć "alej" ale równie dobrze "alei".
|
|
żeby udrożnić ruch w mieście należy jedynie zsynchronizować światła tak,by nie zatrzymywać się na każdym skrzyżowaniu.Bez wielkich nakładów finansowych można wiele poprawić.Niestety przy konkursach na urzędników miejskich nie jest widać brana pod uwagę fachowość.
|
|
do Butelka: uspokój nerwy i sprawdź odmianę słowa "aleje"... jak znajdziesz to się przekonasz, że można użyć "alej" ale równie dobrze "alei".Jak już pouczasz, to sam się pierwsze naucz. Aleje w liczbie mnogiej piszemy duża literą np. Aleje Racławickie, w liczbie pojedyńczej np. aleja Kraśnicka. |
|
Towarzystwo Niedorozwoju Transportu - jeden istny bełkot, bez istotnych szczegółów. Zrozumcie barany - tylko i wyłacznie TUNEL i żadnych porojonych buspasów!!!! Sowińskiego i Poniatowskiego po 2 pasy ruchu w każda stronę - to OGRANICZY emisję spalin, a nie jak twierdzą mieszkańcy zwiększy. Likwidacja obu przejść dla pieszych przy Radziszewskiego (jest kładka). Skrócenie do niezbędnego mimimum cykli świateł na przejściach dla pieszych tak, by maksymalnie wydłużyc ten czas dla samochodów skręcających w prawo. Buspasów nie wytycza się na ulicach o dwóch pasach ruchu. To ma sens tylko przy trzech pasach i więcej.Ty tak naprawdę? Czy sarkastycznie pytasz? |
|
Jakoś dziwnie nikt nie pokusił się o znalezienie podstawowej przyczyny korków - miasto od zbudowania Al. Racławickich i Sowińskiego rozrosło się diametralnie tworząc na PD-ZACH ogromną sypialnię i o ile jadąc na Czechów zawczasu pomyślano o szerokich wielopasowych dojazdach (i tam korków nie ma) tak Czuby i LSM obsługują stare arterie które teraz jeszcze jakiś imbecyl zza biurka próbuje zwężyć budując bezużyteczne buspasy. Południowy Zachód Lublina się dusi, rozrasta się non stop a nie ma żadnej normalnej komunikacji z centrum i z Północą. Jak można nie poszerzyć Sowińskiego??
|
|
To proste jak odpowiedzialność - zrealizować projekt gotowy już od 2005 roku, który był sztandarową obietnicą aktualnego prezydenta w kampanii wyborczej 2010.
Przy okazji przypominam, że podawane przez urzędników koszty realizacji tamtego projektu nie dotyczą samego tylko tunelu pod Al. Racławickimi ale również estakady nad ul. Głęboką - czyli wjazd na Poniatowskiego, a wyjazd w Filaretów.
Gdyby ktoś próbował podnosić brak środków finansowych, to przypominam, ze w samym tylko ZTM rocznie jest ponad 50 milionów strat, a pieniądze z budżetu wydawane są miedzy innymi na lokalne media - za sam tylko ubiegły rok było to ponad ćwierć miliona złotych do podziału pomiędzy Kurier, Gazetę, Radio Lublin , TVP Lublin i ITVL.
|
|
Zmieniać ale nie w tej formie. I w przypadku paraliżu miasta podać do publicznych wiadomości kto za to wszystko odpowiada i obarczyć go kosztami przywrócenia do stanu pierwotnego. Sam projekt przebudowy jest chory, a ta analiza na poziomie dzieci w przedszkolu. Żuk pluje nam w twarz a mówi że pada !!!!!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|