Do Modlina jest taniej bo mają więcej miejsc wolnych. Jak mam 3 dni urlopu to wolę przylecieć do Świdnika niż marnowac prawie cały dzień na podróż w dwie strony Lublin-Modlin. A jak ktoś ma czas i leci z rodziną to wybierze taniej logiczne. Wszystkim nigdy nie dogodzi a szczególnie płaczkom z Lublina którzy nigdy nie widzieli samolotu z bliska.
|
|
10/10 ale kilka połaczen ci prezesi mogli wynegocłowac!! nie sadzisz? chciaz zeby dogonic Rzeszów ale tu taka mizeria ,ze nawet szkoda komentować bracie MODLIN Barcelona-El Prat, Bolonia, Bristol [od 30 października 2012], Bruksela-Charleroi, Budapeszt, Cork [od 7 listopada 2012], Dublin, Düsseldorf-Weeze, East Midlands [od 30 października 2012], Eindhoven [od 29 października 2012], Frankfurt-Hahn [od 28 października 2012], Glasgow-Prestwick [od 30 października 2012], Liverpool [od 28 października 2012], Londyn-Stansted, Manchester, Mediolan-Bergamo, Oslo-Rygge, Paryż-Beauvais [od 29 października 2012], Rzym-Ciampino, Sztokholm-Skavsta Wizz Air Barcelona El Prat, Budapeszt, Bruksela-Charleroi, Cork, Doncaster/Sheffield, Eindhoven, Forlì/Forli [do 29 września 2012], Glasgow-Prestwick, Göteborg-City, Grenoble [od 8 grudnia 2012], Liverpool, London-Luton, Malmö-Sturup, Madryt, Mediolan-Bergamo, Oslo-Torp, Paris-Beauvais, Rzym-Fiumicino, Stavanger, Stockholm-Skavsta Sezonowo: Burgas LUBLIN - Londyn-Luton, Oslo- smiech na sali!! |
|
dla biznesu ! dobre |
|
na bieżąco , może jesteś , ale nie z ortografią |
|
Bilety były po 75 zł na początku, teraz są drogie, a z czego to wynika z dużego zainteresowania tymi rejsami. Jeśli będzie połączeń wiecej w tygodniu to będą one tańsze. Zwykłe prawa ekonomii. Bilety są w obie strony ponad 4 tys. tylko dlatego że ci ostatni dopłacają do tych pierwszych, to normalna procedura tanich linii lotniczych. Skoro tam mieszkasz i pracujesz to powinnaś wiedziec. Ja wiem że to przykre sam jestem z tąd ale rzeczywistośc jest brutalna. Miejmy nadzieję że tych połaczen będzie wiecej to bilety będą w rozsądnych cenach - szczególnie te na koniec
|
|
Sprawdźcie sobie ceny w marcu - bilet w jedną stronę kosztuje 165 zł (a nawet 125 zł jak się jest członkiem klubu Wizz).
Pewnie jest duże zainteresowanie lotami w okresie okołoświątecznym i Wizz próbuje na tym zarobić. Być może rzeczywiście zostało już mało miejsc w tym okresie i czekają na desperatów.
|
|
Racja , też w grudniu lecę do Londynu z Modlina bo dużo taniej, mam bilet w obie strony za 287 zł, a nie za ponad 700 ze Świdnika, a tu mieszkam i miałabym blisko |
|
Tylko koleś nie pamiętasz, że Modlin przejął całą, gotową siatkę połączeń od Warszawy-miasta prawie 2 milionowego i stołecznego. A Lublin skąd miał przejąć?? Nie miał takiej możliwości, bo nie miał bogatego wujka w Warszawie ani takiego lobby. Żeby było więcej połączeń ze Świdnika potrzeba czasu, akcji promocyjnej na większą skalę, trochę lokalnego patriotyzmu i myślenia w stylu: "zapłacę trochę więcej, ale polecę, stąd ze Świdnika, gdzie moja ojcowizna, czy też Heimet". Nawet w Polsce wielu ludzi jeszcze nie wie, że powstaje w Lublinie lotnisko. Dopiero wczoraj, tj. 2.11.2012 widziałem w TVN24 (potentat medialny) pierwszą wzmiankę o lotnisku Lublin..Reklama, promocja i jeszcze raz promocja tego portu przekona do niego innych przewoźników, w tym potentatów takich jak AirBerlin, Lufthansa, czy AEROFLOT. No i koniecznie musi być CARGO...to pozwoli coś dodatkowo zarobić na transporcie towarów! W Lublinie jest mało połączeń, bo o porcie lotniczym w Lublinie mało kto wie w Europie, nie mówiąc o świecie. To trzeba zmienić, a przede wszystkim nie wstydzić się Lublina i być z niego dumnym. Obiektywnie rzecz biorąc, przez wiele dekad nic w Lublinie w infrastrukturze transportowej nie działo się, Coś się zmieniło dopiero w ostatnich latach i z tego trzeba się cieszyć!
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|